Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Problem z obrotami


zBig205

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowym użytkownikiem tego forum wiec witam wszystkich serdecznie. Jestem szczęśliwym posiadaczem Primerki P11 2.0 TD 99r.

Zacznę może od początku. Gdy kupiłem samochodzik miał dziwne wahnięcia obrotów. Przez chwile utrzymywał ok 800obr po czym spadały do 600 na jakiś czas i z powrotem. Nie szkodliwe choć denerwujące. Postanowiłem wybrać się do "mechanika". Wziął imbusy, śrubokręt i zaczął swe dzieło. Poluzował górną obudowę od pompy, postukał i obroty się niby unormowały. Niestety tylko mi się tak wydawało. Teraz silnik podczas przykładowo dojeżdzania do skrzyżowania na sprzęgle utrzymuje ok 1800obr i dopóki nie wrzucę luzu i nie puszczę sprzęgła nie opadną. Na postoju obroty opadają płynnie do ok 1800 potem małe zawahanie i falując radośnie powoli opadają do 800. Mam też dziwne szarpnięcia silnika podczas puszczania i wciskania gazu. Wrażenie jakby luzy na skrzyni, gdzie wcześniej tego nie było. Magik próbował ustawić to tak jak było ale nie potrafi.

Pytania brzmią następująco:

-czy ta pokrywa ustawia się kąt nachylenia wtrysku??

-co jeszcze może spowodować takie zachowanie silnika??

-czy zna ktoś jakiegoś mechanika w okolicy Trójmiasta i ile kosztować może ustawienie tego

post-31134-1265661769,5854_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik ustawił ci za dużą wyjściową dawke wtrysku. Jak będziesz miał chwile czasu to przeczytaj ten temat a będziesz wiedział o co chodzi: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-p11-td-ganie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/ a konkretnie na stronie 3 umieściłem zdjęcie w którą strone jest jaka dawka ale warto przeczytać cały temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki bardzo. Jutro zabiore sie za czyszczenie nastawnika i sprobuje to ustawic. Do reszty uzytkownikow te same pytania. Czy zna ktos jakich sprawdzonych mechanikow na terenie pomorza???

 

Rozruszalem ten pierscien na osce ktory jest pod nastawnikiem i przy jego ustawianiu silnik zachowuje sie juz zupelnie inaczej. Obroty nie schodza jeszcze calkiem plynnie ale jest juz lepiej. jutro sprawdze jak samochos zachowuje sie podczas jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...