Gość rudi88 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Zerwala mi sie okladzina ze szczeki w tylnim kole. Udalo sie jakos sciagnac beben i wyjac okladzine, zlozylem wszystko z powrotem z ta jedna gola szczeka i nie wiem czy da rade tak pojechac do warsztatu jakies 10 kilometrow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 no nie wiem w kazdej chwili moze zablokowac ci sie kolo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudi88 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Kolo sie raczej nie zablokuje bo okladzine wyjolem. Problem z tym czy sie bemben za bardzo nie porysuje i jak z hamowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Powoli spokojnie dojedziesz te 10 km (przy delikatnym hamowaniu nic uszkodzić się nie powinno na powierzchni bębna ). Jak rozebrałeś bęben to już było samemu wymienić okładziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudi88 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 No niestety beben sciagalem w centrum warszawy na srodku ulicy. A przy takiej pogodzie wymiana okladzin na ulicy to nie za ciekawe zajecie. Dodatkowo rozwalilem regulator luzu wiec wole pojechac do warsztatu niech sie bawia. Ale juz jestem po wymianie szczek, jak sie okazalo bebny juz nie trzymaja wartosci minimalnych i tez trzeba bedzie wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Podepne sie do tematu : nie odbijaja mi do konca hamulce tylne,bebny. Dodatkowo dzwignia recznego jest juz bardzo wysoko i reczny slabo blokuje. Zapewne potrzebny zestaw naprawczy,gdzie go moge dostac? Na alle nie znalazlem. Do tego okladziny - zapewne skonczone,gdy mocno zaciagne reczny przy zawracaniu zapala sie kontrolka,plyn jest ok - jakie polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Danolek jak chcesz to mozesz podciagnac linke od recznego zeby lapal na nizszym poziomie jest ona pod recznym w srodku pod ta guma na dole kluczyk nasadowy 10 tam jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.