EzE Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Pytanie brzmi jaką macie przerwę na świecy w Primerze P11 1,6 oraz innych swoich modelach Nissana. Ja SPRAWDZIŁEM katalogowo przerwa to 1,0/1,1 , a w silnikach z instalacjią LPG ?? Tak Samo ?? . Pytam bo zmierzyłem szczelinomierzem przerwę mam 0,8. Nie dodałem że ŚWIECE które mam w swojej Primerze to NGK BKR5E - firmowo było 0,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domann Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 W swoim zagazowanym SR20DE mam świece DENSO - fabryczny odstęp elektrod 0.8mm. Odstępu nie zmianiałem - chodzi wyśmienicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 W swoim zagazowanym SR20DE mam świece DENSO - fabryczny odstęp elektrod 0.8mm. Odstępu nie zmianiałem - chodzi wyśmienicie Ja dokładnie tak samo z ciepłotą można pokombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Ja mam ngk które orginalnie miały 1,1mm. Miałem problemy z niewybuchami na 4 cylindrze wiec zmniejszylem do 0,9mm, nic to nie pomogło bo uszkodzony był kabel. Przerwe zostawiłem 0,9mm i wszystko jest OK. Niby w teorii przenikalność elektryczna sprężonej mieszanki lpg-powietrze jest większa niż mieszanki paliwo-powietrze. Ale czy to prawda... W starych silnikach (skoda 83r.) przy przejściu na LPG zmniejszenie przerwy było konieczne, ale tam cewka była sterowana "platynkami" (się będą młodzi zastanawiać) wiec o dobrą iskre wogule było trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Proste, ze na gazie jezdzi sie na 0.8 bo jest to odpowiednie dla tej mieszanki. Ponadto jesli bedziesz jezdzil na 1.1 i wypali Ci sie 0.1 elektrody to na przerwie 1.2 twoj uklad zaplonowy juz tego nie pociagnie i kiepsko bedzie chodzil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komatsuA1GR Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Hej!!! Jestem posiadaczem Primery 2.0 16V GAZ i od wielu lat pomykam na TRÓJELEKTRODOWYCH NGK !!! Dlaczego ,ponieważ zawsze jest szansa że jedna z elektrod zadziała !!! A osiągi mam dobre, bo jadąc A1 bez problemu wykręcam 200kmh. Miałem też przyjemność wygrać wyścig na 1/4 z BMW 318 też zagazowanej! Ale po przeróbce pochłaniacza par paliwa. To jest zbędny element w starszych modelach ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.