waldekwielki Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam ma od niedawna Primerę P11 1,8 16V 1999r i coś niedobrego się dzieje z obrotami jak przytrzymam np. na 3 biegu dłużej na większych obrotach to zaczyna szarpać i tak jakby brakowało paliwa są przerwy i wydaje mi się że wogule ma mało mocy jak na 1,8.Byłem na kompie ale nic nie pokazało żadnych błędów świece zmieniłem nic nie dało proszę o pomoc może taki temat już był ale nie mogę go znależć jestem nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 a moze poprostu przeplywka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gitpfumfel Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 ten temat jest jednym z tych które nigdy sie nie kończą tzw. temat dno... U mnie działo się to samo. Wymieniłem świece- nie pomogło, wymieniłem filtry powietrza i paliwa- nie pomogło, wymieniłem przepływke- nie pomogło, byłem na kompie żadnych błędów. Mi pomogło "rozjeżdzenie" auta, zatankowałem auto paliwem 98 verwą do pełna i nie żałowałem gazu podczas jazdy, mówiąc wprost non stop cegła na gaz! Po jakimś czasie takiego użytkowania po prostu samo przeszło. Teraz leje zwykłe paliwo, jeżdże jak człowiek i wszystko jest ok Jest jeszcze kwestia zabrudzonej przepustnicy i resetowania komputera, ale to już pozostawiam Twojej wyobraźni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekwielki Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Czy żeby wyczyścić przepustnicę trzeba ją rozbierać? czy wystarczy wstrzyknąć środek czyszczący a jeśli to przepływomierz to jak to sprawdzić?dodam jeszcze że autko jest z niemiec a ja jestem jej właścicielem od 3 tygodni i może pomoże pojeżdżenie nią troche albo jak to ują kolega rozjeżdżenie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Tak trzeba rozkręcić i przeczyścic jak chcesz opis jak to zrobić to na pw pisz , nie wiem jak to w 1,8 ale w 2.0 trzeba było zaprogramować komputer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekwielki Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Ok dzięki będę próbował . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PanDareczek Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Witam Mam to samo, tyle że na zimnym silniku (mam LPG ale jest bez różnicy co akurat ciągnie). Jak sie zagrzeje działa bez zarzutu. Filtry, świece i kable OK, ale mi z kolei zasugerowano cewki. Sie na temacie znam przelotnie, ale mechanik obiecał, że temat podrąży. Jak do czegoś konkretnego dojdziemy dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 u mnie po zmianie przepływki takie objawy przeszły i teraz jest już OK, a wcześniej wymieniona sonda, świece, przewody czyszczona przepustnica i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.