sauron Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam. Posiadam Nissana P 11, 2,0 TD 2001 r., 166 tyś.( serwisowany w ASO - Holandia ) Właścicielem jestem od 4 miesięcy. Systematycznie ubywa w autku płynu chłodniczego. Nie widać - wycieków ( chłodnica wymieniona przy 120 tyś. ) - "masła" na oleju ( ani na bagnecie ani po korkiem wlewu ) Przejechałem 3,5 tyś ( w większości na krótkich odcinkach - 10 km. )i wlałem 0,75 l. płynu. Proszę Was o informację na ile usterka może być poważna i gdzie szukać wycieku ? Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domelx1 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Wyciek jest nie wielki.Więc może go nie widać. Prawdopodobnie szybko odparowuje. ale powino byc widać biało-zielony nalot w miejscu wycieku. a jeśli nie ma żadnych śladów to na stacji benzynowej kupisz proszek do chłodnic. on często pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauron Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Czy sypanie takiego proszku może mieć negatywny ( choć w najmniejszym stopniu )wpływ na auto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 proszku ogólnie nie zaleca sie stosowac poniewaz zamula chłodnice i nagrzewnice, jesli masz taki wyciek to podjedź na sprawdzenie szczelnosci układu chłodzącego i ew czy w ukladzie nie nachodzi gaz z komory spalania całość ok 60-70 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauron Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Tak, wizyta u mechanika wydaje się być nieunikniona. Myślałem, ze będę mógł sobie z tym poradzić jakimś domorosłym sposobem ale chyba nie warto. Dzięki za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 koledzy mam pękniętą chłodnice w miejscu jak na zdjęciu w rogu tam gdzie się kińczą blaszki trzymające czape chłodnicy, moje pytanie czy ktoś miał podobny przypadek??? bo zanim wydam kase na nową to chyba spróbuje pospawać ten plastik. ale biore pod uwage że lepiej by było wymienić i mieć spokój bo chłodnica swoje lata ma oryginał z '97 roku i może pęknąć w innym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Proszę Was o informację na ile usterka może być poważna i gdzie szukać wycieku ? Sprawdź dokładnie wykładzinę na podłodze od strony pasażera (pod gumowymi dywanikami) - jeżeli jest mokra to cieknie przez nagrzewnicę . Niestety to usterka, którą można podciągnąć do standardowych dla Primery. Jest kilka długich dyskusji na forum o tym problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Informacja dla Kolegi Saurona. Jeżeli ubytki płynu chłodniczego nie są wielkie, to spróbuj uszczelnić układ prepatatem firmy K2 w żelu, cena za butelkę 200 ml - 9-10 złotych. Srodek dostępny w sklepach motoryzacyjnych. Szary proszek do uszczelniania odpada -osobiście odradzam. U mnie zastosowanie żelu pomogło. Teraz kontroluję stan płynu w zbiorniku wyrównawczym i jest OK. Powodzenia - Sylvester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.