CyberDe@th Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam!!! Mam mały kłopot, ponieważ muszę wymienić zegary, a przynajmniej wskaźnik temperatury. Niestety to co mam teraz to standardowy zestaw firmy NISSAN do Diesla (z zegarkiem analogowym), który ciężko wyrwać na Alledrogo. Dostępne są wskaźniki firmy VDO, ale już "na oko" widzę, że trzeba by kombinować z wiązkami (wyprowadzenia są w innych miejscach - przynajmniej tak mi się wydaje). Pomijając kwestię samych kabli w wiązkach oraz ewentualnie podłączenie obrotomierza, z czym mogę mieć problem? Na forum doczytałem, że wskaźnik temperatury działa na innej zasadzie w tych nowszych licznikach, więc może ktoś rozgryzł ten problem? Na moje nieszczęście liczniki od NISSAN-a są prawie niedostępne :/ Zmieniłem temat i problem opisałem na samym końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crazyblack Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Licznik z obrotomierzem powinien pasować bo ma nawet takie same wejścia na kostki . Oczywiście są dwa rodziaje od anglika ma jedno inną kastkę a od europejskiego powinien pasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Licznik z obrotomierzem powinien pasować bo ma nawet takie same wejścia na kostki . Oczywiście są dwa rodziaje od anglika ma jedno inną kastkę a od europejskiego powinien pasować Ale mówisz o licznikach od VDO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 zegarów jest od cholery ....i powinno pasować SZukaj a znajdziesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Tak... Liczników jest wiele, ale nie będę mieć czasu na sprowadzenie kilku, żeby sprawdzić, który będzie pasować. Udało mi się zdobyć "nowe", NISSAN-owskie zegary. Problem w tym, że nie mam punktu odniesienia i wydaje mi się, że też walnięty jest wskaźnik temperatury. W związku z tym mam pytanie: jakim opornościom czujnika powinno odpowiadać przesunięcie wskazówki na tarczy? Wiem, że rezystancja czujnika powinna wynosić: - w 20st C - 2,10 do 2,90 kOhm - w 50st C - 0,68 do 1,00 kOhm - w 80st C - 0,30 do 0,33 kOhm Lecz nic mi to nie mówi, bo nie miałem sprawnych zegarów i nie wiem gdzie powinna przesunąć się wskazówka dla temperatury 80st. Zakładam, że do ok. połowy, ale czy na pewno? Czy ktoś może sprawdzić jakie napięcie ma na przewodzie, który idzie do czujnika temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.