Gość Bartosz G Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam wszystkich / proszę o niebicie jestem nowy. Mam almerkę tino 2.2 di 2001r. Znalazłem to forum szukając silniczka wycieraczek / ale przypadkiem czytam ,że chłopaki mają problem z zamulonym z startu do 2 tyś obr . Ja w swoim przerabiałem mnóstwo możliwości , i przy okazji będąc u kumpla w warsztacie / podpiołem kts , okazuje się zę mimo mnowej przepływki miałem , przy (full open jakieś 500 mg powietrza / a powinno przy boschu EDC15 -sterownik być pod 800 mg. Ja zastosowałem zwężkę na wejściu do przepływomierza (nowego ) fi 50mm z kapsla PO FARBIE W SPREYU , AUTKO STARTUJE JAK RAKIETA . A SPALANIE ZESZŁO Z SREDNIEJ 8L/ NA 6.2L. wIDZIAŁEM ,ŻE JEDEN Z KOLEGÓW JEST Z PABIANIC , SŁUŻE POMOCĄ JAK COŚ Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas28 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam wszystkich / proszę o niebicie jestem nowy. Mam almerkę tino 2.2 di 2001r. Znalazłem to forum szukając silniczka wycieraczek / ale przypadkiem czytam ,że chłopaki mają problem z zamulonym z startu do 2 tyś obr . Ja w swoim przerabiałem mnóstwo możliwości , i przy okazji będąc u kumpla w warsztacie / podpiołem kts , okazuje się zę mimo mnowej przepływki miałem , przy (full open jakieś 500 mg powietrza / a powinno przy boschu EDC15 -sterownik być pod 800 mg. Ja zastosowałem zwężkę na wejściu do przepływomierza (nowego ) fi 50mm z kapsla PO FARBIE W SPREYU , AUTKO STARTUJE JAK RAKIETA . A SPALANIE ZESZŁO Z SREDNIEJ 8L/ NA 6.2L. wIDZIAŁEM ,ŻE JEDEN Z KOLEGÓW JEST Z PABIANIC , SŁUŻE POMOCĄ JAK COŚ Pozdrawiam. Witam. Jeśli dobrze rozumiem komputer czytał z przepływomierz za mało powietrza i tym samym zmniejszał dawke paliwa przy niskich obrotach, to było powodem mulenia. Jeśli tak to zastosowanie zwężki jeszcze bardziej ograniczy przepływ a co za tym idzie osiągi. Moze się nie znam, ale tak mi się wydaje. Jeśli mozesz napisz coś więcej jak to zrobić może sprubuje. Chyba że problem tkwi w tym sterowniku i tam szukać przyczyny. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Dodam jeszcze ze dzisiaj wróciłem z nad morza i autko sprawuje się idealnie poza tym muleniem, trzeba pamiętać o redukcji przed kazdym wyprzedzaniem bo inaczej lipa. Na autostradzie super do 180 przyśpiesza w miare płynnie, a jak przytrzymalem gaz do dech około 1 min to nawet doszło do 190.Pierwszy raz miałem okazje przetestować autko na tak długiej trasie 485km Pabianice-Kołobrzeg i nawet nie byłem zmęczony super pakowny i wygodny w daleką podróż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlee11 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam. Jeśli dobrze rozumiem komputer czytał z przepływomierz za mało powietrza i tym samym zmniejszał dawke paliwa przy niskich obrotach, to było powodem mulenia. Jeśli tak to zastosowanie zwężki jeszcze bardziej ograniczy przepływ a co za tym idzie osiągi. Moze się nie znam, ale tak mi się wydaje. Jeśli mozesz napisz coś więcej jak to zrobić może sprubuje. Chyba że problem tkwi w tym sterowniku i tam szukać przyczyny. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Dodam jeszcze ze dzisiaj wróciłem z nad morza i autko sprawuje się idealnie poza tym muleniem, trzeba pamiętać o redukcji przed kazdym wyprzedzaniem bo inaczej lipa. Na autostradzie super do 180 przyśpiesza w miare płynnie, a jak przytrzymalem gaz do dech około 1 min to nawet doszło do 190.Pierwszy raz miałem okazje przetestować autko na tak długiej trasie 485km Pabianice-Kołobrzeg i nawet nie byłem zmęczony super pakowny i wygodny w daleką podróż. Po zastosowaniu zwężki powietrze szybciej przelatuje przez przepływkę (przez mniejszą średnicę musi przelecieć taka sama ilość powietrza jak przy normalnej przepływce więc zwiększa się jego predkość) Ja tak to widzę. Pomysł ogólnie nie głupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam wszystkich / proszę o niebicie jestem nowy. Mam almerkę tino 2.2 di 2001r. Znalazłem to forum szukając silniczka wycieraczek / ale przypadkiem czytam ,że chłopaki mają problem z zamulonym z startu do 2 tyś obr . Ja w swoim przerabiałem mnóstwo możliwości , i przy okazji będąc u kumpla w warsztacie / podpiołem kts , okazuje się zę mimo mnowej przepływki miałem , przy (full open jakieś 500 mg powietrza / a powinno przy boschu EDC15 -sterownik być pod 800 mg. Ja zastosowałem zwężkę na wejściu do przepływomierza (nowego ) fi 50mm z kapsla PO FARBIE W SPREYU , AUTKO STARTUJE JAK RAKIETA . A SPALANIE ZESZŁO Z SREDNIEJ 8L/ NA 6.2L. wIDZIAŁEM ,ŻE JEDEN Z KOLEGÓW JEST Z PABIANIC , SŁUŻE POMOCĄ JAK COŚ Pozdrawiam. Dzisiaj pokombinowalem troche i jako ze nie bardzo wiedzialem jak zastosowac a raczej gdzie umocowac zwezke (przeplywka jest przykrecana do obudowy filtra powietrza) doszedlem do wniosku zeby uzyc tasmy skocha i zalepic troche przeplywke na wejsciu gdzie jest siatka ochronna przeplywki(od str obudowy filtra powietrza). No i powiem wam ze faktycznie lepiej sie zbiera. Roznica nie jest oszalamiajaca ale jest odczuwalna. Teraz jestem ciekawy ile wyniesie spalanie... Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez mario632 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.