Monia88 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Więc mam problem z obrotami bo są bardzo wysokie dochodzą do 2tys. w czasie postoju. Zauważyłem,że w miejscu gdzie jest regulacja obrotów to że tak nazwe kowadełko nie dochodzi do śrubki. Nie wiem co może być tego przyczyną auto pali dwa razy więcej(nie wyrobie na benzyne) niz zwykle dlatego mam wrażenie jakby było na ssaniu. Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Gaźnik ? Jeśli gaźnik to zdejmij filtr i zobacz w jakiej pozycji jest klapka ssania, ma być na zimnym zamknięta a na ciepłym stać pionowo, jak klapka ok, to spróbuj cofnąć zapłon, zubożyć mieszankę śrubką w podstawie gaźnika(jeśli nie masz zaślepionej) lub po prostu za mocno naciągnięta linka gazu..., jak coś nie jasne to pisz postaram się wytłumaczyć...też długo walczyłem ze swoim gaźnikiem...i wygrałem ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 A co ztym tzw kowadełkiem czemu nie wraca do tej śrubki co sie reguluje obroty??? A mam damską ksywkę poniewaz jestem kobietą a wczesniej pisał mój Mężulek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Bo albo śrubka za mocno wykręcona, albo jest za mocno naciągnięta linka gazu i nie dotyka jak mówisz kowadełka tak samo jakby trzymać gaz, dopiero gdy oprze się na śrubce to trzyma ustawione obroty.. a wcześniej było normalnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Do sprawdzenia mechanizm automatycznego ssania. Temat wielokrotnie wałkowany na forum (szczególnie w dziale "Sunny") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Dzieki za pomoc okazało sie ze to elektrozawór tak sie zacina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amba7 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 może ktoś coś bliżej podpowie o tym elektrozaworze bo mam ten sam problem. wysokie obroty pali chyba 30 na sto. może ktoś coś bliżej podpowie o tym elektrozaworze bo mam ten sam problem. wysokie obroty pali chyba 30 na sto. 1,6 gaźnik może ktoś coś bliżej podpowie o tym elektrozaworze bo mam ten sam problem. wysokie obroty pali chyba 30 na sto. 1,6 gaźnik jest tutaj forumowicz który może bliżej naświetlić sytuację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Chyba nikt nam wiecej nie powie musimy kolego radzic sobie sami... Ja szukam tego zaworu albo calego gaźnika bo innej opcji nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 amba7 ja nie wiem bo tego gaznika na oczy nie widzialem - wiem jedno napewno jak rozbierzesz wszystko i wyczyscisz to nie zaszkodzi i zwroc uwage na ssanie czy nie jest klapka zamknieta caly czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Monia88 czemu masz damska ksywke ? Friday71 Jak widać z tego wpisu, i nastepujących po nim (pomijając brak kultury), nie masz zamiaru poruszać problematyki forum, tylko najzwyczajniej w świecie postanowiłeś powkurzać ludzi, i dobrze się przy tym bawić. Wiesz co? Idź może powkurzaj pseudokibiców, napewno dostarczą Ci wielu niezapomnianych wrażeń. Tutaj na forum, za całokształt wypowiedzi w tym wątku należy Ci się ban. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Friday71, jeżeli nie masz zamiaru pomagać, to nie odzywaj się w ogóle. To czy ktoś jest hetero czy nie, to nie Twój biznes i nic Ci do tego. Wszelkie komentarze czy obraźliwe komentarze odnośnie inych użytkowników tego forum, traktowane będą ostrzeżeniami, co w konsekwencji skończy się zbanowaniem na stronie. Jeżeli chcesz porozmawiać na temat mniejszości seksualnych czy na inne tematy nie związane z motoryzacją, jest od tego temat HYDE PARK. Dzisiaj dostajesz ostrzeżenia. Pen, to co byś zrobił w takim przypadku, także zachowaj dla siebie. Wasze wypowiedzi, nie w temacie, zostają wycięte. Wycieczki personalne nie są dozwolone. Zazwyczaj takie sprawy załatwiamy na PW, ale wypowiedzi Friday71 sprawiły, że piszę to na forum publicznym, ku przestrodze dla innych Edit 12:59 Kolejne wypowiedzi nie w temacie, będą kasowane, a forumowicze dostaną ostrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amba7 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Chyba