Gość kwiatekbydg Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam. ostatnio zauważyłem ze mam krzywe lewe tylne kolo. Koło jest ułożone w kształcie " / " wiem ze mam do wymiany amortyzatory bo praktycznie już padły i tylko stękają jak jadę ;zwłaszcza ten gdzie mam skrzywione koło. Czy może być to wina amortyzatorów ? tzn. uległ jakiemuś skrzywieniu? Czy problem szukać gdzie indziej? Druga sprawa to hamulce. Dopiero od połowy przyciśnięcia pedała hamulca hamulce zaczynają trochę hamować i hamulec stawia jakiś opór nodze . Facet od którego kupowałem auto radził żebym wymienił amortyzatory i odpowietrzył hamulce. Czy wina leży tylko w odpowietrzeniu hamulców? Dodam że dosyć dużo mi zżera płynu hamulcowego jeżdżąc dziennie ok. 20 km od września wlałem ok. 400ml płynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 A czy masz widoczne wycieki płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwiatekbydg Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 A czy masz widoczne wycieki płynu? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 szczerze ja tez po zimie w mojej p10 zauwazyłem krzywe koło i tez od strony kierowcy hmmmm,i tez mam wyj.....e amorki na maksa po zimie,mysle ze to wina chyba amorków jak wymienie to bedzie ok ,choc niewiem moze cos innego jest uszkodzone????miał ktos taki problem?wole sie upewnic jak wyzej kolega ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 To NIE wina amorków. Za postawę w spoczynku odpowiadają sprężyny. amorki odpowiadają za tłumienie drgań, czyli eliminują bujanie w obie strony. Może geometria ci się przestawiła czy coś. Tylko jedno koło tak wygląda? Ogólnie rzecz biorąc to tylne koła są zwykle odchylone w //buda\\ sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 było wszystko oki w grudniu sypły mi amory,zaczeły strasznie napier...c w szczególnosci ten od strony kierowcy,teraz jest strasznie sztywny jakby sie zatar przypuszczam,i własnie to koło jest widocznie berdziej krzywe niz prawe. Podnosiłem samochód i nie ma zadnych widocznych luzów,szarpiac łyzka itp,hm amorki bede wymiemiwł za niecały miech i ciekaw jestem co tam sie zchrzaniło ze tak krzywo stoi te koło:-/ A tak apropo czy w p10 ustawia sie geometrie z tyłu?chyba niema takiej mozliwosci,choc niewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grundi Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Kolego Kopiliśmy od Kwiatka tego nieszczęsnego nissana jeżeli chodzi o tył czyli o układ /buda| pomogła wymiana amorów i sprężyn, teraz auto stoi ładnie wysoko i koła sa proste Natomiast jeżeli chodzi o uciekający płyn hamulcowy.... Kolego kwiatek miałeś pęknięty przewód hamulcowy przy tylnym lewym kole :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.