Gość MarioemP10 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Ile koni ma ten motor bo opinie są różne a ja nie bardzo wiem.Prosze o opinie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera P11 GT 98r Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Który rok tego autka przede wszystkim?? Bo może mieć od 115 do 150km Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 max to 140 jakby miał 150 to by pokrywki kolorowe były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 silnik SR 20De seryjnie ten model miał 125 koni, pochodzi z P10 po 94 (tak mi się wydaje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 silnik SR 20De seryjnie ten model miał 125 koni, pochodzi z P10 po 94 (tak mi się wydaje) W kazdym razie od 115 do 130 KM. Wywalic EGR (chyba mozna) i bedzie ciut wiecej. I podciagnij linke gazu, bo wisi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jest to rok 95 w pełnej elektryce i jeszcze czy jest to pełny wtrysk? Koleś od którego kupiłem tego nissana twierdził że jest to motor na gaźniku o mocy 116 km a niedawno kolega mnie oświecił że to na pewno nie motor na gaźniku i że może mieć więcej koni,sam już zgłupiałem!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Pełny wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djpawer Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 SR20De 125 PS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) Cześć Tak wiec skoro może gościu powiedział ci ze silnik ma 116KM to się nie mylił dużo.Z tego co wiem to występowały 2 litrowe silniki na wtrysku o mocy 115KM(116KM) i mozliwe ze to właśnie masz. Pozdrawiam Edytowane 8 Lutego 2010 przez Dani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djpawer Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Cześć Tak wiec skoro może gościu powiedział ci ze silnik ma 116KM to się nie mylił dużo.Z tego co wiem to występowały 2 litrowe silniki na wtrysku o mocy 115KM(116KM) i mozliwe ze to właśnie masz. Pozdrawiam 116 konna motornia miała jednopunktowy wtrysk paliwa a tu widać wielopunkt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 116 konna motornia miała jednopunktowy wtrysk paliwa a tu widać wielopunkt... Skoro tak kolego mówisz to pewnie masz racje,ja tylko pamiętam ze były takie silniki a co do tego jak były zasilane to szczerze powiem ze nie pamiętam. Tak wiec sorki za wprowadzenie w błąd. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 116 konna motornia miała jednopunktowy wtrysk paliwa a tu widać wielopunkt... nie koniecznie.moje p11 2,0 slx w dowodzie 85 kw (115km),na hamowni 117km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djpawer Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 nie koniecznie.moje p11 2,0 slx w dowodzie 85 kw (115km),na hamowni 117km Z Niemiec to ona czasami nie jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Z Niemiec to ona czasami nie jest ? tak..rodowity niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 moja primera jest z Niemiec ściągnięta kilka lat wstecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djpawer Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) moja primera jest z Niemiec ściągnięta kilka lat wstecz. Na rynek niemiecki silniki miały zmniejszaną moc ze względu chyba na opłaty, bo u nas są od pojemności a u nich od mocy czy jakoś tak. Więc jednak będzie 116 PS. Edytowane 9 Lutego 2010 przez Pawełek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ma to swoje "+".niska moc to nikt nie katował.to nie jest gt..ja kupiłem osobiście od Pana z rokiem urodzenia 1957.i muszę powiedzieć,że silnik nie jest skatowany.wałeczki i wydeszek już mam więc jak tylko się ociepli to będziem działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 No moja primerka to odpukać chodzi cacy i te 116 kucy daje rade,jak się ciepło zrobi też mam zamiar coś dodać,tak do 130 kucy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość renton Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam! Mam primerke P11 2.0GT z 97r i powyzej 5,5 tys/obr. traci moc. Zmienilem sprzeglo, sprawdzilem wydech, sonde lambde , cisnenie na cylindrach - wszystko co tylko moglem i wszystko jest ok. Na hamowni wyszla mi max moc silnika 82,4 kW czyli jakies 112 PS. Z tego co myslalem silnik powinien miec 150 koni . Auto jest z nemiec i z tego co tu czytam to silniki na ten rynek byly slabsze. Czy oznacza to ze moje wyniki z hamowni sa w normie czy mam dalej szukac powodu tego spadku mocy ???? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam! Mam primerke P11 2.0GT z 97r i powyżej 5,5 tys/obr. traci moc. Zmieniłem sprzęgło, sprawdziłem wydech, sondę lambde , ciśnienie na cylindrach - wszystko co tylko moglem i wszystko jest ok. Na hamowni wyszła mi max moc silnika 82,4 kW czyli jakieś 112 PS. Z tego co myślałem silnik powinien mieć 150 koni . Auto jest z nemiec i z tego co tu czytam to silniki na ten rynek były słabsze. Czy oznacza to ze moje wyniki z hamowni sa w normie czy mam dalej szukać powodu tego spadku mocy ???? pozdrawiam. Jak masz GT to musisz mieć 150 kucy nie ma innej możliwości i podaj jakieś szczegóły dokładnie jak to się objawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam! Mam primerke P11 2.0GT z 97r i powyzej 5,5 tys/obr. traci moc. Zmienilem sprzeglo, sprawdzilem wydech, sonde lambde , cisnenie na cylindrach - wszystko co tylko moglem i wszystko jest ok. Na hamowni wyszla mi max moc silnika 82,4 kW czyli jakies 112 PS. Z tego co myslalem silnik powinien miec 150 koni . Auto jest z nemiec i z tego co tu czytam to silniki na ten rynek byly slabsze. Czy oznacza to ze moje wyniki z hamowni sa w normie czy mam dalej szukac powodu tego spadku mocy ???? pozdrawiam. a przepływomierz czyściłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Mam primerke P11 2.0GT z 97r i powyzej 5,5 tys/obr. traci moc. Zmienilem sprzeglo, sprawdzilem wydech, sonde lambde , cisnenie na cylindrach - wszystko co tylko moglem i wszystko jest ok. Na hamowni wyszla mi max moc silnika 82,4 kW czyli jakies 112 PS. Z tego co myslalem silnik powinien miec 150 koni A jest to 100% GT? Zaden swap nie byl robiony? Masz kolorowy dekiel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość renton Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 (edytowane) Objawia sie to tak : powyzej 5 -5,5 tys/obr czuje jak przestaje ciągnąć. Poniżej załączam wykres z hamowni. Zastanawia mnie jedna rzecz, moze ktos bedzie mi mogl podpowiedziec: W przypadku rzeczywiscie straty tej mocy , ona dotyczy sie calosci mocy silnika czy np. tylko tego momentu powyzej 5,5 tys/obr ? Po wynikach z hamowni uslyszalem od panów ze objawy moga byc dwa : silnik lub ewentualnie wydech. Zaczolem oczywiscie od wydechu liczac np na zapchany katalizator ale po szybkim demontazu okazalo sie ze katalizator jest czyściutki. Zmierzylem cisnienie na cylindrach - ok. Ustawienie aparatu zapł - ok. Co jest grane ??? Moze ktos z was moze cos podpowiedziec ? Mam jeszcze jedno pytanie a raczej prosbe - jezeli ktos z forumowieczow mial by jakis wykres z hamowni p11 gt 2.0 '97 w celu porownania (150km) byłbym wdzieczny. Edytowane 14 Lutego 2010 przez renton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 sprawdź pompę paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość renton Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Przeplywomierz sprawdzony , pompa paliwa tez - wszystko ok. Z tego co wiem to jest wersja GT i nic nie bylo przy niej grzebane - mam czarny dekiel od silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.