kaziu588 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam! Czy ktoś interesował sie kiedys zamianą konsoli w N16 na klimatronic itd? Normalna wyglada jak w Lanosie. Wiąże sie to ze zminaną klimy, radia, sterowania calego, dołożeniem koputera i navi. Na allegro nowa ładna konsola wyglada juz lepiej niz ta stara i za 350zł+wyświetlacz da sie dostać. Tylko czy nie bedą brakować jakies dodatkowe czujniki do tego komputera i klimatronica? I czy kable będą pasowały? pzdr i dzieki za odp. ps. W załączniku nowa konsola czy jak tam zwał panel sterowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) Witam i ja Podejrzewam, że nikt sie w to nie bawił, choc może się mylę, i oby znalazł sie ktoś, kto Cie poratuje, bo akuratnie zrobił z sukcesem taką podmiankę. NIe mniej, temat bardzo ambitny i z tych co to je mój tatko kwituje słowami "Nie masz synu większego problemu?!? To kup sobie słonia!" A tak serio, to myślę, że najważniejszą kwestią jest to, czy fizycznie (wymiary/rozmiary/mocowania) można przełożyć "automat" do "manuala"?!? Myślę, że tutaj trzebaby pokombinować w możliwości przeniesienia całej deski rozdzielczej (może bez zegarów, bo te może dałoby rade wstawić stare-Twoje). Dlaczego tak? Ano myślę sobie że gdyby konstrukcja nadwozia do której podpina się deskę, byłaby w manualu, i w automacie taka sama, to operacja mogłaby sie powieść. Mogą też być jakieś różnice w mocowaniu, ale na tyle nieskąplikowane, że przy niewielkiej kombinacji dostosowawczej też by dało rade zrobic podmiankę. Jeżeli natomiast róznice sa bardzo istotne, to myślę, że można darować sobie temat, jeśli nie to pewnie trzeba bedzie trzeba będzie pobawić sie w wycinanie/przycinanie/łatanie. Dopiero po rozpracowaniu deskowego tematu, bedzi emozna pomyśleć o elektronice, i tu powinno być już "technicznie prościej" tzn myślę że jeśli dorwałbyś jako "dawcę", bliźniacze auto (chodzi o silnik, wyposażenie ABS, poduchy) w "klimce automacie", to teoretycznie, zabierasz z niego elektronikę (komputer, kokpit z podzespołami, może i stacyjkę), przekładasz do siebie i...... jeździsz. Im mniej bliźniacze autko bedzie dawcą, tym większa ingerencja w ustawienia przepinanego komputerka. To tak by wyglądało w skrócie, teoretycznie-poglądowo, na moja prostą makówkę. A konkrety? Te znajdziesz..... najszybciej, to dzwoniac do ASO i pytajac czy taka przeróbka jest możliwa. A zakładając odpowiedź, że "niemożlwie" (z róznych powodów, i nie koniecznie w zgodnosci z prawdą), to pozostałoby Ci dorwać serwisówkę(i) N16 w manualu, i w automacie (klimce), i przewertowac dokładnie pod kątem rozważanej podmianki. Edytowane 2 Lutego 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaziu588 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Planuje zająć się tym wiosną, w koncu studia elektrotechniczne niech zostaną wykorzystane :-). Potrzebuje na początek schematy. Jesli ktoś dysponuje takimi od manuala i climatronika to proszę o kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 (edytowane) A może tak wykazać minimum "wkładu (wysiłku) własnego"?!? Ech.... się lenistwo w narodzie pleni Zaglądałeś w 3-ci od góry temat tzn [N16] Instrukcja (download) AKTUALNA?!? Jak pomnę powinny byc tam linki do "standardowej" instrukcji obsługi, ale również i do serwisówki, a ta jeśli ma podobny układ jak do Tino, to powinna zwaierać opis wszystkich opcji/wersji wystepowania N16. Edytowane 3 Lutego 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 roobalek masz rację wszystko w serwisówce jest. Wystarczy ściągnąć kaziu588 jeśli potrzebujesz więcej "organoleptycznych" informacji to zapytaj na PW kolegę Sonic-a. Pod koniec października przymierzał się do założenia climatronika w Almerce. Może już założył i z punktu praktycznego podpowie coś niecoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam! Czy ktoś interesował sie kiedys zamianą konsoli w N16 na klimatronic itd? Normalna wyglada jak w Lanosie. Wiąże sie to ze zminaną klimy, radia, sterowania calego, dołożeniem koputera i navi. Na allegro nowa ładna konsola wyglada juz