Gość ExE Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Cześć wszystkim, Mam problem ponieważ niedawno wymieniłem silnik bo stary miał pękniętą głowicę i zaczynał pluć olejem. Po złożeniu wszystko jest ok poza tym, że odnotowałem duży spadek mocy. Przy 2000 powinien dostawać lekkiego kopa a teraz jest to prawie nie odczuwalne. Do setki rozpędza się o wiele wolniej niż przed remontem a powyżej to już jest tragedia. Czy to normalne po takiej wymianie?? Dodam, że samochód stał 2 tygodnie kiedy było czasami -25 stopni. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 przeplywomierz, turbina a kopci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ExE Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Nie kopci. Trochę pary z wydechu leci ale to dlatego, że zimno jest. Przepływomierza nie sprawdzałem. Wydaje mi się, że to turbina bo jak go gazuje na jałowym to nie słyszę tego świstu jak się załącza. Ale mechanik u którego to robiłem powiedział, że wszystko działa. Powiedział jeszcze, żebym go popędził na lepszym paliwie troszkę i mu przejdzie, ale nie sądzę żeby mu to pomogło. Czy po takiej wymianie powinienem się podpiąć pod komputer i zmienić jakieś ustawienia żeby turbinka śmigała?? Dodam, że jestem w zielony w tym temacie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 gdyby padlo turbo to by strasznie kopcil [spalal by olej,] sprawdz przeplywke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ExE Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) Przepływka była przerzucona ze starego silnika wiec jest możliwość, że tam od tego mrozu mogło się coś przytkać? Narazie nie mam możliwości sprawdzenia tego. Pogonie go V-Powerem przez tydzień i zobaczę czy coś to da. Jak nic się nie zmieni będę kombinował. Przy odpalaniu zauważyłem jeszcze, że brudzi śnieg tak jakby czarnym proszkiem. Ogólnie silnik pracuje spoko. Odpala bez problemu, chodzi równo i nie dławi się tylko tej mocy mu brakuje. Edytowane 1 Lutego 2010 przez ExE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 a filtr powietrza w jakim stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ExE Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Wszystkie filtry i płyny odrazu zostały wymienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 no to pozostaje przeplywka nie mozliwe zeby paliwo tak go zamulilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ExE Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Ok. Pomęczę się z nim jeszcze tydzień i zajrze do tej przepływki. Jakby było coś jeszcze nie tak to sie odezwe. Dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Przepływka to raz Jak zostawia bąka na śniegu to oznacza to że nie spala paliwa. Nie lej żadnych powerów czy werw No chyba że chcesz wypłukać syf z baku i to wszystko puścić na filtr paliwa i silnik. To że nie przepala to 1 zapchany filtr powietrza Może masz jakiś badziewny JC i sam z siebie przymula silnik, bo jest za gęsty 2 Leją wtryski. Za dużo paliwa do powietrza 3 Padnięta świeca i nie przepala. Spalanie detonacyjne 4 Rąbnięty zawór EGR i zamiast powietrza tłoczy ci do kolektora spaliny z recyrkulacji 5 Skopany rozrząd i przedstawiony jest kąt wtrysku, ale wtedy miałbyś problemy z odpaleniem i stałbyś w białej chmurze ostro śmierdzącego dymu po odpaleniu, oraz miałbyś znaczny spadek mocy. 6 Turbina tłoczy w powietrze, albo wcale nie tłoczy, czyli pęknięty wąż albo za słabe ciśnienie sprężania w skutek zatarcia turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ExE Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Pokombinowałem troszkę i udało się Troszkę przeczyściłem przepływomierz, dokładniej podpiąłem wtyczkę do niego i już nie miał problemu w przekroczeniu 160 Dzięki za pomoc i pozdrawiam. Temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.