Gość monik Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 chyba jednak przechwaliłam swoje aut:( a wracając do sedna. mam n16 z 2001r. od kilku dni "pojawiło" się buczenie wspomagania. podczas jazdy na wprost jest ono ledwo słyszalne, jednak podczas skrętu już wyraźnie słychać ten odgłos. dodatkowo czasami słychać dźwięk jakby coś ocierało, jest to słyszalne przy wyższych obrotach połaczonych z mocniejszym skrętem (np. ruszenie pod górkę gdzie szybko muszę skręcić koła żeby wyjechać z uliczki). w poniedziałek chcę ją odstawić do mechanika, ale nie chciałabym żeby wbił mnie na minę i kazał naprawiać coś co jest w porządku. mąż mówił, że sprawdził poziom płynu i jest ok. macie jakieś pomysły? pompa pada? maglownica czy jakaś inna cholera pozdrawiam monika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 pompa, trzeba osłuchać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewy5475 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 sprawdż płyn wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woocash Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 sprawdż płyn wspomagania Przecież napisała że sprawdzone. Przeczytaj uważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 sprawdż płyn wspomagania jak pisalam, mąż to sprawdził. dla pewności zajrzę jeszcze jutro za dnia. auto ma przebieg ok 97tys. nie jest zajeżdżone. wcześniej używał teść, który ma świra na tym punkcie, teraz ja przejęłam pałeczkę, a jestem jeszcze bardziej przewrażliwiona. nie wiem czy sposób jazdy ma znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skawin Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 hmm mówisz o buczeniu - ciężko stwierdzić co to może być, może weź aparat i nagraj ten dzwięk jeśli się da i zamieść linka. Może to któryś z pasków wymaga naciągnięcia albo wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 hmm mówisz o buczeniu - ciężko stwierdzić co to może być, może weź aparat i nagraj ten dzwięk jeśli się da i zamieść linka. Może to któryś z pasków wymaga naciągnięcia albo wymiany paski wymieniałam w grudniu bo jeden zaczął świergolić. po wymianie było ok. to buczenie słychać najbardziej przy skręcie kół. jutro i tak wsrtawoam ją do mechanika bo boje się, że coś się może dalej posypać poza tym jak ma jeździć to musi być dobrze no i czeka mnie dłuższa trasa za dwa tygonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woocash Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Może paski były za mocno naciągnięte i zniszczyły piastę pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Może paski były za mocno naciągnięte i zniszczyły piastę pompy? auto po naprawie. pękła jakaś uszczelka i po jej wymianie jest wszystko ok. niestety poprosiłam mehcanika żeby rzucił okiem na hamulce (tył) i po tym rzuceniu mam rozwalony ręczny. w związku z tym odradzam warsztat auto-caros w gdańsku na partyzantów 74. ręczny niby działa, ale dużo wyżej łapie i po zaciągnięciu i puszczeniu nożnego słychać głośny zgrzyt. w poniedziałek zawoże almerę do swojego mechanika. teraz żałuję, że do niego nie trafiła na początku, myślałam, że coś się dzieje ze wspomaganiem, a to taki drobiazg i przez to rozwalony hamulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.