lepiej niz ta stara i za 350zł+wyświetlacz da sie dostać. Tylko czy nie bedą brakować jakies dodatkowe czujniki do tego komputera i klimatronica? I czy kable będą pasowały? pzdr i dzieki za odp. ps. W załączniku nowa konsola czy jak tam zwał panel sterowania ja jestem ciekaw czy możliwe jest podłączenie w wersji klimatronic z komputerem pokładowym wyświetlacza takiego jak w Twoim załączniku i tego odtwarzacza dvd do navigacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaziu588 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Instrukcje i manuala po angielsku juz sciągnąłem. Electronic service manual sie nazywa. Nie zabardzo widze tam wersje z climatronic, ale postaram sie jeszce raz przewertować. Co do wymiarów konsoli to na 90% jestem pewny ze bedzie pasowac. Moze ktos mieszka w Suchym Lesie i moze podjechac, aby sprawdzic? :-) to zapraszam na piwo. Kwestia przeanalizowania tych dwoch wersji i znalezienie roznic i to pol teoretycznego sukcesu. :-) Tak na marginesie, fabryka nie robi dwoch roznych samochodów, ten ubozszy najprawdopodobniej jest bez tych dodatkowych rzeczy potrzebnych do klimatronica, a miejsce na to wszystko na pewno jest przygotowane. Wolne miejsce do silowników, wolne miejsce na bezpiecznii itp. albo Dorwe gdzies na szrocie rozbitego,albo anglika i na zywca zobacze, albo odkupie brakujace elementy. Yankee Jesli juz masz climatronica to na pewno nie bedzie az tak duzegoi problemu. po pierwsze kup kolorowy ekran, po drugie dvd do zaladowania mapy i pewnie komputer. A moze nawet w istniejacym zmiana oprogramowania wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Instrukcje i manuala po angielsku juz sciągnąłem. Electronic service manual sie nazywa. Nie zabardzo widze tam wersje z climatronic, ale postaram sie jeszce raz przewertować. Co do wymiarów konsoli to na 90% jestem pewny ze bedzie pasowac. Moze ktos mieszka w Suchym Lesie i moze podjechac, aby sprawdzic? :-) to zapraszam na piwo. Jesli juz masz climatronica to na pewno nie bedzie az tak duzegoi problemu. po pierwsze kup kolorowy ekran, po drugie dvd do zaladowania mapy i pewnie komputer. A moze nawet w istniejacym zmiana oprogramowania wystarczy. Przez chwilę myślałem, że mieszkasz w Suchym Lesie, ale tym koło Komorowa pod Warszawą. To wtedy mógłbym do Ciebie podjechać, ale niestety do Wielkopolski jest mi troszkę nie po drodze. Co do kolorowego ekranu, to chciałem takowy zanabyć do siebie ale przegapiłem końcówkę aukcji na Allegro. A chcieli jakieś 200-250 PLN. I tu mam do Was pytanie: czy jeśli mam wersję z normalnym ekranem (monochromatyczny z komputerem itp.), to wystarczy, że go wyjmę i podłączę kolorowy i wszystko będzie działać jak należy? Czyli, czy wszystkie informacje będą wyświetlane prawidłowo? A może potrzeba jakiejś dodatkowej części, żeby wyświetlał informacje niedostępne w ekranie monochromatycznym? O nawigację nie pytam, ponieważ akurat nie jest mi bardzo potrzebna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 (edytowane) A jeszcze potrzebujesz czujnik nasłonecznienia do klimy - montowany na górze konsoli pod szybą - takie "oczko" - standardowo podłączane do wiązki - pytanie czy masz ten kabel w wiązce. Jeśli z navi to p12 ma oddzielną antenę gps - n16 pewnie też. To jest kolejny kabel z wiązki. O tym, że nagrzewnica do wersji z klimatronikiem jest na 100 % inna to pewnie wiesz :-) Zdaj relację - jestem bardzo ciekaw. W citroenie C4 wystarcza kompresor, pasek, nagrzewnica i wpisanie klimy w BSI (komputer). Edytowane 4 Lutego 2010 przez MICEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Zgadza sie przerabialem temat climatronica. Z tego co sie narazie dowiedzialem to na pewno inna jest nagrzewnica (w manualu sterowana linkami, w climatronicu elektrycznie). Co do samej elektryki, jest wtyczka przed przednim grillem aby podpiac czujnik zewnetrzny od climatronica i zgadza sie to w schemacie elektrycznym obu wersji. niestety dalej jest gorzej poniewaz w kabinie nie ma 7 dodatkowych wtyczek(do monitora panelu sterowania itp) Rozebralem calą srodkowa czesc