Pavvel Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Czesc, chce wymienic radio fabryczne na Sony i w instrukcji do Sony CDX-GT31U sa podane 3 warianty podlaczenia zasilania typu auxiliary (pomocniczego?): 1. switched power - kable zolte zamienione z czerwonymi 2. continous power - kable polaczone kolorami normalnie 3. without ACC position - zolty i czerwony z jednej strony podlaczone razem do zoltego z drugiej strony Prosze o rade jaki wariant wybrac dla N16. dzieki z gory! ps. Probowalem szukac odpowiedzi na forum, ale nie znam slownictwa, tym bardziej angielskiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość q_nerk Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Teraz pytanie: czy chcesz żeby radio chodziło po wyłączeniu stacyjki? Jeśli tak to daj połączone czerwony z żółtym. A jak nie to musisz zbadać gdzie pojawia się zasilanie po zapłonie - nieraz jest na odwrót (powinno być na żółtym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 jeśli masz fabryczne radio to po co się męczyć i kombinować,kup sobie gotową przejściówkę 20-30 zł. (tylko wybierz odpowiedni bo do almery jest chyba kilka wersji) http://multisort.pl/products/766/3.html?&sort=sort_order∨=asc&limit=18 wpinasz i działa jak fabryczne tylko nie działa sterowanie z kierownicy,w moim przypadku jedna kostka została wolna,radio też zmieniłem na Sony bo fabryczne słabo łapało stacje jeszcze jedno może się okazać że masz na miejscu sklep audio gdzie kupisz taniej takie cuś niż na necie tak było w moim przypadku,muszę poszukać tej złączki bo leży nie potrzeba,może komuś się przyda znalazłem i wklejam czerwonym zaznaczone gniazdo które wykorzystałem to obok zostało niewykorzystane pewnie od sterowania z kierownicy,wtyczka z drugiej fotki jest za mała (też niby do Almery od 2000r.) więc mogę ją sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Tak, chcialbym aby radio dzialalo rowniez po wyjeciu klucza ze stacyjki. Radio fabryczne bylo podlaczone tylko jedna, szeroka kostka, wlasnie do gniazda zaznaczonego na zdjeciu. Juz zamowilem na allegro przejsciowke na ISO (7-10zl). Sęk w tym, ze kable czerwony/zolty sa pomiedzy nowym radiem a kostka ISO i zawsze trzeba wybrac jakis wariant. Sama kostka nie ma nic do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Tak, chcialbym aby radio dzialalo rowniez po wyjeciu klucza ze stacyjki. Radio fabryczne bylo podlaczone tylko jedna, szeroka kostka, wlasnie do gniazda zaznaczonego na zdjeciu. Juz zamowilem na allegro przejsciowke na ISO (7-10zl). Sęk w tym, ze kable czerwony/zolty sa pomiedzy nowym radiem a kostka ISO i zawsze trzeba wybrac jakis wariant. Sama kostka nie ma nic do tego. to może ta stronka ci coś pomoże http://studio24.prv.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Stronka spoko, tylko ze ja nic nie kumam z elektrycznych spraw. Stan aktualny jest taki, ze sprawdzilem wszystkie 3 kombinacje i zadna nie dziala... Tylko w kombinacji czerwony z zoltym radio jakby na chwile dostaje zasilanie (slychac cos w rodzaju testu napedu CD), ale i tak nie da sie go wlaczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Stronka spoko, tylko ze ja nic nie kumam z elektrycznych spraw. Stan aktualny jest taki, ze sprawdzilem wszystkie 3 kombinacje i zadna nie dziala... Tylko w kombinacji czerwony z zoltym radio jakby na chwile dostaje zasilanie (slychac cos w rodzaju testu napedu CD), ale i tak nie da sie go wlaczyc. też kiepski ze mnie elektryk dlatego użyłem gotowych przejściówek ale jak podłączałem inne Sony to pamiętam że musiałem podpiąć czerwony(zasilanie) i żółty(podtrzymanie pamięci) razem do zasilania bo bez żółtego radio nie odpalało,wychodzi na to że żółty musi być cały czas pod napięciem żeby podtrzymać pamięć a czerwony jest włączany stacyjką,tak chciał mój kaseciak nie wiem jak inne chcą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Jest dokladnie tak jak mowisz - wlasnie skonczylem instalacje i dziala. Podlaczylem wg. wariantu nr 3, mimo ze teoretycznie auto posiada mozliwosc ustawienia kluczyka w pozycje ACC ON. W moim przypadku problem okazal sie taki, ze piny w kostce radia byly pozamieniane przez poprzedniego wlasciciela... Na szczescie SONY daje rozpiske pinow. Dziekuje wszystkim za pomoc. Temat mozna zamknac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.