Gość Crazyblack Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam . Mam primerę p10 . 2.0 , 16v . Auto od jakiegoś czasu nie chce mi chodzić na bezynie . Dodam ze przepustnica jest na 100% sprawna ponieważ była wymieniana . Mechanik powiedział mi ze pompa paliwa jest popsuta .Wiec ją zdemontowałem i podłączyłem na krótko do akumulatora i pompa kręciła wiec ja włożyłem i jest ten sam problem auto nie chce zapalać na bezynie . dodam ze auto na gazie chodzi idealnie . I mam pytanie sprawdziłem pompe i pracowała ale moze jest taka sytuacja ze jest słaba nie jest w stanie otworzyć tego zaworu co jest przy przepustnicy bo jednak pompa ma wytwarzać 3 bary czy można to sprawdzić ??, a moze ta pompa jest dobra i to wina czego innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 sprawdz czy jest napiecie na przewodach ktorymi podlaczyles pompe - po stacyjce na benzynie albo chociaz posluchaj czy halasuje w baku po przekrecenu kluczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crazyblack Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Dzis sprawdzałem na dwa sposoby najpierw podłączyłem oddzielnie pompę przy baku i próbowałem odpalić (słychać było pompę) auto i zapaliło na chwilkę pochodziło na wolnych obrotach i zgasł samochód . Mysle ze to wina pompy ze nie ma siły otworzyć tego wtrysku i poprostu dostanie sie troche paliwo auto spali to i koniec . Zamówiłem nową pompę jak zamontuje to zobacze na rezultaty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komatsuA1GR Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witaj ! mam też prime SLX tylko pytanie jaki masz układ wtrysku? Monowtrysk na jednym punkcie? Miałem kiedyś problem z zapalaniem na benzynie, winny był wtryskiwacz!!!! zawieszał się, a po czasie stanął. Miałem odczucie takie jakby były problemy ze sterowaniem. Po kasowaniu błędu (poprzez zdjęcie klemy z akumulatora) rozmontowałem układ wtrysku i przez dorobiony króciec podłączyłem manometr od maszyny do regulacji wtrysków. Ciśnienie według książki powinno być ok.300kPa ja miałem około 270-280 . Moim zdaniem winę u mnie miał wtrysk. po myciu wstrząsach działa do dziś !!!! Kolego moim zdaniem zanim wydasz kasę na nową pompę sprawdz ciśnienie w obudowie wtrysku ?! Pozdrawiam , Komatsu grudziadz pisz na GG 19533733 lub robert1713grudziadz@onet.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek_wisniewski Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 A co w przypadku, gdy na listwę z wtryskami nie dochodzi napięcie? Co może być tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Jak to nie dochodzi zasilanie ? Z tego co wiem to wtryski są zasilane impulsowo ... tam zasilania nie znajdziesz jako tako. Tam masz impulsy ok 1-10 milisekund podawane na wtrysk więc tylko oscyloskop lub diodą świecącą powinieneś w ciemności zobaczyć (dioda oczywiście przez rezystor 1kilo ohm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.