kokpitu i nic nie znalazlem wiec albo tam nic nie ma albo schowane sa jeszcze głębiej.Podejrzewam jednak ze wiazka w srodku kabiny jest inna niz w climatronicu.Samo sterowanie radia i klimy w climatronicu wspolpracuje tez z systemem NATS wiec i to trzeba by odblokowac(tak twierdza na zagranicznym forum) Prawda jest taka ze aby to zrobic to albo pierw ktos musi to zrobic i powiedziec innym co jest potrzebne i czy jest wykonalne, albo postawic trzeba kolo siebie dwa auta z climatroniciem i z manualem i rozebrac kompletnie deski w obu autach i patrzec co jest takie samo a co nie. Jest to napewno nie tania zabawa i takie mozliwosci napewno maja tylko nieliczni. Wiec czekamy na odwaznego Zgadza sie przerabialem temat climatronica. Z tego co sie narazie dowiedzialem to na pewno inna jest nagrzewnica (w manualu sterowana linkami, w climatronicu elektrycznie). Co do samej elektryki, jest wtyczka przed przednim grillem aby podpiac czujnik zewnetrzny od climatronica i zgadza sie to w schemacie elektrycznym obu wersji. niestety dalej jest gorzej poniewaz w kabinie nie ma 7 dodatkowych wtyczek(do monitora panelu sterowania itp) Rozebralem calą srodkowa czesc kokpitu i nic nie znalazlem wiec albo tam nic nie ma albo schowane sa jeszcze głębiej.Podejrzewam jednak ze wiazka w srodku kabiny jest inna niz w climatronicu.Samo sterowanie radia i klimy w climatronicu wspolpracuje tez z systemem NATS wiec i to trzeba by odblokowac(tak twierdza na zagranicznym forum) Prawda jest taka ze aby to zrobic to albo pierw ktos musi to zrobic i powiedziec innym co jest potrzebne i czy jest wykonalne, albo postawic trzeba kolo siebie dwa auta z climatroniciem i z manualem i rozebrac kompletnie deski w obu autach i patrzec co jest takie samo a co nie. Jest to napewno nie tania zabawa i takie mozliwosci napewno maja tylko nieliczni. Wiec czekamy na odwaznego Mały update. Przeglądając przed chwilą dokladne dane techniczne i rysunki wiem już dlaczego nie znalazlem u siebie żadnych kabli za deską. Potwierdziło sie to co przypuszczałem. Jednak brytyjczycy nie są tak leniwi jak francuzi i cwaniaczki dawali inną wiązke deski do aut z manualną klimą i inna do climatronca. Być moze jeszcze inną bogatszą do wersji z navi ale tego juz nie sprawdzalem bo nie ma po co. Czyli jeżeli ktoś jest na tyle odważny żeby wyrpuć pół wiązki auta(nie wiedaomo ile trzeba ale napewno wszystko za deską) i potem jeszcze walczyc pewnie z NATS-em to niech da znac chętnie bede śledzil jego losy Oto screen z rodzajami wiązek(nie wszystkie rodzaje zmieściły sie na ekranie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaziu588 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 No to chyba nic z tego. Napalilem sie na tą przeróbkę, ale rezygnuje. Nie mam drugiego takiego auta. Jeden elektryk samochodowy powiedzial mi, ze nie ma sensu i co mi przeszkadza ten manual. Jak mu powiedzialem, ze lepiej wyglada climatronic, to sie usmiechnął i powiedzial ze mam dac spokój, bo na 90% taka przerobka nie bedzie działać dobrze. Zawsze cos sie bedzie psuło itp. A jak napisaleś,że trzeba jeszcze cos programować, to wogole masakra. Jakbym pracował w Nissanie i mial drugie auto z climaroniciem, to bym sie byc moze do tego zabrał. A do tego manuala to sie juz przyzwyczaiłem :-) Pozdrawiam odważnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 powiem ci że o tym programowaniu pisał ktoś na forum, sam osobiscie nie wiem jak to sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adr7 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 a co do samego wyświetlacza kolorowego?? jeśli mam climatronika z monochromatycznym wyświetlaczem a chce kolorowy to wystarczy wypiąć jeden i wstawić drugi czy też trzeba coś cudować?? *Yankee dowiedziałeś się już coś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) a co do samego wyświetlacza kolorowego?? jeśli mam climatronika z monochromatycznym wyświetlaczem a chce kolorowy to wystarczy wypiąć jeden i wstawić drugi czy też trzeba coś cudować?? *Yankee dowiedziałeś się już coś?? W prawdzie pytanie padło