Gość Grzech Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam. Pozwolę sobie założyć nowy temat - dla potomności;) Gdzie szukać problemu braku ogrzewania i "brykającej" temperatury. Termostat wymieniłem, płyn w zbiorniczku trzyma poziom, olej też. Po nagrzaniu autka oba węże chłodnicy zimne. Macie jakieś pomysły - czy only mechanik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Brak ogrzewania jakiego ? klima czy dmuchawa ? Jeśli dmuchawa to - nagrzewnica, płytka dmuchawy, pokrętło Przy klimatyzacji niech się koledzy wypowiedzą bo nie chce strzelać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzech Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Brak ogrzewania jakiego ? klima czy dmuchawa ? Jeśli dmuchawa to - nagrzewnica, płytka dmuchawy, pokrętło Przy klimatyzacji niech się koledzy wypowiedzą bo nie chce strzelać. Ciepłego a jakiego? Jeżeli nie wiesz to może się nie udzielaj. Walnięta nagrzewnica raczej nie powodowała by zmian temperatury silnika o których pisałem - czy się mylę? Który przewód od nagrzewnicy należy poluzować by sprawdzić czy w ogóle jest obieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam. Pozwolę sobie założyć nowy temat - dla potomności;) Gdzie szukać problemu braku ogrzewania i "brykającej" temperatury. Termostat wymieniłem, płyn w zbiorniczku trzyma poziom, olej też. Po nagrzaniu autka oba węże chłodnicy zimne. Macie jakieś pomysły - czy only mechanik? Nie wiem gdzie pisałeś o tym silniku, chyba że trzeba się domyślać. Opisz lepiej post i się nie czepiaj , taka odpowiedź jakie pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzech Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Nie wiem gdzie pisałeś o tym silniku, chyba że trzeba się domyślać. Opisz lepiej post i się nie czepiaj , taka odpowiedź jakie pytanie W pierwszym poście - nie ważne, zresztą;-) Diagnoza: patrzymy na zbiorniczek wyrównawczy. Jeżeli po odpaleniu autka nie mamy strumienia z wężyka od chłodnicy to upewniamy się, czy w górnym przewodzie na chłodnicy jest płyn - wystarczy go ucisnąć z parę razy i jeżeli strumień się jakiś pojawi to jest padnięta pompa wody. Mechanik dziś potwierdził. Zamówiona, jutro odbieram autko. Mam nadzieję, że mnie nie skroi;) - dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.