Gość dziki2502 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam Wszystkich. mam problem z odpalaniem dopiero po trzecim kręceniu zaczyna zaskakiwać ale od razu nie odpala,po odpaleniu z tyłu pojawia sie duża siwa chmura dymu, poza tym w czasie jazdy jest strasznie mułowata i ciężko przyspiesza, jaki może być powód takich objawów :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 a kontrolka check sie zapala? Zobacz czy napięcie ci dochodzi do świec żarowych. Zajrzyj też czy plyn w zbiorniczku jeszcze masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jeśli było grzebane to masz źle ustawiony rozrząd w wyniku czego jest przestawiony statyczny (początkowy) kąt wtrysku na pompie. Świeczki mogą niedogrzewać, filtr paliwa zaświergolony parafiną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Przy lejących wtryskach to jest czarna chmura i metaliczny stukot zwłaszcza podczas obciążenia silnika (przygazówka) a jak nie ma komprechy i pali olej to spaliny mają niebieskawe zabarwienie i czuć olejem a nie ropą, albo ucieka płyn chłodniczy i wtedy jest biały intensywny dym, zwłaszcza po rozgrzaniu silnika. Siwy- to tak jak wcześniej; kąt wtrysku, świeczki i filtr paliwa lub zapowietrzona pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krol55 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Miałem podobny problem,nie chciał zapalić bez dodania gazu, przy 2500 obr.siwy dym ,za kilka dni zapalił się check i okazało się że padł czujnik położenia wału,koszt ok.550zł.i po bólu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba517 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Układ wtryskowy w słabej kondycji (lejące wtryskiwacze) + słabe ciśnienie sprężania mam ten sam problem tyko nie wiem jak to naprawic kuba517@op.pl primera p10 2.0d 93r. prosze o pomoc w naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.