Gość q_nerk Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Jako że w moim 100NX GTI korbowód wyszedł bokiem to teraz trzeba zrobić swapa. Jako że we względnie małych pieniądzach ciężko jest dostać SR20DE to zacząłem się zastanawiać czy do mojej setki wejdzie blok z monowtrysku? Ew. z wersji z low portem - teraz pytanie jak to będzie jeździć oraz jak dużo mocy i momentu jestem w plecy na takiej operacji? Głowica nie dostała. Moje pytanie wynika stąd że nie dam więcej jak 800 zł za sam silnik bo najnormalniej w świecie mi się to nie opłaca + to że więcej nie wysupłam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Dół Di/De ma wklęsłe tłoki czyli niższy stopień sprężania jakieś 2-2KM i 2-3Nm wyjdzie mniej jak na nim postawisz głowicę z DE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 tłoki płaskie i głowica by sie znalazła .... słuchaj widzialem za 800 zł silnik z 2001 roku na allegro z dolotem i przepustmicą 14kkm przebiegu ... tak że sie da trafić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.