Gość n15nissan Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ]Witam. Dotyczy : Nissan Almera n15 , 98 r lift, hatchback , silnik 1.6 66Kw = 90KM , jest instalacja gaz. sekwencja STAG 200. Otóż jest pewien problem: Auto moje dosyć długo kręci -odpala. Instalacja gaz. jest sekwencyjna -czyli na benzynie odpala przełącza się przy temp silnika 30 stopni. Byłem u dość dobrego gazownika wymieniliśmy filtry, wyregulował sprawdził na komp wszystko niby OK. -Świece Ok świeże , przewody też, aparat zapłonowy cały ,jakiś czas temu wymieniony- gdyż poprzedni całkiem padł. -I na poprzednim i na tym aparacie zapłonowym tak samo "ciężkie odpalanie". -A jednak dalej tak się, że auto kręci kręci kilka sekund. Co to może być? -czy pompka paliwa słabo podaje paliwo? czy co ..... ? Odpiszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Zanim zaczniesz wydawać wiecej pieniedzy sprawdź następujace żeczy zawór zwrotny paliwa na listwie wtryskiwaczy kąt wyprzedzenia zapłonu oraz przeprować regulacje ssania sa to rzeczy nie kosztowne a maja wpływ na odpalanie silnika na bezynie bo o to właśnie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15nissan Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 no dobra. poproszę mechanika o to co napisałeś powyżej. ps. Jak wyregulować ssanie w n15 ? odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ]Witam. Dotyczy : Nissan Almera n15 , 98 r lift, hatchback , silnik 1.6 66Kw = 90KM , jest instalacja gaz. sekwencja STAG 200. Otóż jest pewien problem: Auto moje dosyć długo kręci -odpala. Instalacja gaz. jest sekwencyjna -czyli na benzynie odpala przełącza się przy temp silnika 30 stopni. Byłem u dość dobrego gazownika wymieniliśmy filtry, wyregulował sprawdził na komp wszystko niby OK. -Świece Ok świeże , przewody też, aparat zapłonowy cały ,jakiś czas temu wymieniony- gdyż poprzedni całkiem padł. -I na poprzednim i na tym aparacie zapłonowym tak samo "ciężkie odpalanie". -A jednak dalej tak się, że auto kręci kręci kilka sekund. Co to może być? -czy pompka paliwa słabo podaje paliwo? czy co ..... ? Odpiszcie Próbowałeś kasowania adaptacji sterownika benzynowego poprzez zdjęcie klemy na noc? Ile masz zwykle paliwa w zbiorniku? Tak jest odkąd masz LPG czy problem nasilał się stopniowo? Sprawdziłbym jeszcze skąd jest wzięte zasilanie (+) sterownika gazowego po przekręceniu stacyjki i czy impuls zanika po wyłączeniu stacyjki czy jest może jakieś podtrzymanie przez kilka sekund po przekręceniu stacyjki na off. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15nissan Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Próbowałeś kasowania adaptacji sterownika benzynowego poprzez zdjęcie klemy na noc? Ile masz zwykle paliwa w zbiorniku? Tak jest odkąd masz LPG czy problem nasilał się stopniowo? Sprawdziłbym jeszcze skąd jest wzięte zasilanie (+) sterownika gazowego po przekręceniu stacyjki i czy impuls zanika po wyłączeniu stacyjki czy jest może jakieś podtrzymanie przez kilka sekund po przekręceniu stacyjki na off. ================= ================= Nie probowałem - kasowania adaptacji sterownika benzynowego poprzez zdjęcie klemy na noc. -Paliwo zawsze jest na stanie, jeżdze coiraz na samym paliwie. -Kupiłem tą almerę już miała LPG. - Może warto też sprawdzić to co mówisz : "skąd jest wzięte zasilanie (+) sterownika gazowego po przekręceniu stacyjki i czy impuls zanika po wyłączeniu stacyjki czy jest może jakieś podtrzymanie przez kilka sekund po przekręceniu stacyjki na off." słuchajcie co jeszcze innego może być? odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ksin Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Miałem kiedys coś podobnego tez mam sekwencje , raz zapalal od razu a nieraz musialem dlugo krecic .Pomogla mi dopiero regeneracja parownika , mialem tak zniszczone gumy ze przepuszczal mi gaz i zalewal silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15nissan Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 witam wszystkich!! -Jaki ma wpływ czujnik temperatury na odpalanie auta? czy gdyby byl uszkodzony to podaje zle informacje o temperaturze silnika i wtedy dlugo kreciii ? czy w sytuacji gdy moja Almera n15 1.6 kreci dlugo i dlugo zanim odpali - moze miec uszkodzony CZUJNIKA TEMPERATURY SILNIKA? ( taka jest sugestia mechanika) czy tez np. Do wymiany REDUKTOR GAZU ? Proszę o odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.