do Yankee, ale jeśli można to wtrącę zdanko Jezeli taka podmianka jest mozliwa to stawiałbym na "trzeba coś cudować", bo do generowania i wyświetlania kolorków trzeba trochę więcej elektroniki niż do generowania/wyświetlania dwóch kolorków (a może jednego/na czarnym tle). Wątpię aby chciało się naszym skośnookim przyjacołom montować (kosztowniejszą) elektronikę kolor i dokładać do niej monitorek mono (stawiam na "parkę" monitorek mono, i elektronika mono). Być może da radę podpiąć monitorek kolor do elektroniki mono, ale pewnie "trzeba coś cudować" tylko nawet jak się to uda, to i tak będzie obraz mono. Tak bym to widział - ale może się mylę?!?. Pozdrawiam Edytowane 23 Marca 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adr7 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) szczerze powiem, nie wiem czy do końca masz rację roobalek bo jeśli producenci korzystają z techniki modułowej - żeby ułatwić sobie życie to wydaje mi się, że cała elektronika do generowania kolorów na wyświetlaczu powinna być przy nim, jednakże może ten wyświetlacz być spięty z tymi przyciskami od navi?? dosyć ciekawa sprawa, bardzo chętnie bym sobie założył ten kolorowy, wygląda fajniej i efektowniej czy jest ktoś na forum kto może posiadać taką wiedzę?? wieta co chopy wlazłem teraz na tą ruską stronkę nissana i znalazłem takie coś: http://japancars.ru/...10&gi=E&sec=280 wydaje mi się, /niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę/ że wg. tego zestawienia do tego mojego ustrojstwa można bez problemu wsadzić ten kolorowy wyświetlacz?? nic już z tego nie rozumiem, zgłupiałem kompletnie, może ktoś mi to wytłumaczyć na podst. w/w schematu?? Edytowane 23 Marca 2010 przez adr7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 wydaje mi sie ze dużo szybciej założysz kolorowy wyświetlacz zamiast dwukolorowego niz przerobisz maniuala na climatronica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adr7 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Sonic czyżbyś miał na myśli tak jak i ja że wystarczy wykręcić ekran, wypiąć wtyczke, wpiąć ekran kolorowy tą samą wtyczką i przykręcić kolorowy ekran?? to będzie na tej samej wtyczce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 (edytowane) Nie sprawdziłem (w tej chwili nie mam możliwości) tej ruskiej stronki, a nie pomnę juz schematu elektorniki (jest/był tu gdziś na forum) w N16 z kolorowym wyświetlaczem, dlatego podeprę się tym co kojarzę z układu w V10 z kolorowym monitorkiem, oraz tym co widziałem w N16 po lifcie z monitorkiem mono. Na schemacie od V10 mam takie oto fajne elementy: "DYSPLAY", oraz "DYSPLAY UNIT", zatem kombinując z przekładaniem "wprost" samego monitorka chyba należy sprawdzić, conajmniej najpierw porównać schematy od aut "mono" i aut "kolor", i jeśli układ wyjść/połaczeń by był taki sam, to należałoby sprawdzić czy "DYSPLAY UNIT" a autach "koororwych", to to samo co w autach "mono" (mam tu spore wątpliwości). Dlaczego pokusiłbym się o takie sprawdzenie? A chociażby dlatego, że panel sterujący od mojego kolorowego monitorka (w V10 jest taki sam jak w N16 "kolorowym"), różni się nieco od tego który widziałem u kolegi w N16 "mono", ta róznica (np brak przycisków "MAP", "BACK") sugeruje również róznicę w złączach, i tym samym kombinowanie w przekładaniu monitorka "kolor", do auta z układem "mono". Ot i tyle z mych, może nietrafionych przemysleń. Pozdrawiam. Dopisek Przepraszam, drobna pomyłka w nazewnictwie sie stała nie "DYSPLAY UNIT" tylko winno być "DYSPLAY CONTROL UNIT" (a i tak nie do końca jestem pewien "Y" czy "I" -ehhh te jęzorki łobce) Edytowane 25 Marca 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 szczerze mowiąc ciężko mi sie wypowiadac w tej kwestii czy wystarczy tylko podłączyc i bedzie działało. Wydaje mi sie że nie. Nie wiem jakie funkcje sa w ukladzie z wyswietlaczem dwukolorowym ale widzialem ze na kolorowym jest jakies srednie spalanie pokazane na wykresie i jakies inne dosyc pro funkcje. Dodatkowo jest nawi wiec mysle ze to cos grubszego niz tylko zalozenie wyswietlacza. Na