Gość divers Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam, od jakichś 50 km słyszę, że silnik zaczął głośniej pracować, słychać klekot jak u diesl'i. Jaka może być tego przyczyna jeszcze nie byłem u mechanika (ale może ktoś z Was się z tym spotkał). Jeżdżę na gazie TII'94. pozdr, dvrs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 A jakie jest rozwiązanie z zaworami? Blachy szklanki. Jak blachy to luz na zaworach a jak szklanki to może która pękła? A może po prostu jakaś pieduła się poluzowała i hałasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_87 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Sprawdź stan oleju, klekot silnika w benzyniaku może być przyczyną niesprawnie działającej hydrauliki oleju. Tak bynajmniej miałem w Audi A6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość divers Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 No nie było tanio poszedł rozrząd i kilka innych rzeczy (a tylko terkotał); koszt samych części ok 1700 + robocizna Do wymiany poszłedł/y (również przy okazji rozbierania silnika wymienione): rozrząd, komplet uszczelek do głowicy jedna dzwigienka zaworowa szpilki do kolektora wydech panewki górne i korbowe obróbka głowicy świce zapłonowe przewody wysokiego napięcia filtr oleju olej pasek klinowy płyn do chlodnicy pozostała mi jeszcze do regulacji LPG przez tydzień jeździłem astrą i przyznaje miło było z powrotem pokołysać się teranem pozdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.