Dani Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam Przeglądałem trochę forum ale nic podobnego nie znalazłem wiec dlatego nowy temat.Mam problem z drążkiem zmiany biegów,chodzi o to ze po wybiciu biegu nie wraca na środek. Wygląda to tak ze jak silnik jest zimny to wszystko jest ok,po wyrzuceniu biegu drążek automatycznie wraca na środek lecz po tym jak auto się nagrzeje drążek zaczyna nie wracać na środek i trzeba szukać biegów. Ktoś wie co może być tego przyczyna,co trzeba sprawdzić ewentualnie nasmarować. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witaj kolego też mam ten problem z biegami i zadałem już raz pytanie na forum, ale to jest chyba za poważna sprawa jak na to forum i chyba nikt nie da jakiejkolwiek odpowiedzi. Czekam jak będzie trochę cieplej aby wejść pod samochód i sobaczyć co się tam dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Pod samochodem nic nie znajdziesz :-) Odkręć gałkę, zdejmij mieszek i zajrzyj tam co się dzieje. Dwie linki które tam są biegną przez ścianę grodziową do skrzyni i tam są zamocowane. Jak będziesz miał rozkręcone to przyjrzyj się, jeśli nic nie znajdziesz to wina może już być tylko po stronie samej skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witaj kolego też mam ten problem z biegami i zadałem już raz pytanie na forum, ale to jest chyba za poważna sprawa jak na to forum i chyba nikt nie da jakiejkolwiek odpowiedzi. Czekam jak będzie trochę cieplej aby wejść pod samochód i sobaczyć co się tam dzieje. A co dokładnie się dzieje u ciebie kolego,czy masz te same objawy co ja? Pozdrawiam Pod samochodem nic nie znajdziesz :-) Odkręć gałkę, zdejmij mieszek i zajrzyj tam co się dzieje. Dwie linki które tam są biegną przez ścianę grodziową do skrzyni i tam są zamocowane. Jak będziesz miał rozkręcone to przyjrzyj się, jeśli nic nie znajdziesz to wina może już być tylko po stronie samej skrzyni. dzięki kolego za pomoc,ale co do tych linek biegnących przez ścianę to wiem. Sprawdzałem już i nie widzę tam nic co może być powodem. Mówiąc przyjrzyj się masz coś konkretnego na myśli na co powinienem zwrócić uwagę? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam Jak pirzesz to mam takie same objawy. Mianowicie jak silnik jest zimny to biegi chodzą normalnie, a jak się rozgrzeje to lewarek stoi w miejscu w jakim go zostawiam czyli nie powraca do środkowego położenia. Rozbierałem już środkowy tunel i rozpinałem cięgna i sam lewarek chodzi normalnie. Czyli musi się blogować gdzieś na cięgnach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Miałem kiedyś podobny problem ze skrzynią ale w Passacie,jak był zimny to biegi lekko chodziły a jak się zagrzał musiałem szukać biegu. Z tego co słyszałem bo sprzedałem auto mechanikowi,to on twierdził że jest to wina czujnika jałowego biegu i trzeba to ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Witam Jak pirzesz to mam takie same objawy. Mianowicie jak silnik jest zimny to biegi chodzą normalnie, a jak się rozgrzeje to lewarek stoi w miejscu w jakim go zostawiam czyli nie powraca do środkowego położenia. Rozbierałem już środkowy tunel i rozpinałem cięgna i sam lewarek chodzi normalnie. Czyli musi się blogować gdzieś na cięgnach. Cześć Te cięgna rozpinałeś na ciepłym czy zimnym silniku,bo jeżeli na ciepłym to wiemy ze nie jest to wina drążka skoro napisałeś ze drążek chodzi normalnie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Rozpinałem na ciepłym. Ze środka to nic nie widać po idą od razu pod podłogę. trzeba patrzeć pod samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Rozpinałem na ciepłym. Ze środka to nic nie widać po idą od razu pod podłogę. trzeba patrzeć pod samochodem. Dzięki za info.Skoro na ciepłym to na pewno nie wina drążka.Jak zrobi się cieplej to wjadę na podnośnik i będę patrzał co widać z dołu. Jak znajdę przyczynę usterki to na pewno dam ci znać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) Od dołu nic nie zobaczysz, szukaj głęboko za silnikiem na skrzyni biegów mocowania linek - może tam się coś haczy. Edytowane 8 Lutego 2010 przez MICEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shaty Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Czy od czasu tego postu coś ustaliliście? Zauważyłem podobny problem u siebie. Po przejechaniu 150 km, szukam biegu, bo drążek nie wraca w położenie centralne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 W p11 przy biegach z dołu jest jakas sprężyna co lubi pekac i trzeba jakąś dopasować wielkością i wstawić nową ,a przy skrzyni są tuleje gumowe co lubia się wyrobic i trzeba naprawić luzy.A sa tam dwie rurki metalowe co zmieniają biegi. Ale widzę że w p12 są linki jak koledzy piszą to juz może być inne rozwiazanie niz modelach p11.Może też jest jakas sprężyna pod tłumikiem i pęknieta jest że tak sie dzieje i trzeba ja rozkrecic zeby cos było widac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam wszystkich. Jeżeli chodzi o problem z biegami to właśnie naprawiłem i znowu jazda przyjemnością się stała. Otóż skrzynia jest połączona linkami z cięgnami i problem był z likną która stanęła w pancerzu i jakieś wahadełko które jest przy skrzyni stanęło i jak się wszystko nagrzewało to stawało. Naprawa polegała na wyjęciu linki i tego wahadełka i wrzuceniu go w oleje i odrdzewiacze aby rozruszać i naoliwić. Teraz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 To jednak stara prawda sie sprawdziła "kto smaruje ten jedzie":D:D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.