Gość Andrzej G Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Zapewne chodziło o plik *.ntq za darmo a nie za 29,99 euro. Pamiętaj tylko, że on "obsługuje" NC od wersji 1.5. W innym przypadku możesz zastosować *.csv, ale wtedy wpisy się dublują. Tych niuansów o których piszesz, jeszcze nie znam - dopiero zaczynam przygodę z Nissan Connect 2. O tym, że csv niczego nie zmienia poza dublowaniem POI, zdążyłem się już przekonać. Na dodatek mapy 25920 4EA0B, oraz 25920 1KA0B w temacie fotoradarów zawierają taki szajs, że w głowie się nie mieści. Teraz pewnie za podobny szmelc, każą sobie słono płacić. W w/w bazie są jeszcze atrapy, po których w realu już nie pozostał nawet ślad w ziemi po usuniętych słupach. Okolice Poznania to tragedioza w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejta Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 To niestety całe NC: przestarzałe mapy i POI, a to wszystko w kosmicznej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 W ostatnich dniach komuś w Nissan Polska odwaliło na amen - podobno za SD z najnowszymi mapami EU Nissan życzy sobie ponad 2 tys zeta. Czyżby wyszli z założenia że Nissany kupują sami idioci ?? Przecież na ebey, czy Allegro, najnowsze mapy EU można kupić za 350 zeta.Tylko patrzeć, jak nasz kolega mirekg9 rozszerzy swoją działalność i oprócz breloczków, polarów i drobnych gadżetów, zacznie przyjmować zamówienia na mapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arky69 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 dla mnie jedno jest pewne - ostatni Nissan w życiu- choćby ze względu na nawigację, ale również na poziom obsługi ASO wcześniej jeździłem Hondami i korzystałem z ASO- do dziś przysylają maille i sms-y z ofertami- niestety u Nissana tego brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejta Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 dla mnie jedno jest pewne - ostatni Nissan w życiu- choćby ze względu na nawigację, ale również na poziom obsługi ASO wcześniej jeździłem Hondami i korzystałem z ASO- do dziś przysylają maille i sms-y z ofertami- niestety u Nissana tego brak Tu niestety masz rację, serwis o którym piszesz jest totalnie niekompetentny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Tu niestety masz rację, serwis o którym piszesz jest totalnie niekompetentny. Nie tylko serwis, a podobną opinię mam o Centrali Nissana. Na proste wydawałoby się pytania, odbijają człeka jak piłeczkę pingpongową do dealerów. Chciałem legalnie kupić jednorazową aktualizację fotoradarów. Jako że na stronie, jaką podaje Nissan nie figuruje w menu wyboru Pulsar, wysłałem do Nissana prośbę o wskazanie strony, gdzie mogę kupić aktualny zestaw fotoradarów (.ntq). W odpowiedzi dostałem ten link www.navigation.com Kiedy zwróciłem im uwagę, by na przyszłość sprawdzali co zawierają linki które podają w odpowiedzi, odesłali mnie do dealera. Proszę sobie sprawdzić, czy pod wskazanym linkiem znajdziecie Pulsara, a nie zamierzam kupować kota w worku, który po wgraniu do urządzenia będzie miauczał, albo i nie. Jakość obsługi świadczona przez Centralę Nissana po prostu powala na kolana - mają użytkowników swoich autek po prostu w du-ie. Klient chce legalnie zaktualizować "fotopstryki", a oni zamiast mu podać cenę, numer konta ... , odbijają byle dalej od siebie jak intruza. Później się dziwią, że ludzie korzystają z "alternatywnych" źródeł, w celu zdobycia tego, czego nie mogą dostać legalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejta Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Na temat centrali już się wypowiadałem to jest poprostu brak słów, to jak rozmowa (czy tez korespondencja) z botem. Całkowity brak kompetencji. @Andrzej G - masz całkowitą rację tylko odsyłają do dealerów. Jeden z przykładów - po numerze VIN nie potrafili podać jaka karta pasuje do NC w końcu po kilkunastu pismach przysłali jakiś numer ale stwierdzili że prawdopodobnie dane na niej są takie same jak w poprzednim roku. Brak słów. 3 lata minęły, za rok prawdopodobnie wymiana auta, ale centrala + dealer w Brombergu = zmiana marki (szkoda bo Juke ciągle mi się podoba i po zmianie skrzyni na 6 biegową bym go "łyknął") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Pulsar sprawuje się dzielnie i jestem z autka naprawdę zadowolony. Ale ze względu na poziom obsługi i kompetencji "Centrali Nissana", następnym autem na pewno nie będzie Nissan. Jak rozmawiam z kolegami którzy jeżdżą Hondami, to krew mnie zalewa. Centrala i dealerzy sami dzwonią do użytkowników swoich aut, informują na bieżąco o nowinkach, dostępnych aktualizacjach (w tym dot. navi), a Nissan ... szkoda gadać. Żeby nawet nie można było podać użytkownikowi działającego miejsca, gdzie może legalnie zapłacić i pobrać aktualizację fotoradarów, tylko z takimi pierdołami odsyłają do dealera ... masakra. Już nie wspomnę o cenach kart z mapami - tylko idiota kupi u nich nowe mapy za ok. 2000 zł. Dodam, że na Allegro, czy ebay'u najnowszą mapę można kupić za ok. 350 zł. Na deserek dodam, że czasami kilka kolejnych nowych map nie zawiera nic nowego (co sam zauważyłeś), a ludziom za takie pieniądze wciska się po prostu stary szajs ze zmienioną numeracją. Wspomnę, że ostatnia mapa (z literką C na końcu) zawiera dużą aktualizację kilku krajów, w tym PL ...Co do navi, przeprosiłem się ze swoim PDA z AutoMapą na pokładzie - zaoszczędzę nie tylko na aktualizacjach map, ale i na fotkach z "fotopstryków". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Witam Z tych samych powodów co piszecie, ja zrezygnowałem z NC już w drugim roku. Sprzedałem ją na Allegro i zakupiłem stację multimedialną GMS 6301-SMART, która porównywalnie ma te same funkcje co NC. W niej mam AutoMapę Europa, którą miałem wcześniej w nawigacji przenośnej. Roczna subskrypcja EU kosztuje mnie 149 zł i w tym mogę nanosić POI do woli, nawet codziennie. Także w ciągu roku jest 4 lub 6 aktualizacji map. Jestem bardzo zadowolony, że tak zrobiłem. Subskrypcja mapy Polska kosztuje 79 zł. Edytowane 20 Maja 2015 przez Czeslaw4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Czesław,tylko czekam,aż pojawi się zamiennik z GMS-a do Qqłki.Firma dobra i dobry produkt zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Witam Jacku, czy chodziło Ci o GMS do Qashqai ? Jeśli tak, to już jest GMS - ADAYO CE4K38 . Moim zdaniem warto. Przepraszam, że nie daję linka, ale mam jakiś problem z kopiowaniem. Edytowane 26 Maja 2015 przez Czeslaw4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.