Gość Hermol Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 witam, mam problem z hamulcami w n14 92rok korektor sily hamowania w pompie, objaw jest taki ze raz hamuje dobrze a raz pedal wchodzi w podloge (bardzo rzadko zdarza sie to) albo wogole jest jakis miekki i hamuje jak syrenka nawet kola sie nie zblokuja nie jechalem innym nissanem z tych lat i nie moge porownac, tarcze z przodu sa nie pierwszej jakosci ale grube, klocki wymienione (jakies tanie byle co ale sa), z tylu szczeki OK uklad odpowietrzony ale nie do konca jeden odpowietrzacz niechce puscic, ale to jest do zrobienia (tylny), plyn prawie wymieniony podczas odpowietrzania dosc sporo przepompowalem plynu a byl niezly syf, jak silnik jest odpalony to jak naciskam hamulec kilka razy szybko to obroty nieznacznie spadaja, ale bardzo dziwnie reaguje raz jest twardy a raz taki nie do konca jak powinien byc, no a czasem jade depne to kola sie blokuja a czasem(naprawde rzadko-niespodziewanie) depne jak dzis i mi doszedl do podlogi i ledwo wyhamowalem na swiatlach ze 100(niezle zasmierdzialo wtedy i wydaje mi sie ze to z klockow, bo opon nie bylo czuc jak obwąchałem pozniej tylko klocki taki specyficzny zapach ale moge sie mylic), dobrze ze nic nie stalo przedemna bo bylby dzwon chyba ze bym uciekl na drugi pas czy moze byc serwo uszkodzone?? i chyba tam jeszcze jest zaworek co puszcza w jedna strone, przewod co idzie od serwa do kolektora ssacego raczej jest szczelny aha, plynu nie ubywa znajde chwile do go porzadnie odpowietrze i dobrze obadam ten przewod czy jest szczelny no a jeszcze cieszylem sie ostatnio ze niezle hamuje, a tu lipa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Na bank masz zle odpowietrzony ukłąd hamulcowy - wina tego jednego odpowietrzacza. ew. jakieś nieszczlności - sprawdz czy ci nie ubywa plyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 To jednak ten nie odpowietrzony zacisk robi takie kuku podczas hamowania. Że obroty nieznacznie spadną po pompowaniu hamulcem to normalny objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 OK, w tygodniu sprobuje uporac sie z tym odpowietrzaczem ale poki co byl pryskany wd40, nafta i nie dalo rady z nim(reszcie pomoglo), a jest cieniutki jak cholera, najwyzej jak sie ukreci to tymi wykretakami mozna probowac wykrecic, przewod hamulcowy tez niechce puscic, ostatecznie zaopatrze sie w cylinderek hamulcowy nowy i wtedy sprobuje aha i wypompuje jeszcze ile sie da tego plynu zeby bylo jak najwiecej nowego , czyli w sumie odpowietrze caly uklad a dzis czeka mnie wymiana oslony przegubu :D dzieki za rade pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 Uderz dość mocno młotkiem w odpowietrzacz od góry ( zn. sie w strone gwintu) Czasami pomaga i odpuści zapieczony gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 a dzis czeka mnie wymiana oslony przegubu :Ddzieki za rade pozdr no ja tez wymienialem zima, rozdarla mi sie i wkrecil sie jakis drut, dobrze ze to zauwazylem bo moglo sie zle skonczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 no jednak dzis nic nie zdzialalem :D ale jutro jade na 2 dni na dzialke to zrobie prawa oslone przegubu, lewa robilem rok temu po zakupie jakis kut... jezdzil z rozerwana i przegub zajechal, jak beda fundusze to sie wymieni a przy okazji zrobie hamulce(bo wczoraj mialem serce w gardle :D) mam nadzieje ze pusci ten odpowietrznik nic zakupie jeszcze colce i podgrzeje troszke(wd40 i nafta nie pomogla) oraz odkrece oslony wydechu bo mnie do szału doprowadzaja(tak brzecza !!), jak ktos chce to moge porobic fotki przy pracy moze zdaze zatkac jeszcze EGR-zobaczymy :D dla porownania komus na przyszlosc: spawalem dzis wydech u goscia od tlumikow a konkretnie rure ktora wchodzi do ostatniej puchy + przyspawanie gniazda haku=koszt 15zl :D wyciecie kata i wspawanie rury 40zl - trzeba bedzie pomyslec :D moze jakies propozycje ?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 co do przegubbu to mi oslonki popekaly dostal sie piasek i jeden przegob polecial ddrugi dalo sie uratowac przyy ilu km wymieniacie oslonki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 lewa wymienilem przy ok 220tys i dokladnie od zapiaszczenia przegub sie przezegnal, a prawy tez cos tam juz po malu wola o pomoc :D, prawa miala juz "nadpekniecia" no i kilka dni temu strzelila przebieg ok 230tys do tego zakupilem smar molibdenowy 160 gram wg ksiazki wychodzi ze tyle trzeba wcisnac no i nafta do wymycia :D u mnie w czwie ceny przegubow zewn ok od 130(jakis szajs) do 200zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 osłony na przegubach jak są z solidnej gumy to wytrzymują jakieś 5 lat, a co do zapieczonych śrub czy nakrętek to ostatnio jak miałem z tym problem i WD40 nie pomógł to użyłem odrdzewiacza FOSOL i po paru minutach puściło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 wczoraj walczylem z odpowietrzaczem nic nie ruszylo go, wynik zakupilem dzis zapasowy cylinderek niestety JC AUTO(46zl a moglem za to wyciac kata :D) bo tylko to moglem dostac na miejscu w razie zerwania wstawie nowy cylinderek bo jeden juz kiedys mi sie rozpadl po wykrecaniu zerwanego odpowietrzacza (szkoda bo nissanowski) a wczoraj sie okazaloale jak sie dobrze przyjrzalem ze tarcze mam jednak do wymiany(wiedzialem ze ladnie nie wygladaja) prawa z wewn strony jest tragedia skorodowana i z wzerami a klocka nie bylo dowiadywalem sie dzis o ceny (chodzi mi o jakies niedrogie- niestety fundusze na wiecej nie pozwalaja) jakies niemieckie tarcze ok 80zl sztuka - 20% upustu jeszcze , wentylowane klocki od 60 do 200zl komplet na przod co sadzicie o delphi ok 80zl - 20% upustu jeszcze, komplet czyli komplet tarcz i kockow ok200 zl z upustem jak sie dowiem dokladnie producentow i w jakich cenach to dam znac pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 ja za tarcze na przód dałem 120 zł/szt (brembo) klocki 80 zł ale to jakieś badziewie- przekulałem na nich ok 5kkm i cały czas piszczą :x pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.