Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] hamulce i wspomaganie


Gość marekmarek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marekmarek

witam

posiadam primere p10 z silnikiem 1,6 93r

mam małe problemy i moze ktos z was mi pomoze.

gdy odpalam rano silnik to pedal hamulca jest dosc miekki-taki jak zaraz po odpowietrzeniu hamulcow a wspomaganie chodzi lekko.

po przejechaniu kilku kilometrow pedal hamulca staje sie za kazdym razem coraz twardszy a kierownica ciezej chodzi.

odpowitrzylem jeszcze raz hamulce i naciagnalem pasek od wspomagania ale ten sam efekt.

gdy jade na nizszych obrotach to wszystko wraca do normy-no moze nie calkowitej ale jest o wiele lepiej ale zauwazylem tez gdy wlacze nawiew to wyczuwam ze pedal hamulca lekko twardnieje.

Panowie co moze byc tego wszystkiego efektem?

prosze o pomoc bo juz stracilem nadzieje i pomysly.

z gory dziekuje

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kondziu_L

Mam podobne objawy więc wyciągam temat na wierzch. Z tym że u mnie wsio działa jak silnik po nocy zupełnie zimny. Po rozgrzaniu wspomaganie słabnie a hamulce gumowe jakby zapowietrzone. Jakieś rady od klubowiczów??? Płyn we wspomaganiu i hamulcowy?? paski?? Czy szukać głębiej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekmarek

raczej normalnie hamuje.pedał hamulca robi sie twardy.

dzisiaj zauważylem że jak raz odpalilem to było normalnie,wyłaczyłem silnik i włączyłem i juz bylo gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zagadkowe te objawy macie :D

wspomaganie - wymiana plynu bo reaguje na temp a tak ogolnie to nie mam pojecia.

Bylo gorzej po wylaczeniu i wlaczeniu silnika ale czy wtedy przejechales jakis odcinek czy to bylo tylko zgaszenia i odpalanie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekmarek

normalnie jechalem.

dzisiaj uslyszalem tez ze przy hamowaniu slychac hamulce z tylu.reaguja w tym samym momencie a wiadomo ze tyl reaguje dopiero przy wiekszym hamowaniu.

nie wiem juz co to wszystko moze byc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tarcze na kazdym kole ?? Tył zawsze hamuje tylko w mniejszym stopniu

Co do twardniecia pedalu - podnies auto i obracaj kolem - sprawdz czy sie nie blokuja i od razu sprawdzisz sobie klocki czy sa jeszcze

Co do halasowania - to z reguły slychac tarcie i ono wskazuje na zurzycie sie klockow hamulcowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość marekmarek

wczoraj znalazlem przyczyne twardniejącego pedała hamulca...rozebrałem tylne koło i okazało się że zimering na tłoczku przepuszczał...wymieniałem ale jest jeszcze jedna rzecz...

wiecie może co może być przyczyną bo chciałem odpowietrzyć uklad hamulcowy i przy naciskaniu pedała hamulca pedał twardniał a płunu w tym tylnim odpowietrzniku nie było! ani kropli! do cilinderka płyyn dochodzi bo jak rozebrałem to się ulało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

wczoraj znalazlem przyczyne twardniejącego pedała hamulca...rozebrałem tylne koło i okazało się że zimering na tłoczku przepuszczał...wymieniałem ale jest jeszcze jedna rzecz...

wiecie może co może być przyczyną bo chciałem odpowietrzyć uklad hamulcowy i przy naciskaniu pedała hamulca pedał twardniał a płunu w tym tylnim odpowietrzniku nie było! ani kropli! do cilinderka płyyn dochodzi bo jak rozebrałem to się ulało...

pozostaje Ci odkręcenie odpowietrznika i przepchanie w nim dziurska... ;)

pozdrówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekmarek

witam

posiadam primere p10 z silnikiem 1,6 93r

mam małe problemy i moze ktos z was mi pomoze.

gdy odpalam rano silnik to pedal hamulca jest dosc miekki-taki jak zaraz po odpowietrzeniu hamulcow a wspomaganie chodzi lekko.

po przejechaniu kilku kilometrow pedal hamulca staje sie za kazdym razem coraz twardszy a kierownica ciezej chodzi.

odpowitrzylem jeszcze raz hamulce i naciagnalem pasek od wspomagania ale ten sam efekt.

gdy jade na nizszych obrotach to wszystko wraca do normy-no moze nie calkowitej ale jest o wiele lepiej ale zauwazylem tez gdy wlacze nawiew to wyczuwam ze pedal hamulca lekko twardnieje.

Panowie co moze byc tego wszystkiego efektem?

prosze o pomoc bo juz stracilem nadzieje i pomysly.

z gory dziekuje

pozdrawiam

 

 

 

witam Panowie

powracam do tematu poniewaz problem powrocil...

a mianowicie objawia sie tym iz gdy jest cieplo na dworzu to pedal "puchnie".

jest to odczuwalne zaraz po odpaleniu silnika...czuc jakby pedal byl napompowany...cieplo na dworze ,silnik sie szybciej nagrzewa i wraz z temperatura silnika pedal twardnieje...

o co tu chodzi?!

gdy silnik ostygnie wraca wszystko do normy...

 

pomozcie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...