Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11] Za mała moc w 2.0 t.d


Gość ExE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Mam problem ponieważ niedawno wymieniłem silnik bo stary miał pękniętą głowicę i zaczynał pluć olejem.

Po złożeniu wszystko jest ok poza tym, że odnotowałem duży spadek mocy. Przy 2000 powinien dostawać lekkiego kopa a teraz jest to prawie nie odczuwalne. Do setki rozpędza się o wiele wolniej niż przed remontem a powyżej to już jest tragedia. Czy to normalne po takiej wymianie?? Dodam, że samochód stał 2 tygodnie kiedy było czasami -25 stopni.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kopci. Trochę pary z wydechu leci ale to dlatego, że zimno jest. Przepływomierza nie sprawdzałem. Wydaje mi się, że to turbina bo jak go gazuje na jałowym to nie słyszę tego świstu jak się załącza. Ale mechanik u którego to robiłem powiedział, że wszystko działa. Powiedział jeszcze, żebym go popędził na lepszym paliwie troszkę i mu przejdzie, ale nie sądzę żeby mu to pomogło. Czy po takiej wymianie powinienem się podpiąć pod komputer i zmienić jakieś ustawienia żeby turbinka śmigała?? Dodam, że jestem w zielony w tym temacie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka była przerzucona ze starego silnika wiec jest możliwość, że tam od tego mrozu mogło się coś przytkać? Narazie nie mam możliwości sprawdzenia tego. Pogonie go V-Powerem przez tydzień i zobaczę czy coś to da. Jak nic się nie zmieni będę kombinował.

Przy odpalaniu zauważyłem jeszcze, że brudzi śnieg tak jakby czarnym proszkiem. Ogólnie silnik pracuje spoko. Odpala bez problemu, chodzi równo i nie dławi się tylko tej mocy mu brakuje.

Edytowane przez ExE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka to raz

Jak zostawia bąka na śniegu to oznacza to że nie spala paliwa. Nie lej żadnych powerów czy werw No chyba że chcesz wypłukać syf z baku i to wszystko puścić na filtr paliwa i silnik.

To że nie przepala to

1 zapchany filtr powietrza Może masz jakiś badziewny JC i sam z siebie przymula silnik, bo jest za gęsty

2 Leją wtryski. Za dużo paliwa do powietrza

3 Padnięta świeca i nie przepala. Spalanie detonacyjne

4 Rąbnięty zawór EGR i zamiast powietrza tłoczy ci do kolektora spaliny z recyrkulacji

5 Skopany rozrząd i przedstawiony jest kąt wtrysku, ale wtedy miałbyś problemy z odpaleniem i stałbyś w białej chmurze ostro śmierdzącego dymu po odpaleniu, oraz miałbyś znaczny spadek mocy.

6 Turbina tłoczy w powietrze, albo wcale nie tłoczy, czyli pęknięty wąż albo za słabe ciśnienie sprężania w skutek zatarcia turbiny

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokombinowałem troszkę i udało się :)

Troszkę przeczyściłem przepływomierz, dokładniej podpiąłem wtyczkę do niego i już nie miał problemu w przekroczeniu 160 :)

Dzięki za pomoc i pozdrawiam.

Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...