Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] drgania kabiny


tmarq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

po ostatnich mrozach zaczęły się pojawiać w mojej Almerce (1,5dci 2003) dziwne drgania kabiny. Odczuwalne są na postoju, na wolnych obrotach, a przy zwiększeniu obrotów (do ok 1k) ustają. Czasem mam wrażenie, że gdy auto stoi troszkę pod górkę (przód wyżej) to drgania są słabsze - czasami nie występują wcale.

Sam do końca nie wiem czy drgania to właściwe określenie, to raczej taka czkawka (nie drgania o stałej częstotliwości).

W postach na forum przeczytałem, że wina może leżeć po stronie poduszek silnika, ale mój mechanik mówi że wyglądają ok. A może objawy ustąpią kiedy temperatury wzrosną - może element amortyzujący w poduszkach robi się zbyt twardy w niskich temperaturach?

 

Moje pytanie brzmi zatem - co bardziej obstawiać: poduszki silnika czy może koło dwumasowe (motoryzacyjny ze mnie lajkonik ale z tego co wyczytałem to moje auto takowe posiada)

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników naszych fajnych Almerek

TomcioM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lewandoree

Witam mam to samo i sie nie przejmuje, wymienilem kiedys poduszke od strony pasazera i ustalo ,ale teraz w zime jest to samo , dodam ze czasem sa drgania a czasem nie ma , ten typ tak ma hahahh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak kolega wyżej napisał - ten typ tak ma;) moja Alma też drga przy jakichś 750rpm ale od 1k przestaje:D pozdro;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za informacje,

 

widocznie jakiś bardziej wrażliwy się na stare lata robię :lol: Właściwie to zawsze nasłuchiwałem jadąc autem. A to coś pukało, czasem skrzypiało etc. a ja kombinowałem co to takiego :) A moja Żona zawsze powtarza - po prostu słuchaj głośniej radia hahaha... w sumie jest to jakiś sposób :)

 

A tak na marginesie, czy ktoś z Was może mi odpowiedzieć w kontekście koła dwumasowego, o którym wspominałem? Jak to ew. diagnozować i czy takie usterki często się zdarzają? (zakładając że Alma 1,5dci je posiada, a tutaj ekspertem, jak zaznaczyłem, nie jestem).

 

Pozdrawiam

miłej końcówki weekendu

TomcioM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lewandoree

Nie jestem do konca pewien czy jest dwumasa ,ale powiem tak moj kolega w audi a4 z 2001 r z silnikiem 1.9 tdi 130 jak mu pierdyknela dwumasa pojechal do jakiegos magika w poznaniu ktory specjalizuje sie zaspawaniem jej i do dzisiaj jezdzi , zaplacil za to 600 zl wiec bardzo oplacalny zabieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Minęło trochę czasu, a moja Alma wciąż drga na wolnych obrotach. Wymiana górnej poduchy nic nie pomogła (ale i tak była już do niczego więc prędzej czy później...). Następny pomysł jaki się pojawił to powoli padający wtrysk/wtryski. Zacząłem lać Shella VPD i STP do wtrysków - wypaliłem już dwa zbiorniki ale efektów nie widać. Może to jednak nie to, chociaż mój mechanik (chwała Mu że nie wymienia od razu wszystkiego co mu na myśl przyjdzie) twierdzi, że jeden z wtrysków może powoli dawać się we znaki przycinając się czasami a czasami pracując normalnie. Z tego powodu sprawa dość trudna do zdiagnozowania - jak wtrysk padnie kompletnie to komp to wykryje i sprawa jasna.

 

Tyle jeżeli chodzi o dotychczasowe starania.

 

Ostatnio natomiast zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Jak poprzednio pisałem zwiększenie obrotów powoduje ustanie drgań. Ale również na wolnych obrotach kiedy mam wrzucony obojętnie który bieg i wysprzęglę do połowy drgania też ustają. Na biegu jałowym operowanie sprzęgłem nie ma wpływu na drgania.

 

Stąd pojawiają się moje podejrzenia w odniesieniu do układu sprzęgłowego. Mój mechanik natomiast twierdzi że to nie kwestia sprzęgła tylko na półsprzęgle zmieniają się nieznacznie obroty i drgania ustają. Na półsprzęgle obroty spadają więc IMHO drgania powinny nawet się nasilać ale mechanik twierdzi że to zależność obroty -> kalkulacja mieszanki przez komp -> praca wtrysków -> drgania (tak to przynajmniej zrozumiałem).

