GeorgeGt Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 (edytowane) Normalna dwulitrówka powinna mieć między 170-180 nm a ty w najwyższym momencie masz jak 1.8 aż się wierzyć nie chce, że to GT PS. Wersja GT- mam rozumieć, że masz połskórę, kubełkowe siedzenia, inne zderzaki niż seria i pełny komputer Edytowane 15 Lutego 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość renton Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Tak mam kubelkowe siedzenia , spojler , rozpurka itd. zamieszcze zdjecia jak tylko znajde chwilie czasu . Zastanawia mnie tylko czemu tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 zauważyłeś jakieś niepokojąe objawy?zwiększone zużycie paliwa,nierówne obroty?warto by było podpiąć pod sonde szerokopasmową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 jak masz wszystko dobrze i wszystko sprawdziłeś tak jak napisałeś to tylko jedno przychodzi mi do głowy? coś z komputerem musi być nie tak,tylko tak opcja wpada mi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/808665cbbc6fa5ad.html to jest mój wykres 115-konnej primy.a komputer czasem nie chodzi w trybie serwisowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/808665cbbc6fa5ad.html to jest mój wykres 115-konnej primy.a komputer czasem nie chodzi w trybie serwisowym? mi się widzi że max obroty by miał do 2500rpm ....i jakić check by sie swiecił jak piszesz że pow 5000 silnik traci moc to na 100% coś nie tak bo ten śilnik zaczyna dopiero żyć przy 5000 i tak aż do samego obcięcia a własnie do ilu Ci sie wkręca to auto może ktoś Ecu ze zwapował ,,?? np immo padło ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Zerknij na rozrząd. Czy czasem nie jest przestawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.