Gość marcepanos Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Cześć! Zrzucę krótki txt. związany z moim problemem, jeżeli ktoś z państwa może coś doradzić, podzielić się swoim doświadczeniem...z niecierpliwością czekam na odp. Sprawa dot. Navki D40 '07 (105tys. km) Głównym objawem był zapach ropy w kabinie i uciekające paliwo z przewodów. Fachowcy stwierdzili że jest to najprawdopodobniej awaria pompy wtryskowej. Miał ktoś takie same problemy ? Czy to wina powstałego nadciśnienia? (zaznaczam że filtr paliwa nie jest oryginalny. A przy mrozach (-25'C) została wlana niewielka ilość denaturatu do paliwa) Myślicie że ma to jakiś związek z owym problemem ? Jak nazywa się oryginalna pompa montowana w Nissanie ? Na co powinno się zwracać uwagę przy jej regeneracji lub wymianie ? ps: prócz tego nic z moim Nisskiem do tej pory się nie działo...Pozdrawiam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość a'Tomek Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Cześć, może to sprawka zatkanego podgrzewacza przy filtrze paliwa, o którym pisał kolega 7,62 w trzecim poście tego wątku: dlaczego kochamy ASO Hej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Cześć, może to sprawka zatkanego podgrzewacza przy filtrze paliwa, o którym pisał kolega 7,62 w trzecim poście tego wątku: dlaczego kochamy ASO Hej! to nie jest podgrzewacz tylko zawór przelewowy navara niema podgrzewacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość a'Tomek Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 to nie jest podgrzewacz tylko zawór przelewowy navara niema podgrzewacza Przyjmuję do wiadomości, a jeśli chodzi o przyczynę nadciśnienia, to się kolega wypowie? PS. Navara wcale nie jest "niema", mruczy bardzo ładnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 99% że to pompa ładuje taką ilość paliwa jakiej silnik nie jest w stanie spalić więc paliwo wraca tym cieńszym przewodem częściowo do filtra reszta do zbiornika jeśli byłby zapchany ten przewód paliwo wyciekało by na najsłabszym złączu czyli w okolicy filtra najlepiej dmuchnąć sprężonym powietrzem w przewód powrotny za filtrem jeśli jest przelot to prawdo podobnie winowajcą będzie ten zaworek w filtrze sprzedawany razem z filtrem (aso ok 250zł) regeneracja pompy DENSO kosztuje ok 3500zł robi to jakaś firma w warszawie ogłaszają się na allegro mam nadzieje że pomogłem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankbkak Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 KOLEGO na 100%jest to zawór w filtrze paliwa zapchany źle działający ja dziś podpowiedziałem serwisowi i to był strzał w dziesiątkę ,sam tego nie wymyśliłem tylko forum mi pomogło tylko dziwne jest w tym że bardzo częsta występująca powtarzająca się awaria a serwis nie zna przyczyn ,mnie chciano na początku wymienić pompę paliwa i parę innych rzeczy i tacy ludzie pracują w nissanie aż strach pomyśleć jak samochód będzie po gwarancji i ci sami ludzie będą wmawiać nam że to i tamto jest do wymiany choć to będzie g...o prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 (edytowane) Może ktoś zrobi fotkę dla potomnych gdzie to jest i jak wygląda? Edytowane 24 Lutego 2010 przez szczureczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) Może ktoś zrobi fotkę dla potomnych gdzie to jest i jak wygląda? ten zaworek występuje tylko w 2,5 dci nowsza wersja,i znajduje się na-w filtrze paliwa starsze d40stki miały inny filtr fotki zrobię wkrótce witam widok filtrów ten dodatkowy przydatny przy tankowaniu w krainach dalekich posiada podgrzewacz elektryczny montaż własnoręczny ciekawe co na to powiedzą na przeglądzie ? Edytowane 25 Lutego 2010 przez alkaspaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcepanos Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Smrodu się pozbyłem. Padły uszczelki w pompie paliwa. A waha tryskała z niej jak z dystrybutora. Prawdopodobnie przyczyną było złej jakości paliwo. Najlepsze w tym jest to że Navka karmiona jest na Shellu paliwem Diesel Extra. <ręce rozkładam> w pompie wtryskowej* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 dlatego ja postanowiłem poprawić fabrykę dodatkowym filtrem wcześniej miałem drobne problemy ( gaśnięcie brak mocy ) tankowałem tylko orlen verva który potrafi zamarznąć przy -22 a teraz takich problemów nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankbkak Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam i dziś ponowna awaria rozerwany wąż paliwa ostatnio to był wąż powrotu paliwa a teraz to wąż doprowadzający paliwo i znów straciłem ze trzydzieści litrów paliwa ,od soboty do dziś czwarty raz jechałem na lawecie, NAVALA musiała polubić jazdę no lawecie że tak się psuje albo taki kiepski serwis że nie umieją naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.