DINO Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) no jak Cię to nie męczy, i tak Ci powiedzieli to nie ma sprawy a spróbuj go odłączyć i wtedy uruchomić albo wpiąć jakiś inny czy będzie zmiana zachowania przy uruchamioaniu Edytowane 5 Marca 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bzykol Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) Nie meczy, nic z tym postanowiłem nie robić, bede śmigac teraz pare dni tylko na benzynie i zobacze czy bedzie jakaś poprawa.. jak tak to raczej wina (nie)zapalania na rozgrzanym silniku będzie gdzieś od strony gazu bo te (nie)zapalanie tooo mnie meczy chodź dzieje sie to juz dużo rzadziej Edytowane 5 Marca 2010 przez Bzykol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 RESET ECU i jazda na PB potem ustawiaj LPG ...bo jak na Ciepłym nie chce smigać na PB to już lipa ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 z tego co zrozumiałem to mówi cały czas o odpalaniu, a nie jeździe bo jak i jazda na PB też nie za bardzo to wtedy trzeba szukać. U mnie była przepływka choć komp nic nie pokazywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bzykol Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 z tego co zrozumiałem to mówi cały czas o odpalaniu, a nie jeździe bo jak i jazda na PB też nie za bardzo to wtedy trzeba szukać. U mnie była przepływka choć komp nic nie pokazywał Chodzi tylko o zapalanie (chodź po gazowniku duzo sie to poprawiło) bo jeździ sie bez za rzutowo, jedze na razie tylko na benzynie i zobacze czy bedzie poprawa czy nie dzieje sie to przez gaz.. Znowu cholera zaświeciła mi kontrolka CHECK, ale to może dlatego ze nie mam tego katalizatora.. bo podpinałem go dopiero pod kompa przed wczoraj i nic nie wykryło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 no to jak na PB lata bez problemu to puszcza instalacja gazowa w kolektor (reduktor 99%, wtryski). ja zakupiłem sobie fejsa na alledrogo, koszt niewielki i błędy samemu kasuję, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bzykol Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) Noi niestety, jeździłem pare dni na samej benzynie bez włączania gazu na ani sekundę.. problemu z odpaleniem za zagrzanym brak, przynajmniej ani razu nie miałem tego pecha ale teraz znowu jeżdżę na gazie, i niestety, rzadko bo rzadko.. ( przed gazownikiem to za każdym razem ) ale jednak zdarza sie że znowu nie chce zapalić na zagrzanym juz silniku.. Jak zapali raz dobrze to jak zgaszę zeby zobaczyć jeszcze raz to juz bedzie odpalał dobrze caly czas, ale jak znowu po kilkunastu km. zjade i dla ciekawości sprawdzam i nie zapala to juz potem problem jest ciągły az przygazuje ( obroty po zapaleniu idąc na ok.1000 spadają prawie do zera (i przeważnie wlasnie gaśnie) ale rzadko-rzadko sam bez przy gazowania uda mu sie podnieść do znowu ok.1000 ..jakby duszac sie przy tym ).. sprawdzałem tez czy gaszenie na wyłączonym gazie cos daje ale nie widze różnicy czy przed wyłączeniem silnika wyłączam gaz czy gaszę na włączonym, to chyba czas wrócić do panów gazowników zeby jeszcze raz mocno sie tam skupili ? Edytowane 10 Marca 2010 przez Bzykol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 i co, jak tam wizyty zrobiłeś coś z tym, może niech wreszcie zajrzą do reduktora a najlepiej wymienią na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszka091 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 kolego Bzykol, najlepiej byłoby gdybyś wrzucił zdjęcia swego fejsu gazowego spod maski,postaralibyśmy się określić jakieś błędy montażowe.A z tego co piszesz to twoja inst. nie jest już świeża i o ile masz sekwencję ( a dokładnie sam tego nie wiesz i tu zdjęcia byłyby niezbędne) to przypuszczam, że masz najprawdopodobniej valteki które po tylu latach nie ma siły żeby nie puszczały gazu, co powoduje zalewanie i brak możliwości odpalenia auta. wrzuć zdjęcia i postaramy się pomóc. najlepiej zajrzyj na lpg-forum.pl ale uzupełnij dokładnie profil gdyż zamiast odpowiedzi z góry możesz dostać ostrzeżenie!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jareksy Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Tak, pierwsze i raczej na pewno ostatnie, jak to doradzają mi bardziej kumaci w tych sprawach znajomi z lpg - coś za coś.. tankowanie za naprawy Witam, Od niedawna czytam to Forum i nieco dziwią mnie opinie na temat pobierania oleju w silniku Nissana QE 1.8. Posiadam takowy w Primerce P11.144 rok 2000 i nie bierze on nic oleju. Od wymiany oleju do nastepnej wymiany jeżdżę bez dolewki, mimo że mam instalację gazową BRG 24 Seq. Z instalację tez NIC sie nie dzieje (żadnych kłopotów, regulacji, map itd.)! Nie wiem więc skąd tak niekorzystne opinie o tym silniku. Niezadowolonym z instalacji gazowych LPG polecam na początek zmienić gazownika, potem wszystko będzie już w porządku! Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam, Od niedawna czytam to Forum i nieco dziwią mnie opinie na temat pobierania oleju w silniku Nissana QE 1.8. Posiadam takowy w Primerce P11.144 rok 2000 i nie bierze on nic oleju. Od wymiany oleju do nastepnej wymiany jeżdżę bez dolewki, mimo że mam instalację gazową BRG 24 Seq. Z instalację tez NIC sie nie dzieje (żadnych kłopotów, regulacji, map itd.)! Nie wiem więc skąd tak niekorzystne opinie o tym silniku. Niezadowolonym z instalacji gazowych LPG polecam na początek zmienić gazownika, potem wszystko będzie już w porządku! Jarek Jak to skąd, tak to jest jak się kupuje po starszym panie z niemiec z koscioła niepalącego itp a na polskim rynku wtórnym wiekszość aut to zwyczajne szroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 podpisuję się pod tym. Też w moim 1.8 QG nie dolewam pomiędzy wymianami (trzyma poziom). Z instalacją też nic się nie dzieje - kompletnie nic. Zrobione 17 tyś o zero kłopotu - poza regulacjami przy przeglądzie i jednej dodatkowej (jak się okazało w sumie niepotrzebnej). Mógłby tylko nieco mniej palić bo przy jego osiągach spalanie jest moim zdaniem ciut za duże (chodzi mi przede wszystkim o miasto). My swoje auto kupiliśmy od gościa, który je nabył w polskim serwisie - najpierw jeździł nim mój tata a rok temu teraz odkupiłem go od niego. Za niemieckie używki "funkiel nówki" dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) U mnie od zakupu auta wymieniłem prawie całą instalację Landi Renzo, która była tam zamontowana. Na początku zbiornik bo nie było homologacji, potem było czuć gazem przy przełączaniu - winny okazał się reduktor Li-02 landiego, wsadzony został zavolak. Kolejną sprawą był komputer, który padł i otwierał jeden wtrysk na stałe, prawdopodobnie woda - wymieniony na STAG. Następnie zdecydowałem sięwymienić wtryski z czarnych MEDów (rozjechane czasy) na HANA - myśle, że kolejnych niespodzianek nie będzie (odpukać w niemalowane). Więc z założenia wiem, że auta które już ma gaz a nie jest dla nas pewniakiem lepiej nie kupować instalację zakładać samemu. @boren: jakie masz spalanie w mieście? @jareksy: olej brały P12 QG18DE we wczesnym "stadium" produkcji (wina wadliwych pierścieni) Edytowane 19 Listopada 2011 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 W N16 podobno w każdym roczniku, a ja tam jakoś nie zauważyłem (auto od nowości w rodzinie). BTW też jeżdżę na LPG, BRC Sq24, od 15tys km odpukać bez kłopotów. Spalanie to ~11l/100km po mieście >500000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) U mnie od zakupu auta wymieniłem prawie całą instalację Landi Renzo, która była tam zamontowana. Na początku zbiornik bo nie było homologacji, potem było czuć gazem przy przełączaniu - winny okazał się reduktor Li-02 landiego, wsadzony został zavolak. Kolejną sprawą był komputer, który padł i otwierał jeden wtrysk na stałe, prawdopodobnie woda - wymieniony na STAG. Następnie zdecydowałem sięwymienić wtryski z czarnych MEDów (rozjechane czasy) na HANA - myśle, że kolejnych niespodzianek nie będzie (odpukać w niemalowane). Więc z założenia wiem, że auta które już ma gaz a nie jest dla nas pewniakiem lepiej nie kupować instalację zakładać samemu. @boren: jakie masz spalanie w mieście? @jareksy: olej brały P12 QG18DE we wczesnym "stadium" produkcji (wina wadliwych pierścieni) w ostre mrozy i w max korkach nawet i 13,5-14 l/100. Przy normalnych warunkach miejskich wychodzi 12-12,5 trasa to 10-11 przy max bucie a jak lekko jadę to nawet 8,8. gaz też ja zakładałem, zresztą nie wyobrażam sobie inaczej...nie kupię auta z założoną instalacją, no chyba, że je dobrze znam Edytowane 19 Listopada 2011 przez boren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) w ostre mrozy i w max korkach nawet i 13,5-14 l/100. Przy normalnych warunkach miejskich wychodzi 12-12,5 trasa to 10-11 przy max bucie a jak lekko jadę to nawet 8,8. gaz też ja zakładałem, zresztą nie wyobrażam sobie inaczej...nie kupię auta z założoną instalacją, no chyba, że je dobrze znam To średnio mi kombiak potrafil spalic 12 w miescie a zaladowany przy ostrym bucie w trasie potrafił też 16-17 (lato). Teraz 13.5 w mieście to był standard. Został przedwczoraj wyregulowany, jezdzi po W-wie - dam znac ile pali jak tylko zatankuje po pierwszym zbiorniku. Nie chce zapeszać ale po dzisiejszym tankowaniu po przebiegu 110km w tym ok. 20km na starych skopanych ustawieniach do butli weszło 10,87litra (ten sam dystrybutor) - byłoby kozak i okazało się, że ponad 3 litry gazu do tej pory szły przed wydech w powietrze. Edytowane 19 Listopada 2011 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominika1234 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Seat ibiza V w gazie pali około 7-8 w mieście. -------------------- Moja strona mamfirme.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 górnik roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.