Gość el ronin00 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam!Pare dni temu zrobiłem regeneracje reduktora (Emmegas 94).Wczoraj zrobiłem regulacje u gaziarzy ,ale dzisiaj rano pojawił się problem z tym że zaraz po przełączeniu na gaz silnik mi gaśnie.Pojechałem wiec raz jeszcze na regulacje (na skrzyżowaniach silnik gasł póki dobrze się nie nagrzał),no ale tam wykazało że wsio jest ok.Gośc zasugerował że silniczek krokowy może już niedomagać(jakiś czas temu go czyściłem i nie jest zasyfiony).Pytanie jak sie objawia padajcy krokowiec i ile taki może wytrzymać kilometrów ? Na gazie nawinąłem juz jakies 75tys km. Poradzcie co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam!Pare dni temu zrobiłem regeneracje reduktora (Emmegas 94).Wczoraj zrobiłem regulacje u gaziarzy ,ale dzisiaj rano pojawił się problem z tym że zaraz po przełączeniu na gaz silnik mi gaśnie.Pojechałem wiec raz jeszcze na regulacje (na skrzyżowaniach silnik gasł póki dobrze się nie nagrzał),no ale tam wykazało że wsio jest ok.Gośc zasugerował że silniczek krokowy może już niedomagać(jakiś czas temu go czyściłem i nie jest zasyfiony).Pytanie jak sie objawia padajcy krokowiec i ile taki może wytrzymać kilometrów ? Na gazie nawinąłem juz jakies 75tys km. Poradzcie co to może być? Który silniczek krokowy masz na myśli? Od benzyny czy od gazu? Jeśli na benzynie ci nie gaśnie to raczej nie jest sprawa silniczka krokowego. Twoje objawy to raczej padnięty albo źle zregenerowany reduktor. Może też być źle ustawiona ilstalacja gazowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.