tym rysunku gdzie podalem numery i rodzaje wiązek tez jest osobno wiazka z manulala, osobna z 2 kolorowym i osobna z kolorowym wiec cos w tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jumper3 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Witam, odgrzeję trochę kotleta. Czy komuś się udało zamienić wyświetlacz (może nawet podłączyć navi) do wersji z climatronickiem - monochromatyczny wyświetlacz? Proszę o kontakt na prv. Posiadam (chyba wszystkie) części i męczę się z podłączeniem. Przy wsparciu może uda się zrobić. W zamian za pomoc zobowiązuję się stworzyć manual z fotkami i umieścić na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spinifex Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Wymiana wyświetlacza nie jest możliwa. Podobnie jak z montażem climatronica do wersji bez. (Niemożliwa... powiedz Polakowi, że coś jest niemożliwe to albo uwierzy w głupoty, albo to zrobi). Może nie tyle co niemożliwa, co raczej gra nie warta świeczki. Tak jak wyżej ktoś pisał, że "mechanik tylko się uśmiechnął". Trzeba było myśleć o bogatszej wersji wyposażenia w czasie zakupu auta, a nie gdy już nim jeździsz (to moja opinia). Ja osobiście posiadam wersję z climatroniciem i navi. Osobiście uważam, że poza "fajnym bajerem" to jest bezużyteczny chłam. Do Navi brak map - są dostępne w ASO za 1000zł (nikt ich nie ma prawdopodobnie, bo nie spotkałem się z udostępnionymi dla szerszego grona). w dodatku jeżeli nawet są mapy do navi, to stare, nieaktualne, albo nawet tylko największe miasta Polski. tak się złożyło, że jest w tym autku dość stary system nawigacji. Ekonomizer (bajer - syf) Spoko że jest i pokazuje Ci ile przejedziesz do pustego zbiornika, do tego chwilowe zużycie paliwa przeliczane na 100km (stojąc w miejscu spalanie wykracza poza skalę 15l/100km) - uważam że jest to realne spalanie, więc jedyne chyba sensowne. Do tego jest funkcja "przypominajki" ustawiasz przebieg, po jakim ma Ci auto przypomnieć o przeglądzie/wymianie olejów/klocków itp. (raczej średnia funkcja). Do tego jeszcze jest jedna funkcja pokazująca informacje nt. podróży. Wybierając się w podróż dłuższą, można zresetować przed wyjazdem, a po dotarciu na miejsce, sprawdzić średnią prędkość, czas przejazdu, odległość (czas przejazdu jest liczony także w momencie kiedy kluczyk jest przekręcony chociaż o jedną pozycję podczas postoju). Dodatkowo posiada funkcję radia, oraz radio+climatronic (na jednym wyświetlaczu są połączone info). To tak w kwesti "bajerowości" wyświetlacza kolorowego. DODATKOWO: Ostrzega jeżeli temp. zewnętrzna spadnie poniżej 3*C, informuje o niskim poziomie płynu hamulcowego, niskim poziomie oleju). Monochromatyczny nie wiem ile ma tam funkcji, ale jeżeli ktoś ma i jest zainteresowany zmianą, to musi się dość mocno zastanowić, czy mu się chce to robić :] PS.: Nie wiem czy nie jest potrzebna także dołożenie odtwarzacza NAVI, bo w momencie kiedy u mnie w almerce, odpiąłem NAVI, wyświetlacz wcale się nie włączył. W razie potrzeby pisać, dobijać się, pytać. Postaram się odpowiedzieć jeżeli będę wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weo95 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Witam wszystkich. Temat już dawno zapomniany, ale spróbuje go odświeżyć. Posiadam almerę z wbudowanym wyświetlaczem, ale bez nawigacji. Postanowiłem ulepszyć swoją almere właśnie o zestaw z nawigacją. Z tym wiązała się przeróbka instalacji, której już dokonałem. NIestety system nats powoduje, że nie mogę przypisać nowego zestawu do auta. Ciągle szukam pomocy, ale większość odmawia twierdząc, że tematu nie da się ogarnąć. Piszę o tym wszystkim po to, bo potrzebuje kogoś kto taki zestaw posiada. Chciałbym zrobić przekładkę upewniając się, czy kupiony przeze mnie sprzęt w ogóle jest sprawny. Mieszkam w okolicach Płocka, natomiast jestem skłonny podjechać do osoby, która użyczy mi swojego sprzętu na przekładkę. Oczywiście kiedy uda mi się dojść z tym projektem do finishu całą przeróbkę opiszę. Pozdrawiam i czekam na propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.