Gość sebter Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam, przez godzine przewalałem forum ale nie spotkałem sie z konkretną odpowiedzią ... Nie długo musze zmienić olej w skrzyni w poczciwym starym słonku, zastanawiam sie nad jakimś dobrym olejem bo standartowo wsteczny zgrzyta jesli wkłada sie szybko i jak by coś z synchronizatorem drógiego biegu ... Swego czasu czytałem jeszcze w Mitsubishi Eclipse o oleju Valvoline do skrzyń biegów, koledzy pisali że jest świetny ... Może tutaj kotś na nim jeździ ? Zastanawiam sie też jaki dokładnie mam zalać ? 75W90 sytnetyk ? Jakies sugestie ? Jeszcze takie pytanie ile wchodzi tam tego oleju do tej skrzynki ? 3l wystarczy ? pozdrawiam Edit: I jeszcze takie ptanie, przy odczepianiu skrzyni od silnika trzeba spuszczac olej ? czy zostanie w skrzyni ? W moim eclipsie jak zdjemowałem skrzynie to olej został w środku i wszystko było ok, tutaj tak samo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BTB Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Valvoline 75w90 ja lalem i polecam , nie wiem jak ze skrzynia ale przy zmianie sprzegla ulewa sie olej , jak dobrze pamietam to 3 litry wystarczyly mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebter Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Także chyba sie zdecyduje na ten olej ... Słyszałem opinie że nawet jesli skrzynka zaczynała już sie buntować to po zalaniu tego oleju jest znaczna poprawa ;D Pozatym nie wymieniany był jeszcze olej po poprzednim własicielu a nie wiadomo co zalane, obawiam sie wogle że jest teraz minerał bo na sporym mrozie czuć że jest gęsto ;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość conan_librarian Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Jedno jest pewne - nie ma co oszczędzać - to wydatek praktycznie jednorazowy. Ja zalałem mineralny mobil1 i zimą jest padaka - dopiero po rozgrzaniu daje się łatwo zmieniać biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebter Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Jedno jest pewne - nie ma co oszczędzać - to wydatek praktycznie jednorazowy. Ja zalałem mineralny mobil1 i zimą jest padaka - dopiero po rozgrzaniu daje się łatwo zmieniać biegi. To lepiej jak najszybciej zmień bo japońskie skrzynie nie cierpią mineralnego oleju ;| Tylko tak mnie jeszcze jedno zastanawia czy nic sie nie stanie jak długo był użytkowany na oleju mineralnym w skrzyni a teraz zaleje syntetyk ;> ale chyba nic złego nie powinno sie stac ;> Edit: Nurtuje mnie jeszcze jedna sprawa, mam jeszcze nowy olej Mobil 1 75w90 Full Syntetyk, czyli musial bym dokupić góra jedną butelke Mobila i miałbym olej do skrzyni. Mobil byłby sprawą tansza ale wydaje mi sie że Valvoline bedzie lepiej sie sprawował ... Sam nie wiem któą opcje wybrac ;| Edit2: Las odpowiedzi widze ... Zamówiłem Valvoline 75W90 i jutro zalewam, napisze o efektach dobrych lub ubocznych ale oby tych drógich nie było po tym cholernym minerale ... Edit2: Napisze dla potomnych co będa też szukać jakichś informacjii na temat oleju w skrzyni, po wymianie na Full syntetyk z minerału skrzynka chodzi o wiele lepiej, czasami jest problem jeszcze z tym drógim biegiem ale już nie tak jak wczesniej ! Pozdrawiam Edit3: Zastanawiam się nad zmianą oleju w silniku z Shell Super Diesel 15W40 (minerał)- lany przez wcześniejszego własciciela i ja raz wymieniałem, ale myśle czy nie wlac Valvoline Turbo Diesel 15W40 równierz minerał. Skoro to minerał i to minerał to teoretycznie nie powinno nic sie stać z silnikem ;> Zalał bym pół syntetyk ale długo śmigane na minerale to zbyt ryzykowne by było. Co o tym sądzicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.