 

Sam już nie wiem a sprawa coraz bardziej mnie zaczyna irytować. Sprzęgło się nie ślizga na ręcznym na żadnym biegu, ale ostatnio (to znów moje odczucie) bierze dość wysoko.

 

Sorry za ten długaśny wstęp i opis ale starałem się sprawę przedstawić jak najdokładniej.

 

Na koniec pytania:

 

1. wiem że jedną z przyczyn drgań na wolnych obrotach mogą być padające wtryski - czy stan tzw. półsprzęgła może efekt drgań w tej sytuacji niwelować?

 

2. jeśli to jednak nie wtryski to może sprzęgło - z tego co wiem moja Alma (2003 FL, 1.5dci) nie posiada koła dwumasowego - jeśli tak to czy przyczyną mogą być np uszkodzone tłumiki drgań skrętnych sprzęgła lub koło zamachowe?

 

3. abstrahując czy przyczyną są awarie z punktów 1 i 2 - jak to precyzyjnie zdiagnozować?

 

Może ktoś z szanownych forumowiczów ma doświadczenie w dieslach Renault i pomoże?

 

Pozdrawiam serdecznie

wciąż podskakujący na światłach

TomcioM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich. Problem dokładnie taki sam jak u Kolegi powyżej. Drgania - wibracje przechodzące w skrajnych przypadkach w dudnienie (ciężko to opisać) na wolnych obrotach - np. po zatrzymaniu się przed światłami. Ze wskazaniem na źródło od strony pasażera - tak mi się przynajmniej wydaje. Objaw szczególnie pojawia się na zimnym silniku oraz po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Po dłuższych odcinkach - 20-30 km - z reguły zanika. Jeżeli podjeżdżam z tymi drganiami, gaszę silnik i po jakichś 30-40 min odpalam auto - objaw znika i silnik pracuje wzorowo. Po podniesieniu obrotów do ok. 1000 obr/min lub włączeniu klimatyzacji - jest zdecydowanie lepiej.

Przy cofaniu, jak silnik ma trochę ciężej (np. delikatnie pod górkę) spod maski słychać dziwne turkotanie, jakby obijanie się plastików. Jak cofam bez obciążania napędu - np. z górki - dźwięków nie ma...

Dodatkowo podczas jazdy przy gwałtownym puszczeniu/dodaniu gazu (na wysokich biegach) czuć szarpnięcie tak jakby całego silnika (rusza się też dźwignia zmiany biegów), przy gwałtownym hamowaniu jakby "pływał" pod maską.

Z informacji, które znalazłem na naszym forum oraz u konkurencji (ze zdjęć i schematów wynika, że mają dokładnie taki sam sposób zawieszenia silnika 1.5 dci, czy poduszki są identyczne tego niestety już nie wiem - wyglądają na takie same, ale..):

 

http://megane.com.pl/megane-ii-phi-drgania-na-wolnych-obrotach-megane-ii-phi-1-vt9970.htm

http://renault.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=80223&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=ffa495bb20a6e7349c0d8d8083719e2c

 

wynika, że problem tkwić może w poduszkach silnika (szczególnie tej od strony rozrządu). Dlatego moja prośba - czy może ktoś zerknąć na zamieszczone przeze mnie zdjęcia mojej "podejrzanej" i podpowiedzieć, czy jej wygląd może świadczyć o jej zużyciu? Jakoś dziwnie ten poziomy kawałek gumy opiera się tylko z jednej strony o metalową obudowę poduszki - choć wyrażnie widać, że kiedyś musiała też obcierać o drugą stronę, bo od wewnętrznej strony obudowy widać wytartą farbę. Czy nie jest zbyt mocno "siadnięta"? Wiem, że ciężko o jednoznaczną odpowiedź - mechanicy ze względy na koszty nowych poduszek boją się powiedzieć -Tak, to to, wymieniaj Pan , ale może ktoś już miał z tym do czynienia, ma większą wiedzę, i coś podpowie. Wiem też, że nestety niekiedy poduszka może wyglądąć na zdrową, a w rzeczywistości nie tłumi drgań i jest do wymiany.

