nightdream Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam wszystkich serdecznie. Jestem posiadaczem terrano II 2,7TDi z 2001 roku. Do fabrycznego radia dokupilem na allegro zmieniarke clarion dedykowaną do nissana. Moim błędem było nie sprawdzenie czy mam gdzieś wyprowadzony przewód do zmieniarki. Na radiu jest napis cd changer coś tam. Szukałem kabla pod fotelem pasaera, kierowcy i w bagażniku, ale nic na wierzchu nie widze. Czy jest możliwe, że kabel jest pod tapicerką? A może wcale nie został wyprowadzony z radia? Co wy na to? Czy jeśli go nie widać, możliwe jest, że wisi sobie luźno za radiem? Jak wtedy mam wymontowac radio? Czy ktoś może mi pomóc? tyle osob tu zagląda i nikt nie ma zmieniarki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam i ja No nie ma co się dziwić, że ludzie z ciekawości zaglądają, bo z tematu i opisu nie wynika, czy szukasz, czy udzielasz porady. A jak już zajrzą, to tez nie ma się co dziwić, że nie odpowiadają, bo - pewnie mają zmieniarki fabrycznie zamontowane, albo - jak montowali, to raczej nie sami, a zlecili to ASO (najszybciej), albo jakiemuś warsztatowi specjalizującemu się w car-audio, a na koniec - pewnie ktoś kto sam bawił się w skuteczne podpięcie jeszcze tu nie zajrzał (a może zajrzał, ale z jakiejś przyczyny - lenistwa, motywacji do poszukiwań - sie nie odezwał) Co się zaś tyczy Ciebie, to faktycznie popełniłeś "grzech lenistwa/zaniedbania/zaniechania", który należałby "odpokutować" znaczy się nadrobić. I tutaj, zanim rozkręcisz/rozbierzesz całe auto, przysiądź troche przed komputerem, i poszukaj w sieci serwis manual'a do swego auta, tam powinieneś znaleźć "gdzie co siedzi", i schemat połaczeń. Z tego co opisujesz, to Twoje auto fabrycznie w zmieniarkę nie było wyposażone, więc z układem kabli może być różnie, no ale niezależnie jak miałoby wyjść z kablami, to żeby cokolwiek samemu ruszać trzeba mieć w łapkach/dopaść "serwisówkę". I to by było na tyle z mojej pomocy jaką mogłem Ci zaoferować. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nightdream Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Bardzo serdecznie dziękuję. Przekopalem interenet i manuala znalazlem, ale nie do konca chodzi mi o sposób podłączenia, a raczej o to gdzie moge szukac jeszcze kabla, oprócz miejsc, które przejrzałem. Nie bardzo jednak znalazlem tez odpowiedz na pytania, jak wymontowac radio. Moze ktos mi podpowiedziec, albo podac jakiegos linka? Staram sie nie byc leniwy w poszukiwaniach, ale moze i tak to wygląda Pozdrawiam. Witam i ja No nie ma co się dziwić, że ludzie z ciekawości zaglądają, bo z tematu i opisu nie wynika, czy szukasz, czy udzielasz porady. A jak już zajrzą, to tez nie ma się co dziwić, że nie odpowiadają, bo - pewnie mają zmieniarki fabrycznie zamontowane, albo - jak montowali, to raczej nie sami, a zlecili to ASO (najszybciej), albo jakiemuś warsztatowi specjalizującemu się w car-audio, a na koniec - pewnie ktoś kto sam bawił się w skuteczne podpięcie jeszcze tu nie zajrzał (a może zajrzał, ale z jakiejś przyczyny - lenictwa, motywacji do poszukiwań - sie nie odezwał) Co się zaś tyczy Ciebie, to faktycznie popełniłeś "grzech lenistwa/zaniedbania/zaniechania", który należałby "odpokutować" znaczy się nadrobić. I tutaj, zanim zrzkręcisz/rozbierzesz całe auto, przysiądź troche przed komputerem, i poszukaj w sieci serwis manual'a do swego auta, tam powinieneś znaleźć "gdzie co siedzi", i schemat połaczeń. Z tego co opisujesz, to Twoje auto fabrycznie w zmieniarkę nie było wyposażone, więc z układem kabli może być różnie, no ale niezależnie jak miałoby wyjść z kablami, to żeby cokolwiek samemu ruszać trzeba mieć w łapkach/dopaść "serwisówkę". I to by było na tyle z mojej pomocy jaką mogłem Ci zaoferować. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Czekaj czekaj, skoro masz manuala, to oprócz schematów połaczeń, powinieneś mieć w nim obrazki z umiejscowieniem, co i gdzie siedzi/ma swoje miejsce, to i miejsce zmieniarki powinno być wskazane, oraz położenie kabli tak, że manual powinien Ci wystarczyć. Jeżeli jednak chcesz się jeszcze wspomóc to, może pomocnym będzie Nissan Fast (do znalezienia na torrentach, rapidzie, uplodadzie), lub stronka http://www.japancars.ru/cat/nissan/ - czy w programie, czy na stronce, po wklepaniu VIN, będziesz miał "dostępny" każdy element w swoim aucie, to po obrazkach będziesz mógł się zorientować, gdzie szukać mocowań, gdy chcesz coś rozkręcić. Co mogę podpowiedzieć z własnego doświadczenia to, że po chwili przyglądania się materiałom ze wspomnianych źródełek, następnie po spokojnym i uważnym obejrzeniu układu w aucie, można samemu dojść "co, jak, gdzie" - oczywiście jest nadzieja, że w między czasie odezwie się ktoś kto się już "bawił" w Twoim modelu w demontaż, i Cie konkretnie naprowadzi. I to już chyba wszystko , co mógłbym Ci podpowiedzieć. Powodzonka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nightdream Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Bardzo wielkie dzięki. W moim manualu jakby brakowało tych rysunków, o których piszesz. Ale dzięki za wskazówke na program. Pozdrawiam serdecznie. Czekaj czekaj, skoro masz manuala, to oprócz schematów połaczeń, powinieneś mieć w nim obrazki z umiejscowieniem, co i gdzie siedzi/ma swoje miejsce, to i miejsce zmieniarki powinno być wskazane, oraz położenie kabli tak, że manual powinien Ci wystarczyć. Jeżeli jednak chcesz się jeszcze wspomóc to, może pomocnym będzie Nissan Fast (do znalezienia na torrentach, rapidzie, uplodadzie), lub stronka http://www.japancars.ru/cat/nissan/ - czy w programie, czy na stronce, po wklepaniu VIN, będziesz miał "dostępny" każdy element w swoim aucie, to po obrazkach będziesz mógł się zorientować, gdzie szukać mocowań, gdy chcesz coś rozkręcić. Co mogę podpowiedzieć z własnego doświadczenia to, że po chwili przyglądania się materiałom ze wspomnianych źródełek, następnie po spokojnym i uważnym obejrzeniu układu w aucie, można samemu dojść "co, jak, gdzie" - oczywiście jest nadzieja, że w między czasie odezwie się ktoś kto się już "bawił" w Twoim modelu w demontaż, i Cie konkretnie naprowadzi. I to już chyba wszystko , co mógłbym Ci podpowiedzieć. Powodzonka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.