xcom Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) Witam panowie. Dopadł mnie właśnie kolejny problem z autem. Zarówno na benzynie jak i na gazie zarówno na zimnym jak i nagrzanym silniku auto gaśnie. Generalnie po przygazowaniu i zdjęciu nogi z gazu obroty spadają poniżej 500 i do zera. Dzisiaj co światła to rozrusznik. Ponadto zauważyłem momentami lekkie szarpanie widoczne ok 2500 obrotów. Kto miał coś podobnego na co stawiacie i ile to może mnie zdołować w kasie? świece, kable WN, aparat zapłonowy, silnik krokowy?? o co common? Jak zwykle tradycyjnym pozdrowienie PoMoCy oczekuję na posty PS. Gdyby to była przepływka ktoś pisał na forum o zamienniku Bosch? Tylko jaki konkretnie. Witam panowie. Dopadł mnie właśnie kolejny problem z autem. Zarówno na benzynie jak i na gazie zarówno na zimnym jak i nagrzanym silniku auto gaśnie. Generalnie po przygazowaniu i zdjęciu nogi z gazu obroty spadają poniżej 500 i do zera. Dzisiaj co światła to rozrusznik. Ponadto zauważyłem momentami lekkie szarpanie widoczne ok 2500 obrotów. Kto miał coś podobnego na co stawiacie i ile to może mnie zdołować w kasie? świece, kable WN, aparat zapłonowy, silnik krokowy?? o co common? Jak zwykle tradycyjnym pozdrowienie PoMoCy oczekuję na posty PS. Gdyby to była przepływka ktoś pisał na forum o zamienniku Bosch? Tylko jaki konkretnie. Nikt nie miał w benzynie i gazie takiego przypadku? Witam panowie. Dopadł mnie właśnie kolejny problem z autem. Zarówno na benzynie jak i na gazie zarówno na zimnym jak i nagrzanym silniku auto gaśnie. Generalnie po przygazowaniu i zdjęciu nogi z gazu obroty spadają poniżej 500 i do zera. Dzisiaj co światła to rozrusznik. Ponadto zauważyłem momentami lekkie szarpanie widoczne ok 2500 obrotów. Kto miał coś podobnego na co stawiacie i ile to może mnie zdołować w kasie? świece, kable WN, aparat zapłonowy, silnik krokowy?? o co common? Jak zwykle tradycyjnym pozdrowienie PoMoCy oczekuję na posty PS. Gdyby to była przepływka ktoś pisał na forum o zamienniku Bosch? Tylko jaki konkretnie. Nikt nie miał w benzynie i gazie takiego przypadku? Żeby było dziwniej dzisiaj wieczorem auto chodziło ok, zastanawia mnie tylko to szarpanie wczoraj i gasnięcie wczoraj źle, dziś wieczorem dobrze Edytowane 21 Lutego 2010 przez xcom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Najabrdziej prawdopodobny wydaje sie silniczek krokowy, steruje wolnymi obrotami - ktorych u ciebie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcom Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Najabrdziej prawdopodobny wydaje sie silniczek krokowy, steruje wolnymi obrotami - ktorych u ciebie nie ma. Dzięki za odzew. dzisiaj 120 km przeleciałem i bez żadnych problemów. Fakt jest jednak faktem 2 razy już było takie zdarzenie. I jeszcze jedno nie wiem czy to istotne żarzyła się kontrolka spryskiwacza pomimo że był pełen. Teraz nie świeci chociarz nic nie dolewałem. W sumie to nie wiem czego się uczepić Problem jak tu się nie wypłukać z kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Te silniczki krokowe mozna czyscic i zaczynaja dzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcom Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) Witam panowie. Dopadł mnie właśnie kolejny problem z autem. Zarówno na benzynie jak i na gazie zarówno na zimnym jak i nagrzanym silniku auto gaśnie. Generalnie po przygazowaniu i zdjęciu nogi z gazu obroty spadają poniżej 500 i do zera. Dzisiaj co światła to rozrusznik. Ponadto zauważyłem