Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

program QX


masculin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich użytkowników QQ. Jak u Wasz programem QX. Ja przez dwa lata otrzymywałem kupony rabatowe w miesiącu styczniu. W tym roku (koniec lutego) nie dostałem nic..... Napisałem e-mail do centrali i o dziwo zapytali o nr VIN i adres.... Po co jak mają? Mieli wysyłać co rok bez problemów a tu Pani zarejesttrowła sprawę pod nr .... i w razie braku odpowiedzi wysyłać e-mail do chyba Budapesztu..... Jak u Was z tym programem napiszcie. To moj ostatni Nissan.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pewnie miałeś szczęście że zostałeś zaproszony do jakiegoś programu lojalnościowego. Przy kupnie samochodu nie bylo żadnej informacji o takim programie. Chyba że właśnie od tego roku odpuścili go sobie - niestety.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pewnie miałeś szczęście że zostałeś zaproszony do jakiegoś programu lojalnościowego. Przy kupnie samochodu nie bylo żadnej informacji o takim programie. Chyba że właśnie od tego roku odpuścili go sobie - niestety.

Pozdrawiam

 

Dopytywałem o program lojalnościowy Qx Program u dilera i otrzymałem odpowiedź, że formalności są załatwiane przy odbiorze auta...oczywiscie chciałem przyśpieszyc rejestrację i napisałem do Nissan Poland, że na stronie nissan.pl jest nie działający link do tego programu ale uzyskałem tylko informację, że przekazano moją sugestię do właściwego działu...kiedyś uczestniczyłem w programie nissan non stop (krótko, bo przestałem korzystać z serwisu),ale po wielu latach stwierdzam, że chyba jednak warto, a każda zniżka przy serwisowaniu jest godna uwagi.. :)

http://www.nissan.pl...qx_program.html

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich użytkowników QQ. Jak u Wasz programem QX. Ja przez dwa lata otrzymywałem kupony rabatowe w miesiącu styczniu. W tym roku (koniec lutego) nie dostałem nic..... Napisałem e-mail do centrali i o dziwo zapytali o nr VIN i adres.... Po co jak mają? Mieli wysyłać co rok bez problemów a tu Pani zarejesttrowła sprawę pod nr .... i w razie braku odpowiedzi wysyłać e-mail do chyba Budapesztu..... Jak u Was z tym programem napiszcie. To moj ostatni Nissan.....

Przy kupnie zarejestrowałem się w programie i...nic.Po dwóch latach na przeglądzie gwarancyjnym serwis sam wysłał moje namiary i do tej pory nic...stwierdzam jakas lipa,szkoda zachodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kupnie zarejestrowałem się w programie i...nic.Po dwóch latach na przeglądzie gwarancyjnym serwis sam wysłał moje namiary i do tej pory nic...stwierdzam jakas lipa,szkoda zachodu.

 

Sądzisz, ze byłaby aż taka ściema z tym programem....hmhm..mam nadzieję, że jednak nie...no cóż trochę pomęczę dilera i Warszawkę..a jeśli trzeba i Budapeszt.. :)...zobaczymy co z tego wyniknie... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzisz, ze byłaby aż taka ściema z tym programem....hmhm..mam nadzieję, że jednak nie...no cóż trochę pomęczę dilera i Warszawkę..a jeśli trzeba i Budapeszt.. :)...zobaczymy co z tego wyniknie... ;)

ja korzystam z tego programu i standardowo mam zniżkę wpisaną u nich w kompie.nic nie dostaję pocztą .pierwsza zniżka należy się po roku od przystąpienia i jest to tylko 5% ja mam w tej chwili 20%.na ostatniej fakturze(luty 2010) wyraźnie jest zaznaczony rabat.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jankbkak

witam wszystkich dziś byłem ze swoją Navarą w serwisie i był tam klient tak samo niezadowolony jak ja i podsłuchałem rozmowę ,serwisant zapytał go czy miał już sprawdzony układ kierowniczy i przednie zawieszenie gościu zrobił dziwną minę i powiedział że nie ,że ma dopiero przejechane 5tyś a serwisant odpowiedział że jest taka (chyba cicha )akcja wymiany zabezpieczenia i nakrętki w układzie kierowniczym i jakiś śrub w zawieszeniu .Nawet mnie to zdziwiło że jest tak głośno o TOYOCIE a o NISSANIE cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 lutego 2010 byłem na rocznym przeglądzie w Yama Osielsko i dostałem formularz do wypełnienia Program QX. Tak więc przy okazji go wyślę im.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uto kupowałem pod koniec listopada 2009 i dealer podsunął mi do podpisania formularz przystapienia do programu QX , poczta mam otrzymac karte ,minęły 3 miesiące i ani widu ani słychu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uto kupowałem pod koniec listopada 2009 i dealer podsunął mi do podpisania formularz przystapienia do programu QX , poczta mam otrzymac karte ,minęły 3 miesiące i ani widu ani słychu ...

ja też nie mam żadnej karty,(wcześniej miałem kartę nissan non-stop ,ale to inna bajka)poprostu wpisali mi w kompie staż i przyznali zniżkę i tyle.ale widzę że co serwis ...to obyczaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do programu przystąpiłem przy odbiorze auta, 29 listopada 2007 roku. Do dzisiaj nie otrzymałem karty. Sprawę zgłaszałem kilka razy, za każdym mówiono mi, że na razie zniżki dostanę (tylko żebym się upomniał) a karta przyjdzie wkrótce. 28 miesięcy i nic...

