Gość woocash Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Ja wymieniałem paski z miesiąc temu jeszcze nie dociągałem i cisza jest paski marki Gates. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszeq Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Gates ? to dobre kupilem. Jestem wlasnie przed wymiana rozrzadu i przy okazji wymieniam pasek od osprzetu. Kupilem caly komplet rozrzadu firmy Gates i pompe wody firmy Saleri. Powinno sie zmieniac pompe przy wymianie rozrzadu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Bzdura, mnie jakoś nic nie piszczało po wymianie. Jakość paska jest ważna, taki np. Contitech lubi piszczeć Nie wiem czy bzdura czy nie, ale koleś robi w tym prawie 30 lat, powiedział, że nie naciągają nowego paska maksymalnie właśnie po to, żeby miał się czas "ułożyć" i co ważniejsze, żeby łożysko alternatora miało lżej. Zdarzało się bowiem, że Klient po pół roku od wymiany paska przyjeżdżał z rzeżącym łożyskiem alternatora. Jest to w miarę logiczne wytłumaczenie, przynajmniej dla mnie. Przy okazji, czy uważacie, że 200 zł za diagnostykę pompy i silnika to w miarę normalna cena czy za dużo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Gates ? to dobre kupilem. Jestem wlasnie przed wymiana rozrzadu i przy okazji wymieniam pasek od osprzetu. Kupilem caly komplet rozrzadu firmy Gates i pompe wody firmy Saleri. Powinno sie zmieniac pompe przy wymianie rozrzadu??? U mnie też Gates i jest OK. Pompę dobrze jest wymienić bo robocizna ta sama - chyba że sama pompa kosztuje bardzo dużo to można się zastanawiać nad sensem wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Witam, czy mógłby ktoś jednoznacznie wypowiedzieć się co do oznaczeń pasków ( alternatora, klimatyzacji, pompy wody itp.) do almery 2000 r. z silnikiem 1.5 i 90 KM, ponieważ w internecie znalazłem że jeden powinien być 3PK 850, a na forum jest 4PK 850:(! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woocash Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Sprawdź tu https://www.gates-online.com/GatesEU/pl/PL/adirect/gateu1?cmd=Automotivewebcat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Sprawdź tu https://www.gates-online.com/GatesEU/pl/PL/adirect/gateu1?cmd=Automotivewebcat Fajna wyszukiwarka, ale teraz to juz zupełnie zgłupiałem. Według wyszukiwarki to powinny pasować 6 PK 818, 6 PK 1113 i 6PK 1098, wcześniej ktoś pisał, że kupił 4 PK 850 i 6PK1102 i pasowało, ja natomiast dzisiaj zajrzałem pod maskę i wyczytałem, że u mnie jest 3PK 855 ( jednak nie mogę znaleźć nic w necie o takim numerze:(!). Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co jest grane?? Nie chciał bym, żeby mi w sklepie jakąś ciemnotę wcisnęli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.