Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Brembo?


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

 

Co myślicie ?!

 

http://allegro.pl/item903237907_nissan_350z_zaciski_brembo.html

 

co by jeszcze było trzeba zaadoptować czy to wystarczy i można to bez problemu założyć ?! do wersji USA bez rzeźbienia

 

Pzdr

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak ze spasowaniem, ale to tylko przod. A co z tylem?

 

I IMO bardzo wazne - nie zakladaj greenstuff'ow. Seryjne klocki sa o klase wyzej niz greenstuff'y. Parametrami odpowiadaja redstuff'om. Zatem, albo czerwone, albo ds2000, albo seryjne ATE, albo jeszcze lepsze... Slabszych bym nie zakladal. Zeta jest krowa, ktora trudno zatrzymac nawet na brembo kicie. Nie chce wiedziec jak hamuje bez brembo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak ze spasowaniem, ale to tylko przod. A co z tylem?

 

I IMO bardzo wazne - nie zakladaj greenstuff'ow. Seryjne klocki sa o klase wyzej niz greenstuff'y. Parametrami odpowiadaja redstuff'om. Zatem, albo czerwone, albo ds2000, albo seryjne ATE, albo jeszcze lepsze... Slabszych bym nie zakladal. Zeta jest krowa, ktora trudno zatrzymac nawet na brembo kicie. Nie chce wiedziec jak hamuje bez brembo :P

 

CZe

 

Najchętniej właśnie brałbym same zaciski i wtedy tarcze 350mm i klocki np axxis ja kolega z forum,tylko nie wiem właśnie jak np z zwrotnicą, bo gdzie nie gdzie piszą ze tez musi być brembo a gdzie indziej ze pasuje bez problemu...:/ Jestem w trakcie sprawdzania chyba ze mi ktoś pomoże :P i ma to już za sobą no, ale ciężko:/ kogoś znaleźć

 

dam znać jak sie uporam

dzieki

Pozdrawiam

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wiem... Nie pomoge. Poszukaj w okolicy kogos z wersja EU, kup zgrzewke browara i sprawdzcie w garazu :)

 

Albo poszukaj info na forach USA. Wprawdzie zmiana na Brembo nie jest jedna z podstawowych modyfikacji, ale jednak sporo ludzi to dlubnelo, wiec powinni byc w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...

i czy ktoś w końcu sprawdził czy można wywalić całe hamulce z wersji USA i wstawić Brembo (tarcze+zaciski) ??

Z tego co czytałem na różnych forach ,mozna to zrobić.Chyba nawet na tym forum są ludzie którzy zrobili taki swap.

W/g moich inf.cena takiego zestawu używanego to ok 3,5 do 5 tys od ludzi którzy handlują cześciami do 350z/ma się juz znajomości :), ale nadal nie ma samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i czy ktoś w końcu sprawdził czy można wywalić całe hamulce z wersji USA i wstawić Brembo (tarcze+zaciski) ??

 

 

Czesc tak zrobił:) ,przód to jest dosłownie plug and play ,nie ma najmniejszego problemu

 

,warto jeszcze wspomnieć że dodatkową zaletą są też przewody w stalowym oplocie które również pasują bez problemu

 

Pozdro

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

zna ktos wymiary klocków do wersji USA? bo dałem auto na wymianę klocków i cos mi tłukło w prawym kole. klocki go ferodo premier . mechanior gada teraz ze klocki złe kupiłem, a nie mogl tego sprawdzic przed zamontowaniem? pomóżcie mi bo jutro po pieniadze do niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy montowaniu widać przecież czy jest dobrze czy za luźno...

Tak na oko patrzyłem przez koło u Ciebie to wydawało mnie się okey.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejechałem sie wlssnie i jest to samo, przy wjechaniu na nierówność dzwoni cos. tez sprawdziłem klocek nie jest luźny.... nie wiem, moze one sie ułożą i przestaną dzwonic? ale zrobione juz 700km doprawdy większość autostrada ale mimowszystko powinno byc dotarte...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawadz dokrecenie zasików, oraz obu prowadnic od zacisku.

Już nie pamietam czy w wersji USA nie ma przypadkiem blaszek stabilizujących kloki - może ich u ciebie nie ma albo zginęły przy wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo i dlatego wymienilem na Brembo bo trzeba regenrowac caly zacisk ponieważ sa juz skończone prowadnice czyli po prostu rozjebany i będzie on tak dzwonić, zaden inny klocek nie pomoże. Ja nie zdecydowałem sie na regenerację bo stwierdziłem że bez sensu naprawiać to scierwo co nie hamuje.

Wiec albo regeneracja albo wymiana zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...