Załączam też info nt. cen nowych poduszek w serwisie. Starsznie drogo, ale jeżeli jest szansa że pomoże to zainwestuję (nie chcę "wtopić" pieniędzy w jakieś wynalazki). I chyba raczej komplet - wszystkie trzy. Za to koszt wymiany zabija - 450 zł....

 

******************************************

 

Widzę, że nikt się tematem nie zainteresował - dlatego ponawiam prośbę do posiadaczy 1,5 dci o obejrzenie swoich poduszek i podesłanie informacji czy wyglądają tak samo.

Dopiszę jeszcze jeden zauważony objaw - w momencie kiedy telepie budą, to po położeniu ręki na obudowie amortyzatora koło tej poduszki, czuć wyraźnie drgania (takie jakby przytłumione). W momencie, kiedy za łapę pociągę cały silnik w kierunku przodu samochodu - drgania wyraźnie ustają (przesywa się o jakieś 2-3 cm)....

Będę wdzięczny za pomoc

post-31670-1280668934,2604_thumb.jpg

post-31670-1280668974,9031_thumb.jpg

post-31670-1280668996,8276_thumb.jpg

Edytowane przez Marcin_B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Masz na myśli poduszkę którą widać z góry koło komputera, czy tą montowaną od spodu? Ja chyba zaryzykuję i wymienię komplet - waham się tylko i wyłącznie z braku pewności co do tego, czy przyczyna leży po stronie poduszek (ale to chyba w większości przypadków tak jest... :-) ). A może jeżeli i Twoja poduszka wygląda tak samo, i tak jak piszesz objawy te same co i u mnie to właśnie wina tej poduchy po stronie rorządu????

Edytowane przez Marcin_B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam almere z 2004r 2,2dci japoński silnik i mam podobny problem z drganiami. U mnie występują przy odpaleni z rana obroty skaczą z 1000 na 900 ale po przejechaniu 100 metrów wszystko jest ok. Jak się zatrzymam to obroty trzymają się koło 1000 i nie skaczą czy to taki sam problem jak wasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak sprawa przedstawia się u kolegów z powyższych postów, ale u mnie problemów ze skokami obrotów nie ma.

Slnik "trzyma" obroty na stałym poziomie (nabiegu jałowym w granicach 800 rpm). Resztę objwów masz opisanych powyżej.

Kolega w innym temacie nakierował jeszcze na jedno rozwiązanie problemu drgań - tłumik drgań na tarczy sprzęgłowej. Podobno, jak postawisz samochód, wrzucisz bieg i przy ciągnięciu/pchaniu auta z okolic sprzęgła dochodzi skrzypienie, to nie jest z nim dobrze.... U mnie taki obajw występuje, aczkolwiek objawów zużycia sprzęgła nie wyczuwam...

 

**********************************************8

 

 

No to już dwie poduszki zakupione. Dla zainteresowanych podaję numery poduszek Hutchinsona do N16 FL 1,5 dci:

- poduszka olejowa przy rozrządzie - 11210 BN 702 ( cena w serwisie - 445,00 zł) - numer Hutchinsona 586334 (cena w Inter Carsie - 317,04 zł)

- poduszka nad skrzynią - 11220 bn 720(cena w serwisie - 306,00 zł) - numer Hutchinsona 538906 (cena w Inter cars - 134,09 zł).

 

Dostępne od ręki. I nie są to jakieś zamienniki tylko oryginalne poduszki które idą na pierwszy montaż - olejowa na nawet wybitą nazwę Nissan, co do joty identyczna z tą którą mam zainstalowaną... A już miałem zamawiać w serwisie - ale bym się wk.... Wymiana za 2-3 tygodnie - za jednym zamachem z olejem i filtrami, o wynikach napiszę.

 

Mam jeszcze prośbę - czy może ktoś natknął się na numer / zmieniał i wie gdzie kupić taniej - poduszkę tylną/dolną 11360 AX 600. Tej nie udało mi się nigdzie wyszperać (do Hutchinsona napisałem ale mnie olali - czego się spodziewałem).

 

Swoją drogą, narzuty stosowane przez serwisy to zwykłe złodziejstwo i lichwa.

Edytowane przez Marcin_B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na forum wcześniej czytałem, że ktoś wymieniał tą poduszkę przy rozrządzie, jako zamiennik od meganki, wystarczyło tylko trochę podpiłować, reszta była identico. koszt około 100 zł.

