Gość zegarm Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witajcie. Mam problem z katalizatorem i sondami - chyba! Auto jest zagazowane. Pali się chk więc pojechalem do gazownika bo dość sprytny koleś z niego. Po podlączeniu kompa - bląd P0420 - bląd katalizatora (z 20-krotną powtarzalnością), a odczyt z pierwszej sondy byl staly - ok 0,270V - czyli prawdopodobnie pierwsza sonda też jest do wymiany. Bląd p0420 ponoć można odczytywać różnie - może być zapchany kat., a może być uszkodzona druga sonda! Ktoś już to przerabial???? Wiem, że kata można rozkręcić, ale czy to takie proste? Pewnie co druga śruba się urywa! Usunąć wkladu też nie można bo na bank wyskoczy chk kata...ale może wyczyścić? Bo skasowaniu blędu przejechalem jakieś 200km i na razie nic się nie zapala, ale auto dalej zamulone na niskich obrotach - zbiera się powyżej 3-3,5 tys obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Sprawdziłbym działanie sond na benzynie, potem kombinował z katalizatorem. Jaka instalacja? Czemu gazownika nie zastanowiło że sonda I stoi na ubogiej mieszance? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matyshomer Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam korzystam z forum juz od ponad roku. ale to moj pierwszy post. kolego wywaliłem kata i check sie nie zapalił a druga sonda u mnie tez ma stały pomiar. czasami jak mulę auto jadac np. za ''L''-ką to wywaliło mi ten błąd p0420 skasowałem na zworke i teraz jak jest ok jeżdzę dynamicznie i nie wywala. co do mulenia to przepływka. albo listwa gazu jet zła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.