Gość gszymans Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Hejka, Ostatnio zauwważyłem, że na biegu jałowym są za niskie obroty, bo trochę za bardzo się trzęsie auto na luzie oraz jak ciut docisnę sprzęgło to nawet światła bardziej zaczynają świecić. Jakieś pomysły?, bo wcześniej tak nie było Mikra k11, 95, 1.0, benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dariusz12 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 witam! przyjrzał bym się czy nie spadł jakiś wężyk od podciśnienia. Jeżeli jest widoczna gdzieś śruba regulacyjna mieszanki wolnych obrotów spróbowałbym jaka jest reakcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MESJASZ Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Hejka, Ostatnio zauwważyłem, że na biegu jałowym są za niskie obroty, bo trochę za bardzo się trzęsie auto na luzie oraz jak ciut docisnę sprzęgło to nawet światła bardziej zaczynają świecić. Jakieś pomysły?, bo wcześniej tak nie było Mikra k11, 95, 1.0, benzyna jesli przewody podciśnieniwe beda ok to podnieś mo obroty na srubir regulacyjnej masz ja po prawej stronie korpusu przepustnicy na imbusa 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pokajoke Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Jak sprawdziłeś że obroty są za niskie? Podłączyłeś komputer diagnostyczny? Micry mają w porównaniu do innych aut znacznie niższe obroty wynoszące 650 obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil9856 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam jestem tu nowy nie znalazlem na tym forum dzialu"przywitaj sie" wiec jestem z Kostrzyna nad odra, mam 24 lata ,obecnie jestem stalym bywalcem na W210.pl. Posiadam Micre K11 i mam z nia mamly problem, ostatnio jak jechalem micra to zapalily mi sie dwie kontrolki tzn.jedna napewno od recznego bo jak sposzczal reczny to nie gasnie a droga jest obok tez czerwona,razem pala mi sie dwie kontrolki i za nic nie chca zgasnac, od czego zaczac szukanie usterki bo nie mam zielnoego pojecia,nastepny problem to z tyłu nie oswietla tablicy rej.dodam ze bezpieczniki wszystkie ok. prad tam wogole nie dochodzi.prosze o odpowiedz i pozdrawiam.............. sory ale juz nie wiedzialem gdzie sie zapytac o to wszystko .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MESJASZ Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Witam jestem tu nowy nie znalazlem na tym forum dzialu"przywitaj sie" wiec jestem z Kostrzyna nad odra, mam 24 lata ,obecnie jestem stalym bywalcem na W210.pl. Posiadam Micre K11 i mam z nia mamly problem, ostatnio jak jechalem micra to zapalily mi sie dwie kontrolki tzn.jedna napewno od recznego bo jak sposzczal reczny to nie gasnie a droga jest obok tez czerwona,razem pala mi sie dwie kontrolki i za nic nie chca zgasnac, od czego zaczac szukanie usterki bo nie mam zielnoego pojecia,nastepny problem to z tyłu nie oswietla tablicy rej.dodam ze bezpieczniki wszystkie ok. prad tam wogole nie dochodzi.prosze o odpowiedz i pozdrawiam.............. sory ale juz nie wiedzialem gdzie sie zapytac o to wszystko .. obydwie powinny być od recznego sprawdz poziom płynu hamulcowego jesli jest ok rozepnij złacze od czujnika poziomu plynu hamulcowego wyczyść i zapnij z powrotem sprawdz czy jest ok ( powinno tak być ) JESLI NIE ZGASŁY TO MOZE W ZBIORNICZKU JEST JAKIŚ SYF POMIESZANY Z PŁYNEM HAMULCOWYM ZAMIAST PŁYNU HAMULCOWEGO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil9856 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Dzieki kolego jutro zobacze co i jak i sie odezwe pozdrooo.... Dzieki za rady ,dolanie plynu chamolcowego pomoglo pozdro.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gszymans Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Jak sprawdziłeś że obroty są za niskie? Podłączyłeś komputer diagnostyczny? Micry mają w porównaniu do innych aut znacznie niższe obroty wynoszące 650 obr/min. Ano po 2 latach jeżdżenia przyzwyczaiłem się że na wolnych obrotach auto się nie trzesie jakby chciało zgasnąć i światła nie przygasają Ale chwilowo problem się rozwiązał jak zatankowałem 98 do pełna, no zobaczymy w kolejnym tankowaniu 95, czy problem wróci, a tak przy okazji to zerknę na wężyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.