momentami lekkie szarpanie widoczne ok 2500 obrotów. Kto miał coś podobnego na co stawiacie i ile to może mnie zdołować w kasie? świece, kable WN, aparat zapłonowy, silnik krokowy?? o co common? Jak zwykle tradycyjnym pozdrowienie PoMoCy oczekuję na posty PS. Gdyby to była przepływka ktoś pisał na forum o zamienniku Bosch? Tylko jaki konkretnie. Nikt nie miał w benzynie i gazie takiego przypadku? Panowie auto chodzi ok. A w serwisie nissana wciskali mi że to łańcuch rozrządu może być(auto wtedy poszapuje i gaśnie, u mnie tylko na biegu jałowym ) Pojechałem do Kia do gości z 20 letnim doświadczeniem i postawili oczy w słup. CZY SERWIS NISSAN CHCIAŁ MNIE NABIĆ W BUTELKĘ. Edytowane 28 Lutego 2010 przez xcom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) Po co Ty tyle razy kopiujesz to samo... hyhy a w KIA nic wiecej nie powiedzieli ? Edytowane 28 Lutego 2010 przez Friday71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EzE Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Witam kolegę Piszę bo mam tak samo . P11 98r 1.6 Pojechałem na wizytę do gazowników bo dawno nie regulowałem auta - Na LPG falował od 500 do 0 nawet do 1000. Na benzynie było bardzo dobrze - wręcz wzorowo!bez najmniejszych drgań i wahnięć obrotomierza. A Po dzisiejszej wizycie u panów gazowników zaczęły mi się dziać dziwne rzeczy :[ :/ takie jak opisujesz na BP i LPG . Gazownicy wszystko wyregulowali cacy lala na biegu jałowym (postoju) obroty na LPG ustawione elegancko równiutko dobrze. Wyjechałem od nich a tu klops auto mi "Kangurzyło" trzeba było je przegazowywać przeciągać żeby jechało nie wkecało sie na obroty ... skakało szarpało jak dodawałem gazu oraz był dziwny dźwięk spod maski i wcale nie jechało - wróciłem regulowali 3 razy i nic Muł na LPG na BP szarpanie (Kangurzyło) zaczął gasnąć silnik . Jestem z nimi umówiony na jutro na 9:00 zostawiam auto będą diagnozować oraz będą naprawiali .... za regulacje zapłaciłem 50 zł :/ SAME STRATY :[ JESTEM ZŁY :[ Głupia sprawa bo gazownicy mieszkają niedaleko mnie i to 1 ich taka porażka z moim autem do tej pory nie narzekałem na ich usługi. Co to może być ?? . Świece sprawdzone dobre. Przewody WN dobre wymienione rok temu . Kopułka zapłonu OK wymieniona rok temu . Czy to zapłon ?? Przepływka walnęła ?? Instalację mam zwykłą najprostszą regulowaną na analizatorze spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 EzE przydaloby sie sprawdzic przeplywke (przynajmniej wyczyscic) i czy dolot powietrza jest szczelny. Bo jak przeplywka zle odczytuje albo powietrze dostaje sie nieszczelnosciami poza przeplywka to bedzie wariowal. To najczesciej sie zdaza ale to gazownicy powinniby zauwazyc takze nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EzE Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Wszystko zrobione dzięki gazownikom - Pozdrawiam dziękuje i POLECAM - można się dogadać dojść do porozumienia. Do rzeczy - okazało się że jest to wina nieszczelności dolotu-filtru powietrza , oraz wina miksera który trzeba było wymienić i przerobić jego miejsce - wszystkie problemy zniknęły za tą usługę musiałem dopłacić 100 zł zdecydowanie było WARTO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcom Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 U mnie to była wysuszona przepustnica, po przeczyszczeniu i przesmarowaniu problem zniknął. Generalnie dowiedziałem się że to typowa przyczyna falowania obrotów dla P11.144. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.