Gość marekmarek Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 witam posiadam primere p10 z silnikiem 1,6 93r mam małe problemy i moze ktos z was mi pomoze. gdy odpalam rano silnik to pedal hamulca jest dosc miekki-taki jak zaraz po odpowietrzeniu hamulcow a wspomaganie chodzi lekko. po przejechaniu kilku kilometrow pedal hamulca staje sie za kazdym razem coraz twardszy a kierownica ciezej chodzi. odpowitrzylem jeszcze raz hamulce i naciagnalem pasek od wspomagania ale ten sam efekt. gdy jade na nizszych obrotach to wszystko wraca do normy-no moze nie calkowitej ale jest o wiele lepiej ale zauwazylem tez gdy wlacze nawiew to wyczuwam ze pedal hamulca lekko twardnieje. Panowie co moze byc tego wszystkiego efektem? prosze o pomoc bo juz stracilem nadzieje i pomysly. z gory dziekuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kondziu_L Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Mam podobne objawy więc wyciągam temat na wierzch. Z tym że u mnie wsio działa jak silnik po nocy zupełnie zimny. Po rozgrzaniu wspomaganie słabnie a hamulce gumowe jakby zapowietrzone. Jakieś rady od klubowiczów??? Płyn we wspomaganiu i hamulcowy?? paski?? Czy szukać głębiej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Nie napisaliscie, ze efekt hamowania slabnie czyli hamuje normalnie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarek Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 raczej normalnie hamuje.pedał hamulca robi sie twardy. dzisiaj zauważylem że jak raz odpalilem to było normalnie,wyłaczyłem silnik i włączyłem i juz bylo gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 zagadkowe te objawy macie wspomaganie - wymiana plynu bo reaguje na temp a tak ogolnie to nie mam pojecia. Bylo gorzej po wylaczeniu i wlaczeniu silnika ale czy wtedy przejechales jakis odcinek czy to bylo tylko zgaszenia i odpalanie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarek Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 normalnie jechalem. dzisiaj uslyszalem tez ze przy hamowaniu slychac hamulce z tylu.reaguja w tym samym momencie a wiadomo ze tyl reaguje dopiero przy wiekszym hamowaniu. nie wiem juz co to wszystko moze byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Masz tarcze na kazdym kole ?? Tył zawsze hamuje tylko w mniejszym stopniu Co do twardniecia pedalu - podnies auto i obracaj kolem - sprawdz czy sie nie blokuja i od razu sprawdzisz sobie klocki czy sa jeszcze Co do halasowania - to z reguły slychac tarcie i ono wskazuje na zurzycie sie klockow hamulcowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarek Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 wczoraj znalazlem przyczyne twardniejącego pedała hamulca...rozebrałem tylne koło i okazało się że zimering na tłoczku przepuszczał...wymieniałem ale jest jeszcze jedna rzecz... wiecie może co może być przyczyną bo chciałem odpowietrzyć uklad hamulcowy i przy naciskaniu pedała hamulca pedał twardniał a płunu w tym tylnim odpowietrzniku nie było! ani kropli! do cilinderka płyyn dochodzi bo jak rozebrałem to się ulało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość javers Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 wczoraj znalazlem przyczyne twardniejącego pedała hamulca...rozebrałem tylne koło i okazało się że zimering na tłoczku przepuszczał...wymieniałem ale jest jeszcze jedna rzecz... wiecie może co może być przyczyną bo chciałem odpowietrzyć uklad hamulcowy i przy naciskaniu pedała hamulca pedał twardniał a płunu w tym tylnim odpowietrzniku nie było! ani kropli! do cilinderka płyyn dochodzi bo jak rozebrałem to się ulało... pozostaje Ci odkręcenie odpowietrznika i przepchanie w nim dziurska... pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarek Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 witam posiadam primere p10 z silnikiem 1,6 93r mam małe problemy i moze ktos z was mi pomoze. gdy odpalam rano silnik to pedal hamulca jest dosc miekki-taki jak zaraz po odpowietrzeniu hamulcow a wspomaganie chodzi lekko. po przejechaniu kilku kilometrow pedal hamulca staje sie za kazdym razem coraz twardszy a kierownica ciezej chodzi. odpowitrzylem jeszcze raz hamulce i naciagnalem pasek od wspomagania ale ten sam efekt. gdy jade na nizszych obrotach to wszystko wraca do normy-no moze nie calkowitej ale jest o wiele lepiej ale zauwazylem tez gdy wlacze nawiew to wyczuwam ze pedal hamulca lekko twardnieje. Panowie co moze byc tego wszystkiego efektem? prosze o pomoc bo juz stracilem nadzieje i pomysly. z gory dziekuje pozdrawiam witam Panowie powracam do tematu poniewaz problem powrocil... a mianowicie objawia sie tym iz gdy jest cieplo na dworzu to pedal "puchnie". jest to odczuwalne zaraz po odpaleniu silnika...czuc jakby pedal byl napompowany...cieplo na dworze ,silnik sie szybciej nagrzewa i wraz z temperatura silnika pedal twardnieje... o co tu chodzi?! gdy silnik ostygnie wraca wszystko do normy... pomozcie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.