Pozdrawiam, też niedługo wrzucę foty jak u mnie wygląda poduszka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam albo jestem wrażliwy albo się starzeje ale chyba też zaczyna przeszkadzać mi odgłos i wibracje silnika. Pewnie o poduszkach będzie trzeba pomyśleć.Mój Nissan N16 z 2005 ma jeszcze coś takiego-jak stoję w korku widzę jak drga mi reflektor lewy (normalnie jak w Ikarusach), sama lampa siedzi mocno, ale te wibracje chyba sprawiają że wiązka światła drga-widać na sąsiedzie przede mną :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam dokładnie to samo - nie zawsze, ale często się zdarza (i ja to widzę szczególnie w garażu na ścianie i raczej lampa prawa)..... W sobotę/poniedziałek wymiana wszystkich poduszek...

 

Jeszcze podpowiedź - ponieważ nikt nie rozwiał moich wątpliwości co do ostatniej poduszki - tej na samym dole - która ma numer 11360-AX600 - a nie chciałem ryzykować z zakupem poduszki co do której nie miałem pewności czy będzie pasować, zakupiłem ją w serwisie - 347,00 zł w Wawie.

Nie muszę chyba pisać, jak byłem wkurw.... jak znalazłem na niej rówież wybity numer Renault.... Jest to poduszka Hutchinson o indeksie 532A34. I można ją kupić za niecałe 100,00 zł w necie...

 

 

********************************************************************************************

 

 

No to juz po wymianie - i powiem tak aby nie zapeszyć - całkiem inne auto. Na postoju drgania w porównaniu z tym co było ledwie wyczuwalne, samochód zrobił się o wiele cichszy. Przy gaszeniu i odpalaniu nie rzuca juz tak silnikiem jak wcześniej - pewne ruchy są, ale tak jakby bardziej "na miękko".

Przy przyspieszaniu jakby łatwiej wkręcał się na obroty i robi to zdecydowanie ciszej. Jadąc z prędkością 80-90 km/h teraz słyszę szum opon a nie pracę silnika. Dlatego jeżeli ktoś ma w swoim autku objawy podobne do opisanych przeze mnie wcześniej polecam tą operację.

Guma w poduszce - tej przy rozrządzie - po zainstalowaniu dotykała prawie do góry obudowy, teraz (po tygodniu) widzę że trochę siadła. Chyba tak ma być (szczególnie że na części od strony silnika są takie jakby ograniczniki "osiadania"), bo przecież cały silnik wisi na tej poduszce.....

Jeżeli chodzi o stare poduszki po demontażu - dolna "ósemka" była ponadrywana, wkładem olejowej można było ruszać we wszystkie strony, miękki jak galareta.

Niestety podczas przeglądu zostało stwierdzone zużycie tylnych tulei przedniego wahacza(padło stwierdzenie że są już rozwulkanizowane). Dlatego przy okazji pytanie - czy polecacie te elementy z ofert Delphi?? Czy może ktoś ma jakieś doświadczenia z produktami innych firm??

Edytowane przez Marcin_B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

a ja ciągle skaczę i skaczę ;)

 

Myślę jednak że teraz po informacjach od Marcin_B skuszę się wreszcie i wymienię resztę poduszek - bo jak pomyślę że ta olejowa niedawno wymieniana telepie się przez resztę to mnie serce boli (a i portfel jakiś taki przestraszony). W każdym razie jak tylko znajdę chwilkę to zawitam do mojego warsztatu. Mam nadzieję zatem że za jakiś czas podzielę się z Wami, podobnie jak Marcin_B, dobrymi nowinami :)

 

Pozdrawiam

TomcioM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

mam to samo

tak gdzieś od 100tyś

teraz mam 140tyś i trzęse się codziennie :(

po pierwsze wymienię tą poduszkę co jest na wierzchu po stronie pasazera

zobaczymy

 

znalazlem taki sklep http://tedgum.pl/sklep/ ( ktoś testował ???)

u nich mozna kupic sam wklad

 

Jest to poduszka Hutchinson o indeksie 532A34. I można ją kupić za niecałe 100,00 zł w necie...