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AUTO - OK

zasady obsługi klienta - pała!!!!

Nic inaczej...

tak sie jakos zlozylo (przypadek?) ze wczoraj zadzwonil do mnie pan odpowidzialny za marketing w salonie Nissana i chcial przeprowadzic ankiete na temat auta, obslugi klienta etc. No i sie wylalo...:) Na koniec naszej rozmowy wyczulem ze klient jest lekko "osrany" po tym co mysle i dodal jedynie ze jakos sie ze mna skontaktuje....will see.

 

pzdr,

Lukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablohudini

Nic inaczej...

tak sie jakos zlozylo (przypadek?) ze wczoraj zadzwonil do mnie pan odpowidzialny za marketing w salonie Nissana i chcial przeprowadzic ankiete na temat auta, obslugi klienta etc. No i sie wylalo...:) Na koniec naszej rozmowy wyczulem ze klient jest lekko "osrany" po tym co mysle i dodal jedynie ze jakos sie ze mna skontaktuje....will see.

 

pzdr,

Lukasz

 

Hmn... Nie liczyłbym - raczej kolesia zaskoczyło to, że masz odwagę mieć inne zdanie jak tzw. większość, która niczym owieczki wiedzione na rzeź słuchają grzecznie handlowców (sic!) i serwisantów (sic!). Obstawiam, że przygotowując raport pozycja dotycząca rozmowy z Tobą zapozna się z opcja "delete" i w jej miejsce pojawi się opis zadowolonego, "średniego" klienta... Nie zmienia to oczywiście faktu, że należy mówić jak jest się obsługiwanym, pomimo tego, że Excel i tak uśredni wynik potwierdzając trend wzrostowy :)

 

Żeby nie było, że wymyślam i opieram się na niczym - w salonie w Poznaniu jest taki handlowiec (nazwę go roboczo "kuleczka" - Ci co tam bywają wiedzą i domyślą się o kogo chodzi). Koleś jak z rękawa sypie odpowiedziami na każdy temat - co ciekawe, zawsze udowadniając, że Klient to kretyn a on w swojej łaskawości oświeci (gratis!) i udzieli wskazówki wyjaśniającej każdą wątpliwość. Dla wytrwałych polecam zabawę we 'wzajemnie wykluczające się pytania" - kuleczka bez mrugnięcia okiem zaprzeczy sam sobie i 'zrobi sobie dobrze' kosztem klienta...

 

Czy winien jest Nissan? NIE! Błędnym podejściem jest oczekiwanie, że koncern będzie testował każdego pracownika zatrudnionego u dealera. To my jako klienci mamy zadanie dziękować takim "kuleczkom" - koleś straci sprzedaż, straci pracę i może odnajdzie się na bazarku sprzedając sznurowadła - oczywiście zawsze idealnej długości. Puki większość będzie "zadowolona, bo szkoda nerwów" - do lepszych serwisów będziemy jeździć do... byłego DDR :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MESJASZ

Witam serdecznie wszystkich użytkowników QQ. Jak u Wasz programem QX. Ja przez dwa lata otrzymywałem kupony rabatowe w miesiącu styczniu. W tym roku (koniec lutego) nie dostałem nic..... Napisałem e-mail do centrali i o dziwo zapytali o nr VIN i adres.... Po co jak mają? Mieli wysyłać co rok bez problemów a tu Pani zarejesttrowła sprawę pod nr .... i w razie braku odpowiedzi wysyłać e-mail do chyba Budapesztu..... Jak u Was z tym programem napiszcie. To moj ostatni Nissan.....

 

 

rabaty sa spoko ale tylko na przeglad nie obejmuje innych napraw przy 3 roku 10% na wszytsko przy 1, 2 roku tylko 5% na usługe przegladowa

gadałem z aso i powiedzieli mi ze ten programo obsługuje jakaś firma z budapesztu nie centrala nissana i dlatego sa problemy

doradca powiedział mi ze wystarczy wypełnić wniosek i przy przegladzie w aso powiedzieć ze wypełniłeś wniosek a nie dostałeś zadnych kuponów i rabat zostanie naliczony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Chciałem przystąpić do programu QX. W salonie powiedzieli że taki program kiedyś był, ale to trzeba z centralą rozmawiać.

 

Napisałem maila do centrali, dziś dostałem odpowiedź że programu QX już nie ma, ale zamiast tego przygotowują coś podobnego - aczkolwiek bez żadnych szczegółów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem przystąpić do programu QX. W salonie powiedzieli że taki program kiedyś był, ale to trzeba z centralą rozmawiać.

 

Napisałem maila do centrali, dziś dostałem odpowiedź że programu QX już nie ma, ale zamiast tego przygotowują coś podobnego - aczkolwiek bez żadnych szczegółów.

 

 

To jak bez szczegółów to nie podali kiedy wejdzie w życie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak bez szczegółów to nie podali kiedy wejdzie w życie ???

nie, nic. ino

W odpowiedzi na korespondencję elektroniczną z dnia 16 października 2010 r. dotyczą programu QX uprzejmie informuję, iż niestety przystąpienie do programu nie jest już możliwe. Planowane jest wprowadzenie programu lojalnościowego podobnego do programu QX, na chwilę obecną jednak nie posiadamy bliższych informacji odnośnie w/w kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...