jwa Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 jwa Ty zostań naszym klubowym poetą ;D Tak pięknie wypowiadasz się o swojej Primci To taki trochę syndrom Helsiński. Im dłużej ją masz tym dłużej z nią jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ccino Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 To może ja też zaryzykuję jakąś wypowiedź pomimo, że moja wiedza o autkach ma się nijak do liczby przejechanych km. Swoją Primerkę 2.2 di 126 kucyków nabyłem ze 2 mies. temu za grosze, licząc się poniekąd z koniecznością nakładów. Początkowo była pieszczotliwie nazywana Padlinką ale co raz mniej zasługuje na to miano. Klimę naprawiłem i nabiłem kosztem 250 PLN, podnośnik szyby kierowcy (oryginalnie deska) zostanie niedługo zainstalowany, fotele wymienione na skórę z elektryką. Koszt zakupu 500 PLN + 400km po odbiór, wymiana (z przeróbką elektryki kosztowała kilka piw.). Brak mi jeszcze włączników grzania foteli. Na alledrogo chcą po 50 PLN za sztukę. Wymieniony filtr powietrza, filtr kabinowy czeka w kolejce. Olej wymieniany przez sprzedającego (rachunek). codziennie przejeżdżam ok. 80km do pracy (w 2 strony). W tym ok. 30 km po drodze szybkiego ruchu (zatłoczonej), reszta często w korkach. Spalanie wg kompa 8.2 - 8.4 przy włączonej klimie. 7.2 - 7.6 bez klimy. trasa bez klimy to wynik ok. 6.2. Poprzednio jeździłem starym mondeo MK1 z silnikiem 1.8, 90 km. Palił podobnie. Zawieszony był rewelacyjnie ale Primerka bije go pod każdym względem. Nie mogę się przyłączyć do twierdzenia, że na każdą usuniętą usterkę przypadają 2 kolejne. U mnie, jak na razie, każde usunięte niedomaganie oznacza wykreślenie 1 pozycji z listy, która się nie wydłuża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clint Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Patrząc na wiek naszyk primerek to tak niestety bedzie że trzeba regularnie cos wymieniac itd.normalka wszelakie podzespoły juz mówiac kolokwialnie umieraja smiercia naturalną!plus taki przynajmniej u mnie że nie miałem awarii takiej ze auto staneło i koniec,oby tak dalej.Wczesniej cos tam daje znac sprawdze u mechanika i wiem ze pojezdze troche i wymiana!Teraz np.mam do zrobienia przekładnie kierowniczą na szczęscie jeszcze pojezdze , sprawdzam poziom płynu i jest ok na razie powoli wycieka,takze tak do4miesięcy to zrobie,koszt regeneracji 1100zł z demontażem i montażem,za nową drugie tyle,co zrobic jezdzic trzeba pocieszmy sie że nie mamy na ten przykład zawieszeń wielowachaczowych,pneumatycznych,filtrów cząsteczek stałych itd itd,to dopiero koszty hehe odrazu lepiej,choc wiadome każdy odczuwa to odpowiednio do swojego budzetu itd,własciciel bmw 7 bedzie sie cieszył ze nie ma bentley'a jak przyjdzie mu cos robić,a ja sie ciesze ze nie mam 7demki bo koszty by mnie zagryzły,i tak to sie kreci panowie szlachcice. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Witam. Przy jakich obrotach zmieniacie biegi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 filtrów cząsteczek stałych To jest akurat mało awaryjne jeśli się potrafi to użytkować. W C4 1.6 HDI mam FAP'a i nic nie zrobiłem przy nim a auto mam od 2008 roku. Wytłumaczyłem Ojcu jak ma jeździć i się stosuje do tego. Filtry trzeba po prostu umiec obsługiwać Zaleta silników PSA jest mokry filtr. VW ma kiche bo jest suchy... Witam. Przy jakich obrotach zmieniacie biegi? Jeśli mna być jazda dynamiczna to przy 3 tys. Jeśli jade rekreacyjno-turystyczno to przy 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcroot Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Witam. Przy jakich obrotach zmieniacie biegi? Zazwyczaj jest to 2500 rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Miałem nissana primera p12 2,2 dci w Anglii. Przyjechałem nim do Polski i sprzedałem na części. Nissana 1,9 dci mamy praktycznie od nowości. Wydaje mi się, że jednak 2,2 dci jest droższy w utrzymani niż 1,9 dci. U mnie wyglądało to tak 2,2 dci 1,9 dci trasa 6,3 5,6 miasto 8,3 6,8 cykl mieszany trasa przez wioski 2x Myślenice-karków 7,6, 6,3 2,2 dci przy ruszani czuć że jest 16 koni mocniejszy ale później już nie ma takiej różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Miałem nissana primera p12 2,2 dci w Anglii. Przyjechałem nim do Polski i sprzedałem na części. Nissana 1,9 dci mamy praktycznie od nowości. Wydaje mi się, że jednak 2,2 dci jest droższy w utrzymani niż 1,9 dci. U mnie wyglądało to tak 2,2 dci 1,9 dci trasa 6,3 5,6 miasto 8,3 6,8 cykl mieszany trasa przez wioski 2x Myślenice-karków 7,6, 6,3 2,2 dci przy ruszani czuć że jest 16 koni mocniejszy ale później już nie ma takiej różnicy. ten czarny wygląda kozacko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 srebrny chyba w kombi? moze w codziennym uzytkowaniiu tak ale trzeba doliczyc do 1,9 wymiane rozrzadu i duze ryzyko przy wiekowym aucie że sypnie się panewka mi wychodzi 6,8 srednia co dzien do pracy po 7km czasem nawet nie zagrzeje sie i raz na tydzien trasy 40km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Tak 2,2 dci był w kombi. Ostatnio widziałem w UK 2,2 dci czarnego. Przebieg tylko 114 tys. km. Za 6,5 tys zł szkoda że gość nie chciał przyjąć zaliczki bo bym poleciał po tego nissana. Przełożenie nissana wraz z częściami to zaledwie 2200 zł. Czarnego nissana mam już 10 lat Edytowane 11 Marca 2018 przez michaell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 a co to za wersja ze chromowe wykończenie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 to moja wersja ja hobbistycznie bawię się w takie oklejanie. Ponadto mój szef ma nowego mercedesa c które ma takie wykończenie. Na nowego mercedesa mnie nie stać ale na wykończenia tak haha 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.