nikt nam wiecej nie powie musimy kolego radzic sobie sami... Ja szukam tego zaworu albo calego gaźnika bo innej opcji nie widze już mam po problemie. przyczyną wysokich obrotów, przerywania, i dużego spalania /30l na 100/ był alternator. ładowanie wynosiło 12,5 volta. po wymianie diód wszystkie bolączki minęły. a dowiedziałem się przypadkowo po tych 20 st. mrozach, po prostu akumulator nie chciał kręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 już mam po problemie. przyczyną wysokich obrotów, przerywania, i dużego spalania /30l na 100/ był alternator. ładowanie wynosiło 12,5 volta. po wymianie diód wszystkie bolączki minęły. a dowiedziałem się przypadkowo po tych 20 st. mrozach, po prostu akumulator nie chciał kręcić Ja niestety dalej probuje szukam tego zaworu ale nigdzie go nie moge dostac pytałam na allegro dawców i nie tylko nikt nie ma każdy cały gaźnik chce sprzedać, jak nie znajdę to będe musiała kupić cały gażnik niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość endriu777 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witam.Do AMBA. No nie kumam co ma wspólnego brak ładowania z twomi problemami. No chyba, że elektryka głupieje przy trochę zanizonym zasilaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lgruca Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam, postanowiłem trochę odświeżyć temat, gdyż od pewnego czasu mam ten sam problem - wolne obroty w zakresie 1500-1900 i spalanie z kosmosu :/ Mechanik stwierdził, że jest to wina gaźnika - uszkodzona ośka od przepustnicy w wyniku czego ciągnie lewe powietrze. I tutaj rodzi się moje pytanie - jaki gaźnik był montowany w silnikach GA16DS Cat? Kupiłem ostatnio jakiś używany ale okazało się, że ma inną elektryke - podgrzewane dysze czy jakoś tak i stwierdzono, że nie da rady go zamontować u mnie :/ Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby mi wskazać różnice między tymi gaźnikami? I ewentualnie wskazać co może być przyczyną moich problemów? Dodam, że moje auto jeździ na gazie - na benzyne się całkiem obraziło i nie chce na niej jeździć od ponad roku (podobno również wina gaźnika) :/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Nissan P10 LX/SLX 1,6 16V 1990-1993 masz gaznik HITACHI 21L 304-06. Uklad zasilania w tych autkach jest sterowany elektronicznie 9z sonda lambda w ukladzie wydechowym).gaznik jest opadowy dwuprzelotowy stopniowy z przepustnica drugiego przelotu sterowana podcisnieniem ,urzadzenie rozruchowe samoczynne sterowane elektrycznie. W twojej p10 uklad biegu jalowego ,glowny i pompka przyspieszajaca sa sterowane elektrpnicznie poprzez zawory elektryczne. Wszysto o tym gazniku przecztasz( link Primera instrukcje i tam dla p10 do pobraniaSAM NAPRAWIAM) Czemu piszesz ze spalanie z kosmosu. Mialem ten sam problem z golfem na gazniku elektronicznym W lecie OK a w zimie szalenstwo. Dobrze ze na gazie odpalal dobrze Jesli masz problem z gaznikiem to tylko bedzie palil duzo benzyny . Ty chyba masz instalacje gazowa 1 generacji (taka przynajmniej mialem ja w golfie) i gazu mi mnie spalal wiecej. Chociaz obroty szalaly. Bylo to denerwujace. Teraz wiadomo ze i gazu bedzie spalal wiecejze 2 3 litry.. Jesli masz luz na przepustnicy to nalezy go usunac bo jak juz zostalo napisane bedzie lapal lewe powietrze . Sprobuj zamowic oske z tulejkami do tego gaznika. Ja kiedys dorabialem tulejki do gaznika z malucha. Trzeba sobie radzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian87 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) Ja również mam od wczoraj problemy z obrotami, tzn. na benzynie jest około 1100 a na gazie 1300-1500. Po przejechaniu kilku km spadają na gazie do około 1000. Przedwczoraj czyściłem przepustnicę i silniczek krokowy z osadu, i według mnie wszystko zostało skręcone dość solidnie (sprawdzane 2 razy). Może mi ktoś pomóc jak to rozwiązać? Probowałem ustawic gaz ale jak doprowadzę go do niskich obrotów to nie chce wchodzić na obroty. primera p 11 1997 r Edytowane 7 Sierpnia 2013 przez damian87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.