Missiakkuss Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 No to chyba mam problem ... I chyba chodzi o silnik... Model po FL, 2003, 1.8 benzyna. Bo zgasł mi ostatnio na prostej drodze - nie był rozgrzany, ale przy jedzie na 3 i zwalnianiu do 30km/h raczej nie powinno mieć to miejsca - Dzisiaj byłem u mechanika i powiedział, że może przepustnica jest brudna, zatem została przeczyszczona i pojechałem dalej - bez problemu, uradowany, że teraz mogę dalej śmigać Almą... Odstawiłem samochodzik na kilka godzin... Po kilku godzinach stania na dworze chciałem odpalić silnik, ale udało mi się to dopiero za trzecim! razem. Nigdy wcześniej nie miałem takich problemów. Dławił się i chrząkał, ale pierwsze dwa razy nie udało mi się go odpalić. Gdy silnik już zapalił, sprawiał wrażenie jakby miał wylecieć zaraz spod maski, drążek zmiany biegów też się jakoś tak telepał Kontrolki silnika i oleju szybko gasną, podczas jazdy się nie świecą. Jednak gdy już jadę, to nie mam żadnych problemów, ani z przyspieszaniem ani płynnością jazdy... W związku z powyższym opisem czy ktoś ma jakiś pomysł to co może być, bo i tak muszę jechać do mechanika, ale może ktoś mi coś podpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość q_nerk Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 zatankuj dobre paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Tankuje cały czas na BP Czy możliwe że to silniczek krokowy? I jeżeli tak to za co on odpowiada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Czy po czyszczeniu robiono adaptację przepustnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Nie, ponieważ została tylko przeczyszczona, czy jest to konieczne bo mam rozumieć, że trzeba to zrobić za pomocą komputera? Co ciekawe dzisiaj odpalił bez problemu, i żadnych dziwnych zachowań nie spostrzegłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Nie, ponieważ została tylko przeczyszczona, czy jest to konieczne bo mam rozumieć, że trzeba to zrobić za pomocą komputera? Co ciekawe dzisiaj odpalił bez problemu, i żadnych dziwnych zachowań nie spostrzegłem Tak, adaptację przep. wykonuje się również po czyszczeniu. Ja musiałem do ASO pojechać bo na sprzęcie znajomego się nie udało i z tego co wiem nawet w ASO zdarzają się problemy z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Hmmm, a co jeżeli nie wykonam adaptacji przepustnicy? Czyszczenie robione było w sobotę do południa, po południu miałem wspomniane problemy, ale od niedzieli wszystko śmiga idealnie - Spalanie w normie, obroty w normie, nie gaśnie, zapala od razu Mechanik powiedział, że to przeczyszczenie przepustnicy warto zrobić dwa razy i wtedy podpiąć pod komputer... Może podjadę do niego raz jeszcze i po tej wizycie zajrzę do ASO, wypłacę 150zł za podpięcie pod komputer( czyli pięć razy więcej niż czyszczenie przepustnicy) i może wtedy chłopaki spróbują ją zadapatować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.