Gość CrioX Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam Wszystkich !! Klamerke kupiłem przełom Listopada i Grudnia 2009 roku. Pomimo jako takiego stanu wizualnego wymagała lekkiej reanimacji Tytuł: ALMERA Seria modeli: N15 Data wydania: 02.1998 BODY: 5 DOOR HATCH BACK SILNIK: GA14DE typ silnika POWIERZCHNIA: 2WD/CENTER EUR STOPIEŃ: GX TRANS: Manualna skrzynia biegów Zmienione przez ostatnie 3 m-ce: - Skrzynia - Przednia szyba - Amortyzatory Gazowe Kayaba ( przód i tył ) - Tylne kielichy mocowania amortyzatorów - Sworznie wahaczy - Stabilizator prawy - Paski - Fotel kierowcy - Felgi RL 14" + gumy - Tarcze i klocki ( przód ) oraz bębny i szczęki ( tył ) - Nowy Aku Duperele: - Oleje i filtry - Silnik wycieraczki tył + przełącznik wycieraczek - Wymiana żarówek deski i konsoli nawiewu - Wymiana uszczelki prowadzącej szyby drzwi lewych przednich - Wymiana lusterek zewnętrznych ( poprzednio szkła proste, obecnie wypukłe ) - Dokręcenie mocowania przewodu paliwowego ( odcinek wlewowy do baku ) - Osłona silnika element prawy W planach: - Walka z "rudą" ( coś tam sie pojawiło podczas zimy, szczególnie na dolnej krawędzi drzwi ) a jak wiadomo od ognisk się zaczyna. - Rozrząd - Łożyska alternatora - Sworzeń wycieraczki - Mieszek i dźwignia zmiany biegów - Szyba tylna - Szyba boczna kierowcy - Elektryka szyb przednich ( Obecnie ręczne sterowanie ;P ) - Białe migacze - Halogeny przednie - Naprawa zaczepów zderzaka tył - Wygłuszenie drzwi + okablowanie audio - Podklejenie uszczelek drzwi - Wymiana anteny dachowej - Za rok może SWAP , jeżeli nie pójdzie na handel Więcej grzechów nie pamiętam. To były pracowite 3 miesiące. Choć wizualnie za wiele sie nie zmieniło Pozdrawiam wszystkich użytkowników ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 opis dałeś wyczerpujący-nawet ładne to autko--ale zdjęcia tak zrobiłeś że nyska wygląda jak resorak a nie prawdziwe auto-choć ładny resorak---ps. a jaki SWAP by cię interesował może sr16ve??fajnie to by latało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrioX Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 zdjęcia tak zrobiłeś że nyska wygląda jak resorak a nie prawdziwe auto Tak wiem, ale sie poprawie może sr16ve??fajnie to by latało Taki tez miałem na względzie Pozdrawiam ! Ostatnie zmiany Migacze... w końcu + żarówki No i wymiana podłokietnika ze starego porysowanego z wnęką, na o wiele praktyczniejszy ze schowkiem Sworzeń wycieraczki wymieniony 2 dni temu..., tak samo jak filtr kabinowy gdyz w zakupionym egz. był ten który wyjechał z samochodem razem z fabryki 12 lat temu :shock: Niby nic, a jednak coś do przodu... Powoli się robi się :-) Pozostało: - Walka z "rudą" ( coś tam sie pojawiło podczas zimy, szczególnie na dolnej krawędzi drzwi ) a jak wiadomo od ognisk się zaczyna. - Rozrząd - Łożyska alternatora - Mieszek i dźwignia zmiany biegów - Szyba tylna - Szyba boczna kierowcy - Elektryka szyb przednich ( Obecnie ręczne sterowanie ;P ) - Halogeny przednie - Naprawa zaczepów zderzaka tył - Wygłuszenie drzwi + okablowanie audio - Podklejenie uszczelek drzwi - Wymiana anteny dachowej - Za rok może SWAP Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Działaj, może coś z niej będzie. Pozdro:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.