Gość marcinnn32 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam użytkowników którzy zainteresowali się moim problemem.Posiadam samochd Nissana Primere model P11.Moim problemem jest brak mocy w samochodzie,spadające obroty w sumie nie tyle co spadające ale skaczące rowniez przy zmianie biegow na wyzszy samochod zaczyna szarpac(kangurkowac) i tak jak wyzej napisalem brakuje mu mocy.Pojechalem do mechanikow na komputerze wykryli ze przyczyna jest niby silniczek krokowy.Zakupilem to urzadzenie i mechanicy mi to wyminili.Dzisiaj po odebraniu auta praktycznie nic sie nie zmnilo wystepuja te same problemy a oni mnie zapewniali ze to napewno bedzie to bo ten silniczek odpowiada za rozdzial mocy na przepustnicy.Aha i jeszcze nastenym problemem jest zacinajacy sie pedal gazu.Przy ruszaniu trzeba go bardzo mocno "puknac" noga zeby sie poluzowal i dopiero dziala.Mechanicy stwierdzili ze przyczyna jest zle naciagnieta linka zrobili mi to za 20zl a po miesiacu znowu to samo.Jestem mlodym kierowca i pierwszy raz zglaszam jakiekolwiek problemy na takim forum wiec prosze o wyrozumialosc.Jezeli ktos z was mial podobny problem lub wie co to moze byc prosze o porady z gory dziekuje pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Zglos jeszcze jaki silnik, jakie paliwo. Cos z przepustnica to masz napewno jak gaz sie blokuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinnn32 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Silnik 1.6 benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 nierowne obroty - silniczek krokowy szarpanie - przeplywomierz Wychodzi, ze najlepiej jakbys komletna przepustnice wymienil - Ogolnie to powinien ktos to na zywo zobaczyc bo jeszcze piszesz, ze auto nie ma mocy i do konca przez neta Ci nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinnn32 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jeszcze teraz jak rano chcialem go odpalic zauwazylem ze zaswiecila mi sie kontrolka od silnika......wkurzylem sie i zawiozlem go o 9.00 znowu do tego mechanika i te gnoje mi powiedzialy ze trzeba jeszcze wymienic czujnik walu korbowego i potencjometr przeplywu powietrza.Pojechalem spowrotem do domu aby poinformowac i poradzic sie was czy to napewno bedzie tylko to do wymiany?Nie chce znowu placic kupe kasy na czesci ktore okazuja sie ze jednak to nie jest to.Jakby ktos byl jeszcze dobrze zorientowany i mogl mi mniej wiecej powiedziec ile moga kosztowac te czesci ktore powiedziano mi ze sa do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IREK999 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 sprawdzi przepływomierz wykręci go i wymyj te pręciki tylko ostrożnie wd-40 lub podobnym środkiem powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Przeplywmoierz jak Irek pisal mozesz sam wyczyscic - czsami pomaga i to jest ten potencjometr jak nazwales Ogolnie duze prawdopodobienstwo, ze toto A kontrolka to moze byc ten czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.