Gość Maciek C Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Witam, jak już wiecie jestem w posiadaniu P11 1,6 benzyna... Kiedy zaczęły się te niemiłosierne upały w maju w kabinie oraz bagażniku wyraźnie czułem zapach paliwa. Zaraz po zatrzymaniu było czuć paliwo w bagażniku. Po kilku minutach zapach znikał. Teraz zrobiło się chłodniej i problemu nie ma. Jeżeli to coś pomoże, to lałem już różne paliwo, a zapach ten pojawia się tylko w momencie występowania wysokich temp na zewnątrz. Z pod maski nie czuć, podnosiłem zaraz po zatrzymaniu przy pracującym silniku i nic... Nie zauważyłem też zwiększonego spalania, nie widać też żeby cokolwiek kapało pod autko... Zastanawiam się gdzie mogę szukać nieszczelności. Mechanik mi powiedział, że jak to jest tylko okresowo , to nie da się stwierdzić jak w tym momencie nie czuć... Ehh, moim zdaniem bzdura i chciał mnie zbyć Skoro czuć w bagażniku to na myśl przychodzi mi odpowietrzenie zbiornika, z drugiej jednak strony zapach w kabinie sugeruje, że jest gdzieś niewielki wyciek między zbiornikiem a silnikiem... ;/ Dzieje się to tylko podczas jazdy, więc wnioskuję, że wyciek jest gdzieś za pompką paliwa i leci wtedy kiedy ona pracuje... Czy ktoś miał może podobny problem? Gdzie zacząć szukać? Ma ktoś może pdf-a do P11-stki naprawa i eksploatacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 może smierdzi z filtra par paliwa i jest to zasysane przez wentylator do kabiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 J/W. Albo filtr jest do bani bo w czasie pracy silnika opary paliwa powinny być zasysane do kolektora ssącego. Możesz jeszcze zerknąć na wyprowadzenia przewodów ze zbiornika. Zaraz za tylną kanapą (między oparciem a kołem zapasowym) w kufrze jest otwór przez który można dostać się do pompy. Odkręcasz 3 śrubki i wszystko masz jak na dłoni. Spokojnie- podnosisz tylko kawałek blachy- nic na nim nie ma i nic się nie da popsuć. Sprawdz opaski na przewodach- może są luźne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 jeszcze można zobaczyć od początku cały układ w komorze silnika..... i elektro zawór tego pochłaniacza no i oczywiście to co było już napisane... u mnie był zaklejony ten zaworek pozdr.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek C Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 BTW, to jak wstawić zdjątko swojego autka, żeby było widoczne przy postach ? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 kolega napsiał ze takze wali w bagarzniku, prosta sprawa - trzeba dokrecić pierścień na gorze od baku i ew wymienić uszczlniacz od zaslepki górnej. Dobierzesz sie do tego po przez wykrecenie tylnej kanapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 pewnie też ..... ale jak układ nie wytwarza podciśniena w obwodach paliwowych to bedzie parowało wszystkimi szczelinkami ( nieszczelnościami ) no chyba że tam gdzie napisałeś Coobcio jest już taaaaaaaaaki luz to i tak nie wytworzy podciśnienia... pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 posprawdzaj wszelkie polaczenia wezykow, a takze same weze z paliwem - u mnie w poprzedniej P10 mialem malenka dzirke (niewidoczna) i z niej rozpylalo paliwo paliwo w b. malych ilosciach i tez mi smierdzialo, albo masz nieszczelnosci przy zbiorniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek C Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Hmm... Minęło kilka dni i... Zauważyłem pewną prawidłowość... Paliwo czuć tylko wtedy kiedy w zbiorniku jest bardzo mało paliwa, a dokładnie jak wskazówka znajduje się na drugiej czerwonej kresce... Czy przychodzi Wam może do głowy co może być??? Dwóch mechaników rozłożyło ręce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.