erp. Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam, mam mały problem z mocą w teranku R20 2.7TDI( jej brak ). To tak jakby turbina nie pracowała ( czasami jest ok a czasami zapala się kontrolka CHEEK i brakuje mocy ) z tego powodu muszę zlokalizować zawór EGR gdzie on jest? Za wszelkie podpowiedzi serdecznie dziękuje i pozdrawiam.. ps. foty mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witaj! EGR masz z lewej strony silnika stojąc przodem do silnika (ogólnie prawa strona samochodu) za pompą wtryskową na końcu głowicy pod chłodnicą powietrza - interculerem. Jeśli chcesz zobaczyć to w książce to zajrzyj tu: http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Nissan/R20/ec.pdf strona - EC-300 i EC-304 Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Ja bym zrobił mu autodiagnostykę i zobaczył co go tak naprawdę boli jak byś miał EGR walnięty to byś miał czarną chmurę dymu za sobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 egr to chyba najlepiej zasklepic, kurde ja juz sie od roku z tym nosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erp. Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Ja bym zrobił mu autodiagnostykę i zobaczył co go tak naprawdę boli jak byś miał EGR walnięty to byś miał czarną chmurę dymu za sobą dzięki za radę dodam tylko że jak auto jes przez noc w garazu to wszystko działa oki turbo gra aż miło moc powraca ale jak troche jeżdze to zapala się kontrolka check i znowu muli i nie jedzie ( stąd wniosek że cos jest zabrudzone i tak szukam i czyszcze co mogę we własnym zakresie ) ale jak to nic nie da czeka mnie autodiagnostyka.. Witaj! EGR masz z lewej strony silnika stojąc przodem do silnika (ogólnie prawa strona samochodu) za pompą wtryskową na końcu głowicy pod chłodnicą powietrza - interculerem. Jeśli chcesz zobaczyć to w książce to zajrzyj tu: http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Nissan/R20/ec.pdf strona - EC-300 i EC-304 Powodzenia Dzięki za manuala ale w moim terranku brak we wskazanym miejscu zaworu EGR ? Dziwne troche, gdzie go szukac auto to terrano II 2.7TDI 98rok prod. Ja bym zrobił mu autodiagnostykę i zobaczył co go tak naprawdę boli jak byś miał EGR walnięty to byś miał czarną chmurę dymu za sobą Diagnostyka przeprowadzona wykazała uszkodzony wtrysk sterujący, i teraz pytanie gdzie go dostanę ( tanio ) lub gdzie naprawiaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 dzięki za radę dodam tylko że jak auto jes przez noc w garazu to wszystko działa oki turbo gra aż miło moc powraca ale jak troche jeżdze to zapala się kontrolka check i znowu muli i nie jedzie ( stąd wniosek że cos jest zabrudzone i tak szukam i czyszcze co mogę we własnym zakresie ) ale jak to nic nie da czeka mnie autodiagnostyka.. Dzięki za manuala ale w moim terranku brak we wskazanym miejscu zaworu EGR ? Dziwne troche, gdzie go szukac auto to terrano II 2.7TDI 98rok prod. Diagnostyka przeprowadzona wykazała uszkodzony wtrysk sterujący, i teraz pytanie gdzie go dostanę ( tanio ) lub gdzie naprawiaja... Jaką masz serwis boscha to tam dostaniesz ale tam jest tylko iglica która zamyka obwód wymiana końcówki wtrysku powinna pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.