 

no juz mnie nerw łapał

ale widze ze bez celu

dzieki ! :)

 

 

ps. almera z 2003 1.5 dci k9k nie ma koła 2masowego na 100%

nie wiem jak w nowszych ( chyba ze ja czegoś nie wiem... przy wymianie sprzęgła nic nie słyszałem o 2masie - przy moim przebiegu juz 150tyś 2masa by juz sie rozleciała )

 

-----

takie fotki znalazłem

są zgodne z tym co widziałem po maską

może komuś się przydadzą

 

--------------

dopiszę jeszcze że w sklepie na ogrodowej w warszawie komplet 3 poduszek - 380 pln

jeszcze nie doszedlem jak oni maja takie ceny ale ten sklep to dla mnie mistrz taniości

post-30952-0-49883400-1326930564_thumb.jpg

post-30952-0-60351100-1326930569_thumb.jpg

post-30952-0-39584800-1326930574_thumb.jpg

post-30952-0-38152000-1326930578_thumb.jpg

Edytowane przez pink
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

witam kolegów ma problem z moją almerą 1.5dci 2003 rok trzęsie całą budą najbardziej jak się jedzie 60-80 to najbardziej powymieniałem poduszki całe zawieszenie pół osie zamieniałęm z innego kola i nic nie pomogło pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam mam ten sam problem z drganiami

mam pytanie która poduszka najbardziej prawdopodobnie  będzie temu winna?

czy to ta poduszka przy łapie silnika ? podaje link przykładowy z allegro tej posuszki z łapą:

 

http://allegro.pl/poduszka-lapa-silnika-renault-scenic-ii-1-5-dci-i3126491590.html

 

na allegro takiej znajduje i czy moze byc od megane 1.5 dci od 2003 r ?

 

a ta od rozrządu jak wygląda można ją gołym okiem pod maską zlokalizowac?

 

z góry dzięki za odpowiedzi



czy mogę zastosowac poduszke od megane z tym samym silnikiem? na allegro ta poduszka po 100 zł jest(prawa poduszka od łapy)

Edytowane przez pellee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drgania są wyłącznie  w czasie postoju na biegu jałowym wtedy telepie

Sprawdź belkę pod chłodnicą, jeżeli jest mocno przerdzewiała to może być powodem drgań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

wydaje mi sie ze to poduszka,wczensiej mialem wieksze o wiele drgania,okazało sie zemialem pasek klinowy poszarpany zniszczony bardzo wymieniłem drgania o wiele ustały ale chwilami dalej je odczowam o wiele w mniejszym natęzeniu ale są,silnik pracuje ok obrty sa ok,wtryski regenerowalem ostatnio,przed regeneracja telepalo po regeneracji tez, wiele osob podpowiadalo mi ze to wlasnie poduszka silnika



Witam moja przygoda z poduszkami wyglada tak, wymieniałem pierw prawą poduszkę  od rozrządu tylko na tani zamiennik od meganki za 99 zł i  nie było ciekawie  drgania były i jeszcze gorsze wibracje w srodku kabiny, wkoncu zakupiłem pożądną według numerow do almery Hutchinsona 586334  i o niebo lepiej wiele szarpniec i wibracji zniklo ,nie szarpie silnikiem przy ruszaniu,drganie juz prawie nie wyczuwalne lecz odrobine czasem czuc takie delikatne rzucanie jakby szarpniecia ale  o  wiele mniej niz wczensiej ale pojawiają się, nie wiem czy wymienic jeszcze jakas poduszkę czy takie nie duze szrpniecia niebardzo wyczuwalne moga zostac?

 

Podkresle ze na zuzytej poduszce jezdzilem dlugo z pol roku szarpało moze reszta poduszek prezez to sie tez ponadrywała?

czy wymienic jeszcze jakas tą dolna? czy od skrzyni biegow ale lewarek skrzyni nic nie drga w czasie jazdy  zmiany biegow i postoju,to moze tylko wymienic ta  dolną?

 

Z gory dzięki za odp



Mam dokładnie to samo - nie zawsze, ale często się zdarza (i ja to widzę szczególnie w garażu na ścianie i raczej lampa prawa)..... W sobotę/poniedziałek wymiana wszystkich poduszek...

Jeszcze podpowiedź - ponieważ nikt nie rozwiał moich wątpliwości co do ostatniej poduszki - tej na samym dole - która ma numer 11360-AX600 - a nie chciałem ryzykować z zakupem poduszki co do której nie miałem pewności czy będzie pasować, zakupiłem ją w serwisie - 347,00 zł w Wawie.
Nie muszę chyba pisać, jak byłem wkurw.... jak znalazłem na niej rówież wybity numer Renault.... Jest to poduszka Hutchinson o indeksie 532A34. I można ją kupić za niecałe 100,00 zł w necie...


