Gość llazicki Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam . Mam pytanie. Ostatnio moja primerka zaczęła się dziwnie zachowywać.... mianowicie jak zaczynam przyśpieszać (robi to równo ) w pewnym momencie czuje jakby dostał ileś koni mniej , wskazówka obrotomierza dalej idzie w góre więc obroty niespadają co najwyżej wolniej wchodzi ale minimalnie. Jechałem teraz autostradą i powiem szczerze mniałem problem wyciągnąć 175 z górki, gdzie niedawno zanim to się zaczeło dziać na autobanie w niemczech prawie 200! W czym może tkwić problem ? Dziękuje za wszystkie pomysły. Może ktoś już tak mniał. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki22pl Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam. Mam ten sam problem. 1-2-3 bieg ciagnie ok, rowniez wyczuwam ten dziwny spadek/wzrost mocy przy 3500tś/obr. 4 bieg i mam problemy na prostej z osiagniecem 150km/h. Kiedys mialem podobny problem. Okazało sie ze tylnie kolo bylo ciagle hamowane. Wina klockow i zaciskow. Prosze sprawdzic czy felgi nie sa gorace po przejechaniu jakiegos kilometra nie uzywajac za bardzo hamulca. Rozmawialem z fachowcem od japoncow. Wina moze lezec tez w ukladzie dolotowym. Przeplywomierz mogl sie popsuc lub zanieczyscic na siatce. Moze filtr powietrza, albo zatkany dolot. Jesli rozwiazesz problem szybciej ode mnie prosze o odpowiedz/wskazowki W 90% udalo mi sie rozwiazac problem. Tym razem to nie hamulce... Wymiana przepływki i filtra powietrza[na orginalny a ma to duze znaczenie] przynioslo rezultat. Proponuje narazie wyczyscic przeplywomierz i filtr pow. Mozna tez zmodyfikowac uklad dolotowy w bardzo prosty sposob... usuwajac kolanko wychodzace z obudowy filtra pow. Primerka bedzie miala lekko rasowy pomruk, ale efekt jest niezly. Doda to pare koni i zwiekszy elastycznosc. Na zdjeciu obrysowalem ten element. Bardzo latwo sie go demontuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaldekSP16 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 W moim przypadku był to zatkany ostatni tłumik , miałem dokładnie takie same objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki22pl Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Chyba mam ten sam problem...a jednak... Silnik pracuje rowno i cicho, po chwili powolutku podnosza mu sie obroty o mala wartosc, trzymaja sie przez ok 15 sek i nagle spadaja o ta sama wartosc zas z tlumika wydobywa sie dzwiek pukniecia. Wszystko powtarza sie cyklicznie przez ten sam okres czasu. Podczas jazdy obserwuje te same objawy. Mała dziura w przyspieszeniu na jedna sekunde. Czy to moze byc zatkany ostatni tłumik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaldekSP16 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Chyba mam ten sam problem...a jednak... Silnik pracuje rowno i cicho, po chwili powolutku podnosza mu sie obroty o mala wartosc, trzymaja sie przez ok 15 sek i nagle spadaja o ta sama wartosc zas z tlumika wydobywa sie dzwiek pukniecia. Wszystko powtarza sie cyklicznie przez ten sam okres czasu. Podczas jazdy obserwuje te same objawy. Mała dziura w przyspieszeniu na jedna sekunde. Czy to moze byc zatkany ostatni tłumik? U mnie było troszkę inaczej http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/56428-p10w10-duy-spadek-mocy-w-16-16v/page__p__661635__fromsearch__1entry661635 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość llazicki Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 byłem w ASO Nissana MadMobil w Rybniku i panowie podłaczyli do kompa i co....... nic zero błędów...... stwierdzili że jakieś uszkodzenioe mechaniczne... tylko czego... .stwierdzili że mogą poszukać ale wtedy 150zł za roboczo godzine - podziękowałem oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaldekSP16 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Llazicki jeśli jesteś z Rybnika to polecam fachowca z Jejkowic to on znalazł przyczynę braku mocy w mojej P10. Jutro napisze jakiś adres do niego. Pozdrawiam. http://maps.google.pl/maps?hl=pl&source=hp&q=44-290%20Jejkowice%2C%20ul.%20G%C5%82%C3%B3wna%20118&lr=&oq=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl Może on coś pomorze. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość llazicki Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Llazicki jeśli jesteś z Rybnika to polecam fachowca z Jejkowic to on znalazł przyczynę braku mocy w mojej P10. Jutro napisze jakiś adres do niego. Pozdrawiam. http://maps.google.pl/maps?hl=pl&source=hp&q=44-290%20Jejkowice%2C%20ul.%20G%C5%82%C3%B3wna%20118&lr=&oq=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl Może on coś pomorze. Pozdrawiam no ja jestem z Rybnika i mieszkam w Kamieniu ( a rejestracja sie nie sugerujcie ) Dzieki zobaczymy może on coś wymyśli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemas Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam. Mialem podobny problem,tyle za auto mam w gazie ,gdzies kiedys wyczytalem ze nalezy wyregulowac luz hydrauliczny,u mnie zdecydowanie pomogola taka regulacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.