Gość beegos Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Panowie, Mam pytanie odnośnie spalania w mojej Almerze (1,4 benzyna, rocznik 99). Po ostatnim rozpoznaniu, w okresie grudzień '09 - luty '10 wyszło mi, że na 100km mój Nissan zassał ok. 16l. Przeraziło mnie to, bo przecież nie jestem kierowcą Nysy bądź innego Żuka a z definicji auta oszczędnego. Generalnie w tym okresie pokonywałem dosyć krótkie odcinki do pracy i z pracy, na tyle krótkie, że auto pokonywało je właściwie na zimnym silniku. Stąd moje pytanie czy takie spalanie można usprawiedliwić ekstremalną zimą w tym roku i bardzo krótkimi odcinkami jazdy, czy szukać uszkodzeń, jeśli tak to jakich ? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 na dobry początek sprawdź termostat i sondę Lambda. 16 litrow to jednak za duzo :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Pytanie, jak to auto pali w warunkach normalnej eksploatacji? Myślę, że przy krótkich odcinkach i ciągłym niedogrzaniu auta, 16l na ten silnik, to mimo wszystko trochę za dużo. 12l/100 w takich warunkach i mrozach jakie panowały, to możliwy wynik. PS Taguj w przyszłości tematy ( w Twoim przypadku N15 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beegos Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Pytanie, jak to auto pali w warunkach normalnej eksploatacji? W grudniu na trasie 7-8l/100km w tym autostrada z jazdą w granicach 140km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...