********************************************************************************************


No to juz po wymianie - i powiem tak aby nie zapeszyć - całkiem inne auto. Na postoju drgania w porównaniu z tym co było ledwie wyczuwalne, samochód zrobił się o wiele cichszy. Przy gaszeniu i odpalaniu nie rzuca juz tak silnikiem jak wcześniej - pewne ruchy są, ale tak jakby bardziej "na miękko".
Przy przyspieszaniu jakby łatwiej wkręcał się na obroty i robi to zdecydowanie ciszej. Jadąc z prędkością 80-90 km/h teraz słyszę szum opon a nie pracę silnika. Dlatego jeżeli ktoś ma w swoim autku objawy podobne do opisanych przeze mnie wcześniej polecam tą operację.
Guma w poduszce - tej przy rozrządzie - po zainstalowaniu dotykała prawie do góry obudowy, teraz (po tygodniu) widzę że trochę siadła. Chyba tak ma być (szczególnie że na części od strony silnika są takie jakby ograniczniki "osiadania"), bo przecież cały silnik wisi na tej poduszce.....
Jeżeli chodzi o stare poduszki po demontażu - dolna "ósemka" była ponadrywana, wkładem olejowej można było ruszać we wszystkie strony, miękki jak galareta.
Niestety podczas przeglądu zostało stwierdzone zużycie tylnych tulei przedniego wahacza(padło stwierdzenie że są już rozwulkanizowane). Dlatego przy okazji pytanie - czy polecacie te elementy z ofert Delphi?? Czy może ktoś ma jakieś doświadczenia z produktami innych firm??

 

 

WItam,mam pytanie czy ta dolna poduszka co wymiebiales to Hutchinson o indeksie 532A34 jak pisales wyzej napewno? jak  znajduje w necie ta poduszke to nie pisze ze jest zastosowanie do almery tylko renault,czy ona napewno bedzie pasowac?  z góry dzięki za rozwianie watpliwosci moich czekam na odp:)



wydaje mi sie ze to poduszka,wczensiej mialem wieksze o wiele drgania,okazało sie zemialem pasek klinowy poszarpany zniszczony bardzo wymieniłem drgania o wiele ustały ale chwilami dalej je odczowam o wiele w mniejszym natęzeniu ale są,silnik pracuje ok obrty sa ok,wtryski regenerowalem ostatnio,przed regeneracja telepalo po regeneracji tez, wiele osob podpowiadalo mi ze to wlasnie poduszka silnika



Witam moja przygoda z poduszkami wyglada tak, wymieniałem pierw prawą poduszkę  od rozrządu tylko na tani zamiennik od meganki za 99 zł i  nie było ciekawie  drgania były i jeszcze gorsze wibracje w srodku kabiny, wkoncu zakupiłem pożądną według numerow do almery Hutchinsona 586334  i o niebo lepiej wiele szarpniec i wibracji zniklo ,nie szarpie silnikiem przy ruszaniu,drganie juz prawie nie wyczuwalne lecz odrobine czasem czuc takie delikatne rzucanie jakby szarpniecia ale  o  wiele mniej niz wczensiej ale pojawiają się, nie wiem czy wymienic jeszcze jakas poduszkę czy takie nie duze szrpniecia niebardzo wyczuwalne moga zostac?

 

Podkresle ze na zuzytej poduszce jezdzilem dlugo z pol roku szarpało moze reszta poduszek prezez to sie tez ponadrywała?

czy wymienic jeszcze jakas tą dolna? czy od skrzyni biegow ale lewarek skrzyni nic nie drga w czasie jazdy  zmiany biegow i postoju,to moze tylko wymienic ta  dolną?

 

Z gory dzięki za odp



 

 

WItam,mam pytanie czy ta dolna poduszka co wymiebiales to Hutchinson o indeksie 532A34 jak pisales wyzej napewno? jak  znajduje w necie ta poduszke to nie pisze ze jest zastosowanie do almery tylko renault,czy ona napewno bedzie pasowac?  z góry dzięki za rozwianie watpliwosci moich czekam na odp:)

 

 

Witam po raz kolejny,problem został rozwiązany po wymianie dolnej poduszki drgania szarpniecia znikneły całkowice,kupiłem tą co pisałem powyzej do renault.Pozdrawiam

Edytowane przez pellee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...