Gość Darecki Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jak w temacie. Podczas maksymalnego wychylenia koła kierownicy zarówno w prawo jak też w lewo słychać pisk spod maski z okolicy paska napędu pompy wspomagania. Dzieje się tak na zimnym silniku. Po przejechaniu kilku kilometrów pisk ustaje. Żadnych niepokojących objawów z okolicy układu kierowniczego nie ma. Płynu nie ubywa. Żadnych oporów czy zgrzytów przy kręceniu kołem kierownicy nie ma. Kierownica powraca po skręcie sama do pozycji "na wprost". Mam zatem pytanie. Czy to tylko pasek napędu pompy czy też sama pompa szwankuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jak w temacie. Podczas maksymalnego wychylenia koła kierownicy zarówno w prawo jak też w lewo słychać pisk spod maski z okolicy paska napędu pompy wspomagania. Dzieje się tak na zimnym silniku. Po przejechaniu kilku kilometrów pisk ustaje. Żadnych niepokojących objawów z okolicy układu kierowniczego nie ma. Płynu nie ubywa. Żadnych oporów czy zgrzytów przy kręceniu kołem kierownicy nie ma. Kierownica powraca po skręcie sama do pozycji "na wprost". Mam zatem pytanie. Czy to tylko pasek napędu pompy czy też sama pompa szwankuje? Witam Zacznij kolego od sprawdzenia paska bo to chyba jego wina. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Dociągnij lub wymień jak stary(napinacz jest od góry, klucz 12 jak dobrze pamietam). Jak ci strzeli to po za wspomaganiem kiery nie będzie banglał układ chłodzenia, bo to jest na jednym pasku. Niestety aby go wymienić trzeba zrzucić wszystkie pozostałe. Nie kupuj według katalogu tylko pomierz stare, bo z tymi długościami to niezłe jaja wychodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borrego Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam. Ja tez miałem podobnie tyle że w Almerze . Mi blokowało wspomaganie przez koło od pompy wodnej ono stawało przy maksymalnym skręcie to i wspomaganie nie chodziło płynnie . Przy zimnym silniku okropny pisk jak się nagrzało to już było nawet ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darecki Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Kurcze z tego wynika, że mam chyba pasek do d... Wymieniałem jakieś dwa tygodnie temu dwa paski: od napędu pompy wody i od alternatora. Ale terez nie wiem czyżby ten pasek od pompy wody napędzał też wspomaganie?? I faktycznie były jaja z doborem odpowiednich pasków!! Cholerka stare wyrzuciłem a były oryginalne od nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 skoro wymieniałeś to podciągnij troche bo się układają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borrego Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Pompa i wspomaganie mają jeden pasek. Ja przy tym miałem wymienione jeszcze łożysko od alternatora. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darecki Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Serdeczne dzięki za podpowiedzi. Jutro podjadę do warsztatu gdzie wymieniali mi te paski. Mam nadzieję że to tylko kwestia podciągnięcia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Jeśli masz z taka bzdurą jechać do warsztatu to nie rozumiem po co się o to dopytywałeś, skoro problem ma być tam rozwiązany. Mogłeś od razu jechać do mechaniora nie czekając na nasze odpowiedzi. To podciągnięcie to jak zmiana koła, a nawet prościej, ale jeśli wolisz jeździć po mechaniorach to twoja sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darecki Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Dopytywałem się z prostej przyczyny. Wiedza moja na ten temat jest raczej znikoma. Poza tym mechanik powiedział mi, że to wygląda na uszkodzoną pompę i jak mniemam chciał mnie naciągnąć na wymianę. Stąd moje zapytanie do bardziej doświadczonych kolegów co sądzą na ten temat. Zresztą gość który wymieniał mi ten pasek stwierdził że jest dobrze naciągnięty a jak się okazało gadał bzdury bo dziś inny mechanik podciągnoł pasek i problem zniknął. A tak gdybym nie zadał Wam pytania na forum byłbym o 350-500zł w plecy i cieszyłbym się jak dziecko z nowej pompy. Pozdrawiam i dzieki za opinie....jesteście niezastąpieni!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.