Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

uszkodzona pompa hamulcowa


hugh_h
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

Objaw:

Po kupnie samochodu hamulce super, zrobiłem do teraz 11tys km, w między czasie dolałem kilka razy delikatnie płynu i od pewnego czasu pedał zaczął łapać coraz głębiej.... Wymieniłem wczoraj klocki i tarcze oraz podejrzane i oczyszczone szczęki w bębnach. Nigdzie nie zaobserowane żeby coś się pociło. Dzisiaj odpowietrzone hamulce i objaw podobny: za pierwszym razem pedał miękki, po naciśnięciu drugi raz twardnieje, a po trzecim jest już super. Jak jest twardy i przytrzyma się go to powolutku wpada. Źle odpowietrzone? (nie ściąga i hamuje super jak jest twardy pedał). Pompa hamulcowa? :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być jeszcze duży luz na samoregulatorach w bębnach i ciężko chodzące elementy ... ale to już zrobiłeś

a korektor odpowietrzony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bębny chodzą elegancko ale korektor nie był odpowietrzany :unsure:

Odpowietrzę korektor a jeżeli to nie pomoże to pompa hamulcowa?

Zakładał ktoś reperaturkę do puszczającej pompy? Opłaca się bawić czy lepiej dołożyć ,,parę złotych'' i kupić np TRW za 700zł? :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj odpowietrzyć korektor. U mnie przed tym zabiegiem prawie nie było hamulców... Też myślałem że czas szukać nowej pompy...

Edytowane przez marcin316
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zluzuj linke całkowicie i zdejmij bębny,podkręć ręcznie samoregulatory tak żeby bęben prawie na ciasno wszedł na szczęki, następnie zaciśnij korektor siły hamowania jakąś opaską lub drutem zgodnie z kierunkiem w jakim ciągnie sprężyna, jeśli korektor zamarznięty to nic z nim nie zrobisz,teraz odpal auto i naciskaj na hamulec nożny niezbyt szybko ale może być konieczne nawet kilkadziesiąt naciśnięć w zależności jak ustawisz samoregulatory. Teraz możesz wyregulować linke i nie zapomnij zdjąć opaski z korektora jeśli ją założyłeś. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego?

bo jest tak zardzewiały że odkręcenie odpowietrznika może skończyć się jego urwaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie będzie tak źle.

 

Jaka jest kolejność odpowietrzania? LP-> PP-> korektor-> LT-> PT?

 

Występowały T2 bez korektora? Szukaliśmy dzisiaj na podnośniku przez 15minut... Ni huhu... Co więcej, nie widać żeby było cokolwiek przerabiane więc obstawiam że od początku go tam nie ma :|

Edytowane przez Browning
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...