Gość vmt_1982 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam Wczoraj nabyłem nissana maxime 98r 220tyś 3,0 automat sprowadzony przez pierwszego właściciela z kanady i mam pewien problem. A mianowicie jak jest zimny nie chce palić ( trzeba trochę przegazować ) dodatkowo trochę nierówno pracuje nie widać tego na obrotomierzu bo wskazówka nawet nie drgnie ale czuc na kierownicy delikatne trzęsienie tak jagby sie leciutko dławił ( bez wzgledu na to czy jest zimny czy nie ) no i potrafi zgasnąć w trakcie jazdy ( tylko jak jest nierozgrzany ). Co może być przyczyną??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Akiro Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Byłem w podobnej sytuacji ( mój nie gasł w trakcie jazdy ) po kupnie swojego, zresztą takiego samego jak twój. Wyczyść przepustnicę, ja używałem specjalnego środka w sprayu i pomogło chociaż teraz po kilku miesiącach znowu będę to musiał zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 sprubuj przeczyscic przepustnice. moaj tez czasem gasla. wyczyscilem i wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vmt_1982 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 dzięki za info zabieram się do pracy o efektach poinformuje pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawik Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Czasami to świece, miałem tak u siebie. Po zmianie nic nie czuć, a trochę silnik drgał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vmt_1982 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam Właśnie szukam świec, przewodów i cewki też chyba wymienie no i przeczyszcze przepustnice bo wczoraj zbrakło mi czasu. Mam jeszcze pytanie odnośnie łańcucha rozrządu po jakim przebiegu warto go wymienić ;>?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 twoja wersja maximy nie ma przewodow ani glownej cewki, kazdy gar ma swoja cewke. te kwestie narazie odstaw na bok. jesli lancuch nie dzwoni to nie ruszaj, czytalem o modelach maximy gdzie bude rdza zjadla a silnik jak ta lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Jak wyżej. Rozrząd praktycznie dożywotni. U mnie trochę słychać, ale chłopaki w serwisie powiedzieli, że spoko i dwa lata bez zmian. Edytowane 17 Lutego 2010 przez Przedszkolak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Spróbuj tym. http://www.allegro.pl/item888947509.html Ja już nabyłem i zabiorę się za profilaktyczne czyszczenie. Oczywiście jakieś fotki będą. I tak na marginesie to gratulacje z zakupu. Zapodasz foty ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vmt_1982 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Jasne dopracuje go w każdym calu i wrzucę fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Akiro Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Spróbuj tym. http://www.allegro.pl/item888947509.html Ja już nabyłem i zabiorę się za profilaktyczne czyszczenie. Mam identyczny i właśnie wczoraj przeczyściłem przepustnicę - oczywiście problem z gaśnięciem po odpaleniu zniknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vmt_1982 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Przepustnica wyczyszczona , świece wymienione i problemu już nie ma PZDR i dzieki za pomoc. PS foty wrzuce tylko jeszcze musze go uprać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) Przepustnica wyczyszczona , świece wymienione i problemu już nie ma PZDR i dzieki za pomoc. PS foty wrzuce tylko jeszcze musze go uprać No i problem rozwiązany A jakie świeczki dałeś ? Edytowane 2 Marca 2010 przez B 52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vmt_1982 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 No niestety chyba dobrze sie nie przyłożyłem do sprawdzenia. Silnik nadal skacze i nierówno pracuje do tego jak dodam gazu to strzela mi powietrze w filtrze i dopiero wchodzi na obroty. Zrobiłem samodiagnostyke i wywaliło błędy P0300 i ten od czujnika spalania stukowego. To się nacieszyłem Świece NGK pfr6g-11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 No to niezłe jaja. Pogadaj z wielkim wacem może on Ci pomoże w sprawie czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vmt_1982 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 (edytowane) do tego cały czas słysze stukanie w przepustnicy, silnik tak jakby się dławił słychać to na wydechu nawet, a w momencie dodania gazu słychać zassanie i pierdniecie we wlocie powietrza tak jakby przepustnica się za późno otwierała. Może to przepływomierz Widze że dałem niezły orzech do zgryzienia Z moich obserwacji wnioskuje, że być może kończą mi się dwie cewki, a ich działanie jest losowe i dlatego komputer ma problemy z wskazaniem wadliwego cylindra. Dźwięk z wydechu jest identyczny jak po odłączeniu którejkolwiek cewki tyle, że nie tak częsty i schematyczny. Jest to zupełnie losowe. CO DO PIERDZENIA TO DZIEJE SIĘ TAK TYLKO NA GAZIE NA BENZYNIE NIE PIERDZI. MUSZE POSZUKAC JAKIEGOŚ DOBREGO MECHANIKA KTÓRY UMIE SŁUCHAĆ SILNIKA NIE TYLKO CZYTAĆ KSIĄŻKĘ SERWISOWĄ Edytowane 4 Marca 2010 przez vmt_1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) A przewody WN, kiedy były wymieniane. Ja bym jeszcze to sprawdził. Edytowane 10 Marca 2010 przez Przedszkolak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gxs5 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Tak zapytam, jak się czyści przepustnicę ? ...jakiś krótki opis by się przydał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.