Gość komatsuA1GR Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witajcie !!! Dziś ukręciłem półoś i to na prostej drodze !!!! To już druga, w zeszłym roku na pasie lotniczym ukręciłem pierwszą !! ale co tam ważne są Białe kłęby dymu !!! he he pozdrawiam ! A dokładnie mówiąc winę mają tu gumowe pochłaniacze wibracji, to jest trafne miejsce. KomatsuA1 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Ale o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Ja w swojej P11 nie mam tłumika drgań na półosi taką kupiłem niedawno ( półoś ) ponieważ też straciłem napęd po prawej stronie. A więc jeden element wyeliminowany w którym półoś gniła i się ukręcała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 a mi dzisiaj sie ukręciła to przy samej tej gumie panowie jaką kupic nową czy używkę z 2.0td Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 szukać na allegro ktoś handluje po 150 zł nówki pewnie to jedna fabryka bo jest sporo ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 a mi dzisiaj sie ukręciła to przy samej tej gumie panowie jaką kupic nową czy używkę z 2.0td żadnej używanej bo też nie wiadomo w jakim stanie pod gumą wygląda , lepiej zamów w http://www.motomax.pl/ i po sprawie nówka koszt z przesyłką 220 zł gdzieś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 panowie a jak sie ma wymiana tylko półoś sie wymienia a przeguby? co ze smarem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADI-84 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 panowie a jak sie ma wymiana tylko półoś sie wymienia a przeguby? co ze smarem? ja jak wymieniałem półoś w swojej p10 to kupowałem nowe gumy na przeguby w komplecie jest smar. przeguby jak masz dobre to nie musisz wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.